abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71742616

if you ain't cheating you ain't trying
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:32:45 #92
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_71743534
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71744731
Vanavond eindelijk weer Football
Nog die hards die gaan kijken?
mocht ik toevallig om 2 uur nog wakker zijn dan ga ik wel even kijken. het begin dan.
pi_71745016
Ik ga kijken, kan niet wachten
pi_71745191
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef Moonlighter het volgende:
Vanavond eindelijk weer Football
Nog die hards die gaan kijken?
mocht ik toevallig om 2 uur nog wakker zijn dan ga ik wel even kijken. het begin dan.
Nah, het is maar preseason, daar blijf ik niet voor wakker.
Kijk morgen wel de rerun.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71749233
Heb gisteren een creditcard aangevraagd en koop me fijn voor 240 dollar een NFL gamepass.
heb geen zin meer om de hele tijd naar streams te zoeken, en als ik dan een stream gevonden heb om dan weer naar betere te zoeken.
  maandag 10 augustus 2009 @ 02:19:45 #97
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_71750529
LOL.....lekkere fake punt!
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_71752497
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 02:19 schreef Playmaker het volgende:
LOL.....lekkere fake punt!
Fantastisch uitgevoerd idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71770957
Godverdegodver... ikke lekker rerun kijken vandaag, klapt ESPNA er begin 2e kwart uit
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:43:07 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_71771223
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Guard het volgende:
Godverdegodver... ikke lekker rerun kijken vandaag, klapt ESPNA er begin 2e kwart uit
Same here . Tyfuszooi, zit ESPN America eindelijk op de kabel hier en de eerste de beste NFL-wedstrijd verneuken ze. Bij een stream zocht ik dan gewoon een andere, maar dat lukt nu niet
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_71771319
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef PirE het volgende:

[..]

Same here . Tyfuszooi, zit ESPN America eindelijk op de kabel hier en de eerste de beste NFL-wedstrijd verneuken ze. Bij een stream zocht ik dan gewoon een andere, maar dat lukt nu niet
Dan maar een torrentje, kijk ik morgen wel de game.

Edit: we zijn weer terug.... FG gemist, jammer hoor
pi_71776747
Hoe zien jullie eigenlijk de kansen voor The Saints?
Brees was vorig seizoen gewoon een van de beste QBs en zou met Reggie Bush zeker weten de playoffs bereikt. De Saints hebben 5 wedstrijden verloren met 3(of minder) punten verschil..

Ook van de Falcons verwacht ik veel, Matt Ryan was Rookie of the year. Maar de vraag is natuurlijk of het gedoe met Roddy White niet het ritme uit het team heeft gehaald.
pi_71777647
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef artm het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de kansen voor The Saints?
Brees was vorig seizoen gewoon een van de beste QBs en zou met Reggie Bush zeker weten de playoffs bereikt. De Saints hebben 5 wedstrijden verloren met 3(of minder) punten verschil..

Ook van de Falcons verwacht ik veel, Matt Ryan was Rookie of the year. Maar de vraag is natuurlijk of het gedoe met Roddy White niet het ritme uit het team heeft gehaald.
Je moet Bush niet overschatten, great playmaker, maar echt HET verschil in de offense. Bovendien was het record van de Saints 3-4 toen Bush geblesseerd raakte, dus toen zaten ze ook rond een .500 season.
De Saints hadden een pass-oriented attack vorig jaar en dat had zo zijn redenen. Ten eerste de defense, 23ste overall, 23 against the pass, 17 against the run. Dan moet je veel passen met zo'n defense. Bovendien droeg de hele defense 2 schamele puntjes bij aan het totaal aantal punten over het hele seizoen...
Ten tweede de running game, als iedereen wist dat er een run aankwam van de Saints gebeurde er weinig tot niets.

Ik denk niet dat de running game dit jaar veel beter zal zijn, nu Deuce weg is en PT de starter is.
Bovendien zal de defense sterk moeten verbeteren om uberhaupt een kans te maken in de NFC South.
Persoonlijk denk ik dat de Panthers en de Falcons de grootste kanshebbers zijn in deze division.
pi_71782535
hmm wordt het zo'n seizoen?
quote:
SPARTANBURG, S.C. Carolina Panthers receiver Steve Smith was carted to the locker room with a right shoulder injury Monday night, the latest blow to another key player in an injury-filled start to training camp.

X-rays were negative, but general manager Marty Hurney was uncertain how long the four-time Pro Bowl receiver will be out. Smith was injured when he got tangled with cornerback Chris Gamble(notes) early in the evening workout, held without pads.

Seeing one of the NFL's top receivers wincing in pain produced some tense moments for the Panthers, a week after they lost starting defensive tackle Maake Kemoeatu(notes) for the season due to a torn Achilles' tendon.

This injury doesn't appear to be as serious, but could keep Smith out for a while.

Smith crumpled to the turf and grabbed his right arm after a slight collision with Gamble in a passing drill. He took off his helmet and kicked it before walking to a nearby tent, favoring his right shoulder.

Smith was briefly treated before being carted inside, where he underwent X-rays. It wasn't immediately clear if Smith would be taken to Charlotte to be further evaluated.
pi_71784686
quote:
Leinart is geen Bust.
Allemaal positieve verhalen over hem vanuit training camp.
Leinart heeft alleen de pech dat hij een pro bowl Qb voor zich moet dulden
Young is in mijn ogen wel een bust, die gast is psychisch ook niet helemaal goed volgens mij.
En Bush zal gewoon een goede NFL speler worden, alleen niet de speler die men allemaal in hem zag.
pi_71785700
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Leinart is geen Bust.
Allemaal positieve verhalen over hem vanuit training camp.
Leinart heeft alleen de pech dat hij een pro bowl Qb voor zich moet dulden
Young is in mijn ogen wel een bust, die gast is psychisch ook niet helemaal goed volgens mij.
En Bush zal gewoon een goede NFL speler worden, alleen niet de speler die men allemaal in hem zag.
Ja leuk training camp...
Under the lights with the cameras on is when it counts...

Heb je dit gelezen in dat artikel?
quote:
In Weeks 3 and 4 of the '07 season, the platoon system left little doubt as to which QB should be leading the Cardinals. Facing the same defenses, Warner posted quarterback ratings of 150.0 and 99.7 while Leinart struggled with ratings of 52.1 and 71.4.
Dat is niet een probowl QB voor je dulden, dat is compleet weggespeeld worden door een probowl QB.
pi_71786305
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja leuk training camp...
Under the lights with the cameras on is when it counts...

Heb je dit gelezen in dat artikel?
[..]

Dat is niet een probowl QB voor je dulden, dat is compleet weggespeeld worden door een probowl QB.
Niet te vergelijken.
Warner mocht de no huddle spread offense runnen, en leinart moest de base offense runnen die op dat moment gewoon kut was. running play, running play en dan mocht hij weer is een pass gooien op 3rd and 9
en ook wel lekker voor je vertrouwen als je de starter bent, en je coach stuurt warner heel tijd het veld in voor de no huddle offense.
pi_71786397
Lijkt me dan ook dat ze op dat moment Leinart niet vertouwden met de no-huddle spread offense.
Vraag me af of ze dat dit jaar wel zouden durven... Maar ja Warner is wel de starter, dat is wel duidelijk.
pi_71786653
Bovendien, waarom is Leinart geen bust en Young wel?
Young heeft al meer laten zien dan Leinart, en is zijn plek kwijtgeraakt aan een pro-bolw QB (en bij Leinart is dat blijkbaar een criterium om hem niet als bust neer te zetten).
Young heeft neagtieve publiciteit gehad met zijn zogenaamde zelfmoordneigingen, maar ja Leinart deed zichzelf ook geen plezier om zich te laten fotograferen met minderjarige br3ezahrs .
Ik vind alle drie de spelers op dit moment wel een bust, als je ziet hoeveel geld die gasten krijgen en wat ze daarvoor hebben laten zien... it's just not enough
pi_71787940
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Guard het volgende:
Bovendien, waarom is Leinart geen bust en Young wel?
Young heeft al meer laten zien dan Leinart, en is zijn plek kwijtgeraakt aan een pro-bolw QB (en bij Leinart is dat blijkbaar een criterium om hem niet als bust neer te zetten).
Young heeft neagtieve publiciteit gehad met zijn zogenaamde zelfmoordneigingen, maar ja Leinart deed zichzelf ook geen plezier om zich te laten fotograferen met minderjarige br3ezahrs .
Ik vind alle drie de spelers op dit moment wel een bust, als je ziet hoeveel geld die gasten krijgen en wat ze daarvoor hebben laten zien... it's just not enough
Ja maar Leinart is een stuk volwassener geworden het laatste jaar.
vince young had een week geleden nog een uitspraak dat hij 100% zeker in de HOF zou belanden
quote:
"I don't know when I'll start again. But I will be the next black quarterback to win a Super Bowl. And I will be in the Hall of Fame."
en er is toch wel een groot verschil tussen warner en collins.
ik denk dat de meeste mensen leinart nu ook als een bust zien, maar ik zie hem nog steeds als de qb of the future voor de cardinals en ik heb alle vertrouwen in hem.
pi_71798275
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef Moonlighter het volgende:
Heb gisteren een creditcard aangevraagd en koop me fijn voor 240 dollar een NFL gamepass.
heb geen zin meer om de hele tijd naar streams te zoeken, en als ik dan een stream gevonden heb om dan weer naar betere te zoeken.
Ik ga dit mischien ook wel overwegen, ik wil graag elke week zelf de wedstrijden kiezen die ik wil zien in plaats van espn america die dit voor mij uitkiest. Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben?
pi_71802892
Heb zelf de test-stream ervan gezien.
I'm lovin it!

Qua seizoenpas twijfel ik nog, misschien dat de dollarkoers het misschien nog ietsje leuker kan maken..
pi_71803666
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71806238
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Ja maar Leinart is een stuk volwassener geworden het laatste jaar.
vince young had een week geleden nog een uitspraak dat hij 100% zeker in de HOF zou belanden
[..]

en er is toch wel een groot verschil tussen warner en collins.
ik denk dat de meeste mensen leinart nu ook als een bust zien, maar ik zie hem nog steeds als de qb of the future voor de cardinals en ik heb alle vertrouwen in hem.
Ik ben het met Guard eens. Hoe kun je Vince Young een bust noemen en Leinart niet? Je kan wel zeggen dat hij een volwassener is geworden en een goede TC draait, maar hij heeft nog niets laten zien dat hij zijn hoge pick waardig is.
pi_71809652
Ik heb nog ruimte voor twee actieve owners in 1 van mijn leagues... Wie heeft er interesse? Laat het even weten dan laat ik de commish de gegevens sturen.
pi_71810539
quote:
Progress on Maybin's contract with Bills tied to other unsigned rookie

PITTSFORD, N.Y. -- The slow pace of rookie defensive end Aaron Maybin's contract talks with the Buffalo Bills are partly the result of another unsigned first-round draft pick: San Francisco 49ers wide receiver Michael Crabtree.

Former NFL linebacker LaVar Arrington, Maybin's publicist and friend, told The Associated Press on Tuesday that Crabtree's stalled negotiations are the reason that Maybin has missed the first two weeks of training camp and the Bills' preseason opener against the Tennessee Titans last weekend.

"This Crabtree kid is putting people in this predicament," Arrington said. "I just think people's hands are tied until this guy gets around to doing what he's going to do."

Crabtree was drafted 10th overall, one pick ahead of Maybin, who like Arrington played college football at Penn State.

With Crabtree unsigned, it makes it difficult to determine Maybin's value. Rookie contracts are traditionally slotted in descending order of where the player was drafted.

Crabtree's contract isn't the only issue: Four of the five players -- including Crabtree -- selected ahead of Maybin remain unsigned. That includes No. 9 pick, Green Bay's B.J. Raji, who is a defensive tackle and likely to have a comparable contract to Maybin, because they're both defensive linemen.

Arrington expressed hope that a deal can be reached soon because Maybin is eager to start practicing.

"He was in tears not being able to be out there Sunday," said Arrington, who watched the Bills' preseason game on television with Maybin. "He's a good kid. Hopefully we get it done quickly."
"Ik wil wel komen trainen, maar ik kan niet en dat is allemaal de schuld van die andere rookies"
Huilie

Kijk dan naar wat Orakpo krijgt: 5 years, $20 million ($12.1M guaranteed).
2 picks ahead, ik zeg 5 years, $25 - 30 million met iets van $ 14 tot 15 mil gegarandeerd.
Hup tekenen en naar trainingcamp...
Moeilijk hoor...

maar nee stel je voor, Craptree krijgt 25 milj guaranteed, dan moet ik ook meer guaranteed krijgen....
"It ain't about the money, it just ...............business........" is dan het meest gehoorde excuus. Die rookies moeten zich eens wat meer met tc bezig houden en minder met money.

wordt tijd dat de league wat regels gaat stellen voor rookiecontracts, met max termijnen (ik denk dan aan 3/4 jaar) en max bedragen. Maar ja dat zal de NFLPA wel nooit goedvinden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:14:08 #119
67205 Colplay
How you doin??
pi_71814842
Gisteren klein stukje gekeken, maar blijft toch maar oefenwedstrijden en die zijn meestal niet echt interessant. Het wordt tijd voor wat echte actie.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_71822139
Coole fake
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')