Clark is ook een goede TE, die eigenlijk meer als slotreceiver wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef Freeling het volgende:
[..]
Gonzalez idd ff over het hoofd gezien![]()
Maar diegene die je noemt zijn ook geen wekelijkse punten-machines, zit eens een uitschieter bij, maar gemiddeld is het niet top..
Een FA kicker scoorde gisteren 17 punten, dus een kicker high draften is nog steeds onnodig als je het mij vraagt.quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef Fugie het volgende:
iemand zei bij de draft dat kickers niet belangrijk zijn, maar die 16 punten van gister denken daar anders over
Hoog draften is ook wel onnodig ja.quote:Op maandag 17 november 2008 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Een FA kicker scoorde gisteren 17 punten, dus een kicker high draften is nog steeds onnodig als je het mij vraagt.
Hoog draften wat een kicker betreft is voor mij alles voor de last round. Je moet er uiteindelijk toch een draften, want die positie heb je nu eenmaal op je roster en je hebt even draftpicks als rosterspotsquote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
Hoog draften is ook wel onnodig ja.
#1 en #2 hebben inderdaad een bye in de eerste ronde (week 14) play-off.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de play-offs. Twee teams een bye zag ik, en verder?
Als de commish maar niet vergeten wordt in de omkooppraktijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef zjroentje het volgende:
Wordt ook zwaar voor mij. Moet nog tegen #3 en #4, al heb ik maar 1 win nodig.
Is het hier ook mogelijk, om net als in het amateurvoetbal een wedstrijd dmv een vat bier te kopen?
Dat probleem heb ik elke week met mijn WR's. Op Royal na stellen mijn WR's (Evans, Edwards, Avery) zwaar teleur de laatste weken. Gelukkig heb ik aardige RB's die dat enigszins compenseren en dus stel ik er elke week 3 op. En mijn defense scoort toch wel aardig wat punten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:17 schreef Guard het volgende:
Ik kan maar niet bepalen wie ik deze week als QB moet starten: Orton, Quinn of Cassel.
Quinn heeft de beste matchup tegen de Texans, maar speelt met een gebroken vinger.
Ik denk dat de Bears veel rushen en weinig passen tegen de Rams.
Misschien is Cassel wel de beste optie, aangezien Miami veel beter tegen de run is als tegen de pass.
Het zal een last minute beslissing worden (en waarschijnlijk de verkeerde)....
LOL... that's desperationquote:Op zondag 23 november 2008 18:23 schreef popolon het volgende:
't Is zo treurig dat ik een backup RB van de Rams ga starten.Hup Antonio Pittman !.
Inderdaad roept ie dat hij fitter is dan vorige week, eens zien of ie ook de Popo voorspelde TD en 60 yards haaltquote:Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef popolon het volgende:
Portis natuurlijk. Die is gewoon 'fit' straks hoor.
12 touches, TD , 60 yards.
Edwards maakt in ieder geval genoeg yards tot nu toequote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Playmaker het volgende:
Pfff, ik weet deze week echt niet wie ik moet opstellen in die laatsts slot. Ik ga maar voor Edwards en hoop dat de Browns en Texans in een shootout raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |