Brees gaat vanavond geheid 2 picks gooien tegen de Packers secondary ...quote:Op maandag 24 november 2008 16:03 schreef Playmaker het volgende:
LOL, mijn matchup is nog niet beslist en ik heb vanavond nog Rodgers en mijn tegenstander heeft Brees. Wat een toeval.
ik denk dat je met 1 punt verschil gaat winnenquote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef YellowBlacks het volgende:
Heb ongeveer 20 punten nodig. Heb 3 spelers Grant, Lee en Crosby.
De Packers pass rush is echt niet zo goed dus het zou mij niet verbazen als Brees het heel goed doet vanavond. En ik verwacht een heleboel Ryan Grant vandaag ipv Rodgers dus je hebt echt nog een grote kans om te winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brees gaat vanavond geheid 2 picks gooien tegen de Packers secondary ...
Breesquote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Packers pass rush is echt niet zo goed dus het zou mij niet verbazen als Brees het heel goed doet vanavond. En ik verwacht een heleboel Ryan Grant vandaag ipv Rodgers dus je hebt echt nog een grote kans om te winnen.
zoveel punten loop je niet achter op rblommersquote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef popolon het volgende:
Zelfs als ik win, ik heb niet genoeg punten voor de playoffs.
Da's de enige. en die moet verliezen. En nog meer moeten veliezen, en nog wat dingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef Sloppy het volgende:
[..]
zoveel punten loop je niet achter op rblommers
Ik heb gisteravond niet meer kunnen checken, maar ik had weinig vetrouwen in westbrook door zijn blessures. En afgelopen 5 weken is hij al gebleseerd en scoort erg matig en faulk scoort juist wel lekkker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:49 schreef popolon het volgende:
Dutch Donkeys , Westbrook op de bank?
Komt eraan, dankzij McNabb....quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Dat wordt spannend voor die 6de play-off plek. Ik hoop maar op een nederlaag van Guard.
En je tegenstander had ook nog eens Barber opgesteld.quote:
Ik weet hoe het voelt Popo. Ik speel vandaag 3 halve finales en sta op het punt ze alle 3 te verliezen....quote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef popolon het volgende:
Doe nog in 2 andere leagues mee, beide sta ik op de eerste plek. Wordt er nu in beide leagues keihard uitgeknalt in de playoffs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |