Lijkt me een goede zaak. In ieder geval leuk dat we dit jaar zoveel animo hadden. Hopelijk volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Guard het volgende:
Gefeli Moonlighter!
Volgend jaar kunnen we twee league's aanmaken bij voldoende intresse, 16 teams is me toch wat teveel, de spoeling op de waiverwire is dan erg dun.
Ook via Yahoo (dus het komt in je prijzenkast als je wint), en in 't kort: Elke week voorspel je wie er wint en na 17 weken is er een winnaar.quote:
Ik ben daar zo slecht in, maar goed toch maar mee doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:52 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een FOK Pro Pick'em League aangemaakt:
Voel je vrij om mee toe doen: http://football.fantasysports.yahoo.com/pickem/register/joingroup
league nr = 624
wachtwoord = fok
Regels: Elke week selecteer je de winnende teams en aan het einde van het seizoen is er een winnaar. Nou goed, veel makkelijker kan het niet.
Voor mij geen probleem, ligt aan de rest, er als er iemand op 6 sept niet kan die de week ervoor wel kan heeft het weinig nut om het te verplaatsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:20 schreef Moonlighter het volgende:
Draft Day ben ik nog op vakantie, zouden we die een week kunnen verplaatsen?
van 30 Augustus naar 6 September?
Dat zal niet echt een heel groot probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef Sloppy het volgende:
geen probleem met datum, maar wel met de tijd. Kan die anderhalf tot 2 uur later beginnen?
Helaas, na vorig jaar een league te hebben gehad met meer dan 12 teams is wel duidelijk geworden dat 12 teams de absolute voorkeur heeft bij de Fok FF-spelers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:59 schreef Electic het volgende:
Hmm dat gaat snel... is er nog een plekkie vrij voor een actieve owner?
Ik heb ook nog interesse om mee te doen aan een fantasy league, misschien zijn er nog meer mensen die eraan willen meedoen, zodat we toch nog een 2de league kunnen opstarten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef rblommers het volgende:
hmm jammmer, weer te laat voor de fantasy league. Begint standaard te worden geloof ikHeb me iig ingeschreven voor de pickem league.
Ik heb interesse!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Notredame1970 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog interesse om mee te doen aan een fantasy league, misschien zijn er nog meer mensen die eraan willen meedoen, zodat we toch nog een 2de league kunnen opstarten.
Als je het niet erg vind, ik heb de league al opgezet. Je kan hem bij Yahoo vinden als "Fantasy Football Forum.Fok" wachtwoord is FFFF.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:35 schreef rblommers het volgende:
Ik wil opzich de 2e league wel opzetten, als iemand me suggesties kan geven voor de puntensetup.
Nee dat zijn de instellingen van die mockdrafts, wij spelen zeer zeker weer met IDP's (D, DL en DB) zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Is de Yahoo fantasy game dit jaar veranderd? ik heb al 2 van die mock drafts gedaan, maar in die mock drafts kan je alleen maar een team Defense draften en niet een DL, DB of D spelers
Scoring & Settingsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef rblommers het volgende:
met de league1 settings, of andere settings?
Dat wordt even mijn tactiek veranderen. Ik ben niet gewend om ook nog heel veel defensive players te kiezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:45 schreef Guard het volgende:
Deze puntentelling hanteren we in de "eerste" league
De datum van de draft staat nog niet vast. Als we meerdere deelnemers hebben kijken we even welke datum iedereen het beste uitkomt. Verder moeten we het ook nog hebben over de te draften posities, aangezien ik ook geen ervaring heb met draften van defensive players, misschie dat we toch alleen voor de stanaard posities gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef Raoul76 het volgende:
Heb me ingeschreven! Cool dat je nog een league heb aangemaakt. Zou de draft misschien naar de zondag 6 september kunnen, die zaterdag ben ik namelijk verhinderd? Hoop dat de league snel vol zit...
OK, zoals het er nu naar uitziet zou ik die zaterdag ook gewoon kunnen! Hoop dat de league snel vol is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Notredame1970 het volgende:
[..]
De datum van de draft staat nog niet vast. Als we meerdere deelnemers hebben kijken we even welke datum iedereen het beste uitkomt. Verder moeten we het ook nog hebben over de te draften posities, aangezien ik ook geen ervaring heb met draften van defensive players, misschie dat we toch alleen voor de stanaard posities gaan.
In ieder geval leuk dat je meedoet, nu zijn er nog 6 plaatsen over voor ieder die wil meedoen.
Oke Leuk!! Waarschijnlijk komt er vanmiddag nog 1 bij, dus dan zitten we op 4!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef D-BaZz het volgende:
Net geregistreerd voor die tweede league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |