Fair-market value is top 5 money voor een 10th overall pick?quote:San Francisco 49ers receiver Michael Crabtree is prepared to sit out this season and re-enter the NFL draft in 2010, David Wells, Crabtree's cousin and adviser, said Thursday.
"We are prepared to do it," Wells said. "Michael just wants fair-market value. They took him with the 10th pick and you have Darrius Heyward-Bey [the seventh overall pick by the Oakland Raiders] getting $38 million? This week is crucial. Michael was one of the best players in the draft and he just wants to be paid like one of the best players. This week is very crucial."
nee joh, gewoon geruild voor een helmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
NIGGAH STOLE MY BIKE!!!
Ik kon het niet laten
Uit dat stukje:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:07 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Fair-market value is top 5 money voor een 10th overall pick?![]()
Zo maakt ie zich niet populair onder de 49ers fans.
Kan die niet gelijk bankruptcy filenquote:San Francisco 49ers receiver Michael Crabtree is prepared to sit out this season and re-enter the NFL draft in 2010, David Wells, Crabtree's cousin and adviser, said Thursday.
quote:FOXBOROUGH, Mass. (AP) -- The New England Patriots obtained defensive end Derrick Burgess on Thursday after the two-time Pro Bowl player held out of the Oakland Raiders training camp in hopes of being traded.
The Patriots gave up undisclosed draft considerations for Burgess, who is coming off an injury-plagued season in which he had 3½ sacks in 10 games. New England released offensive lineman Al Johnson.
Ja die zou echt een welkome aanvulling zijn voor de bearsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef popolon het volgende:
Vanochtend ESPN radio aan in de auto , gingen ze even door de lijst met FA's die er nog zijn. Toch nogal wat indrukwekkende namen.
WR Harrison bijv., zou toch nog een prefecte veteraan zijn voor veel teams. Ik zou geen bezwaar hebben hem bij de Lions te zien.
Hij waarschijnlijk wel.
Ik ben blij dat hij niet meer drinkt; hij is nuchter al gek genoegquote:
Een van mijn favoriete speler op de zondagen, wat een held!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Plastic_Power het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)0/Jared-Allen-s-crib
Jared Allen
Nah, het is maar preseason, daar blijf ik niet voor wakker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef Moonlighter het volgende:
Vanavond eindelijk weer Football![]()
Nog die hards die gaan kijken?
mocht ik toevallig om 2 uur nog wakker zijn dan ga ik wel even kijken. het begin dan.
Fantastisch uitgevoerd idd.quote:
Same herequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Guard het volgende:
Godverdegodver... ikke lekker rerun kijken vandaag, klapt ESPNA er begin 2e kwart uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |