Clayton is gewoon door Gruden kapot gemaakt, dat vond hij zelf ook daarom re-signde hij direct nadat Gruden ontslag werd. Terwijl hij een week ervoor swoor naar een ander team te gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef jde_kok het volgende:
Bryant is natuurlijk een goede WR. Clayton heeft al 2 jaar niets laten zien, had best wel wat bijgemogen. Zeker gezien de caproom die aanwezig is.
welke game?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heeft iemand een sopcast stream ? ik zit nu boven
maakt me niet uit.. oh zie dat wat later begint.quote:
Verdediging baart me ook zorgen, maar het is afwachten. Bucs zijn gewoon aan het bouwen aan een nieuw fris jong team. Op zich is dat ook geen probleem.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:34 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Clayton is gewoon door Gruden kapot gemaakt, dat vond hij zelf ook daarom re-signde hij direct nadat Gruden ontslag werd. Terwijl hij een week ervoor swoor naar een ander team te gaan.
Het is echt nog zien wat het wordt maar hij gaat zn kansen krijgen en vorig keer dat hij veel ballen gegooid kreeg was hij 80 catches verder.
Tis vooral de DB situatie die me lastig lijkt. Barber is ook de snelste niet meer en hij moet nu opeens man2man gaan spelen... Dan na Talib is er vrij weinig een paar undrafted FA's en low round picks. E. Mack is prima als Nickleback maar zodra Barber of Talib een injury of even gespelld moeten worden gaat het mis...
Wardquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:22 schreef jde_kok het volgende:
Het Runningback korps is wel van te smullen. 3 goede RB's voor 1 positie, het is wel eens makkelijker gemaakt om te kiezen. Wie laat je nu starten, Ward, Graham of Williams.
Ik woon gelukkig niet in Detroit.quote:
The Favre-saga continues....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef zjroentje het volgende:
Favre zou vandaag nog tekenen bij de vikings volgens espn.
TYT?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er op usenet net zo'n groot aanbod is qua NFL/NCAA als TYT.
En Favre in de NFC North, maar niet bij de Packers. Gave divisie wordt dit.
Staan er maar 2 op atm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
heeft er hier iemand een idee waar ik een NZB kan vinden voor NFL matches, liefst HD?
volgens mij is het meeste (als het er al is) op torrents te vinden..maar ik prefereer nieuwsgroepen
leech.tenyardtorrents.comquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef popolon het volgende:
He's back. A source says the 39-year-old Brett Favre will sign a $10-12 million deal with the Vikings.
P_P![]()
Ohja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
leech.tenyardtorrents.com
ff registreren en dan kan je zowat elke NFL game downloaden en een groot gedeelte van het NCAA seizoen.
Yep, inmiddels confirmed by Vikingsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef popolon het volgende:
He's back. A source says the 39-year-old Brett Favre will sign a $10-12 million deal with the Vikings.
P_P![]()
Hij is toch nooit weggeweest of je moet preseason week 1 meetellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef popolon het volgende:
P_P![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |