Inderdaad roept ie dat hij fitter is dan vorige week, eens zien of ie ook de Popo voorspelde TD en 60 yards haaltquote:Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef popolon het volgende:
Portis natuurlijk. Die is gewoon 'fit' straks hoor.
12 touches, TD , 60 yards.
Edwards maakt in ieder geval genoeg yards tot nu toequote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Playmaker het volgende:
Pfff, ik weet deze week echt niet wie ik moet opstellen in die laatsts slot. Ik ga maar voor Edwards en hoop dat de Browns en Texans in een shootout raken...
Brees gaat vanavond geheid 2 picks gooien tegen de Packers secondary ...quote:Op maandag 24 november 2008 16:03 schreef Playmaker het volgende:
LOL, mijn matchup is nog niet beslist en ik heb vanavond nog Rodgers en mijn tegenstander heeft Brees. Wat een toeval.
ik denk dat je met 1 punt verschil gaat winnenquote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef YellowBlacks het volgende:
Heb ongeveer 20 punten nodig. Heb 3 spelers Grant, Lee en Crosby.
De Packers pass rush is echt niet zo goed dus het zou mij niet verbazen als Brees het heel goed doet vanavond. En ik verwacht een heleboel Ryan Grant vandaag ipv Rodgers dus je hebt echt nog een grote kans om te winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brees gaat vanavond geheid 2 picks gooien tegen de Packers secondary ...
Breesquote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Packers pass rush is echt niet zo goed dus het zou mij niet verbazen als Brees het heel goed doet vanavond. En ik verwacht een heleboel Ryan Grant vandaag ipv Rodgers dus je hebt echt nog een grote kans om te winnen.
zoveel punten loop je niet achter op rblommersquote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef popolon het volgende:
Zelfs als ik win, ik heb niet genoeg punten voor de playoffs.
Da's de enige. en die moet verliezen. En nog meer moeten veliezen, en nog wat dingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef Sloppy het volgende:
[..]
zoveel punten loop je niet achter op rblommers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |