quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:34 schreef DaMayan het volgende:[..]
Clayton is gewoon door Gruden kapot gemaakt, dat vond hij zelf ook daarom re-signde hij direct nadat Gruden ontslag werd. Terwijl hij een week ervoor swoor naar een ander team te gaan.
Het is echt nog zien wat het wordt maar hij gaat zn kansen krijgen en vorig keer dat hij veel ballen gegooid kreeg was hij 80 catches verder.
Tis vooral de DB situatie die me lastig lijkt. Barber is ook de snelste niet meer en hij moet nu opeens man2man gaan spelen... Dan na Talib is er vrij weinig een paar undrafted FA's en low round picks. E. Mack is prima als Nickleback maar zodra Barber of Talib een injury of even gespelld moeten worden gaat het mis...
Verdediging baart me ook zorgen, maar het is afwachten. Bucs zijn gewoon aan het bouwen aan een nieuw fris jong team. Op zich is dat ook geen probleem.
WR is en blijft een lastig verhaal. Voor mijn gevoel is dit altijd een ondergeschoven kindje geweest de laatste jaren. Was behoorlijk fan van Clayton, maar na een jaar niets meer van hem vernomen. Ik hoop dat hij het laat zien. Ik ben persoonlijk overigens wel blij met het draften van een QB als Freeman. Iemand die jong is en uit kan groeien tot een QB waar je jarenlang plezier van hebt.
Het Runningback korps is wel van te smullen. 3 goede RB's voor 1 positie, het is wel eens makkelijker gemaakt om te kiezen. Wie laat je nu starten, Ward, Graham of Williams. Ben altijd voorstander geweest van Cadillac, maar hij is natuurlijk nogal blessuregevoelig!
GO BUCS!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020