quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:51 schreef Playmaker het volgende:
LOL..Gruden tegen Jaworski "If Vick gets his #7 back he will sell more jerseys in Philadelphia then you ever have"..Ouch...
Tja dat is in de MLB ook al jaren zo. Beetje jammer idd. Bij de NFL kan ik het me beter voorstellen aangezien het risico groter is dat je stuk gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:22 schreef Guard het volgende:
[..]
wordt tijd dat de league wat regels gaat stellen voor rookiecontracts, met max termijnen (ik denk dan aan 3/4 jaar) en max bedragen. Maar ja dat zal de NFLPA wel nooit goedvinden.
Perfect fit in Philly imo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:39 schreef popolon het volgende:
Vick is back!
Bryant, Winslow en Stevens niet goed genoeg? Clayton kan ook een aardig balletje vangen gezien zn rookie jaar en dat verleer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef jde_kok het volgende:
Mooi preseason is weer begonnen. Werd weer tijd voor Football.
Nog ruim 2 maanden en dan Brady tegen de Bucs live aanschouwen. Heb er zin in.
Weet niet wat ik van de Bucs moet denken dit jaar. Ik ben al blij als we uberhaupt een winning season draaien. Ik mis nog een goede WR en defensief had er wat bijgemogen.
Crabtree en het gaat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef Sloppy het volgende:
Ik ben benieuwd wie als laatste zijn handtekening zet en hoe lang dat gaat duren.
Dat denk ik ook, maar onderschat Smith niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Crabtree en het gaat nog wel even duren.
De Vikes zijn ook nog ongeslagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:19 schreef popolon het volgende:
Een win met de FG voor de Lions.Nou we zijn er klaar voor mensen, die SB gaat naar naar Michigan dit jaar.
Stafford, Stanton en Culpepper op de QB positie. Cul had wel 5/6, Stafford wat minder.
Oh wacht, pre season ........
De Seahawks ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:47 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Vikes zijn ook nog ongeslagen![]()
Ik heb interesse als je nog een plekje over hebt zal je ook een PM sturen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:20 schreef Electic het volgende:
Ik heb nog ruimte voor twee actieve owners in 1 van mijn leagues... Wie heeft er interesse? Laat het even weten dan laat ik de commish de gegevens sturen.
Bryant is natuurlijk een goede WR. Clayton heeft al 2 jaar niets laten zien, had best wel wat bijgemogen. Zeker gezien de caproom die aanwezig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Bryant, Winslow en Stevens niet goed genoeg? Clayton kan ook een aardig balletje vangen gezien zn rookie jaar en dat verleer je niet zomaar.
Wie had je in gedachten? Even realistisch gezien dus niet aankomen met een over-the-hill Harrison ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Bryant is natuurlijk een goede WR. Clayton heeft al 2 jaar niets laten zien, had best wel wat bijgemogen. Zeker gezien de caproom die aanwezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |