SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Scheelt maar een paar eps.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
Die episode list is niet echt meer up to date volgens mij...
Awwww yeah! Die wordt zo gruwelijk vetquote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Next ep:
08x01 - Something, Something, Something, Dark Side
Geloof me, dan is het nog steeds vet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Star Wars... Die andere Star Wars aflevering heb ik ook gewoon overgeslagen. Want ik heb de films niet gezien, dus dan is het niet zo leuk.
Ik heb ook een aantal keer een andere film achteraf gezien, dna moet ik oppeens lachen vanwege een referentie...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil de films idd nog een keer kijken. Maar de FG aflevering was niet vet als je niet eens de verhaallijk grof weet...
.
Ja okay, het is inderdaad wel handig als je het verhaal een beeetje kent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil de films idd nog een keer kijken. Maar de FG aflevering was niet vet als je niet eens de verhaallijk grof weet...
.
Ah joh, da's bijna!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef slindenau het volgende:
Meh, eind september begint het pas weer
Dope!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:01 schreef Tweek het volgende:
Family Guy is genomineerd voor een Emmy in de catergorie beste comedy. Laatste keer dat een tekenfilm daarvoor genomineerd werd was in 1961 The Flintstones.
http://www.imdb.com/news/ni0880450/
Cool.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:01 schreef Tweek het volgende:
Family Guy is genomineerd voor een Emmy in de catergorie beste comedy. Laatste keer dat een tekenfilm daarvoor genomineerd werd was in 1961 The Flintstones.
http://www.imdb.com/news/ni0880450/
Robot Chicken! Da's ook vet!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef jaap1068 het volgende:
[..]
Cool.![]()
Weet alleen niet of het heel slim is.
Family Guy kan dan niet meer meedoen voor de Emmy voor 'best animated program', daar zou de kans groter zijn dat ze daadwerkelijk een keer winnen (Simpsons, South Park, American Dad en Robot Chicken zijn in die categorie genomineerd).
Ik ken best wat van de Amerikaanse cultuur, maar veel bekende Amerikanen die ze daar na doen ken ik totaal niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:25 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Robot Chicken! Da's ook vet!
Daar komt 26 juli weer een nieuwe aflevering van.
Oh ik snap ook echt niet alle grappen. Maar het doet me denken aan de humor van Family Guy.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik ken best wat van de Amerikaanse cultuur, maar veel bekende Amerikanen die ze daar na doen ken ik totaal niet.
Nou ja daar zijn ze ook al 3-4 keer voor genomineerd, dit gebeurt daarentegen bijna nooit. Als maker zou ik er dan trotser opzijn dat je dat voor elkaar krijgt dan de emmy daadwerkelijk te winnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef jaap1068 het volgende:
[..]
Cool.![]()
Weet alleen niet of het heel slim is.
Family Guy kan dan niet meer meedoen voor de Emmy voor 'best animated program', daar zou de kans groter zijn dat ze daadwerkelijk een keer winnen (Simpsons, South Park, American Dad en Robot Chicken zijn in die categorie genomineerd).
Was het die ep dat peter terug in de tijd ging?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:58 schreef Teeno het volgende:
Net even keihard gerickrolled op Comedy Central
jupquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Was het die ep dat peter terug in de tijd ging?
Dat is inderdaad echt een fantastische scenequote:
Dat is toch van Blue Harvest?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Orbeatle het volgende:
Nou, als we wikipedia mogen geloven, dan moeten we nog wel effetjes wachten op Something, Something, Something, Dark Side.
[ afbeelding ]
neequote:
Het is het vervolg. Op het einde zie je de emperor die dat dan zegt, dus je hebt in dat opzicht wel gelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
Ow, ik meende dat dat een quote was uit die 'film'.
Nee hoor. Dat stuk met de Emperor zit in een andere aflevering van Family Guy.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is het vervolg. Op het einde zie je de emperor die dat dan zegt, dus je hebt in dat opzicht wel gelijk.
Ja, de premiere is dus een "gewone" aflevering.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
volgens mij is dat de release date van de DVD...
De ep is op sept. 27 volgens IMDB en de website van Fox:
Family Guy
Sun 9 \ 8c Fall Season Premiere 9/27
Toevallig deze week dat seizoen weer gekeken. Het zit idd in een ep, maar de teaser trailer van Something, something dark side is eigenlijk ook gewoon letterlijk dat moment..vandaar de verwarringquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat stuk met de Emperor zit in een andere aflevering van Family Guy.
Weet zo gauw even niet welke.
Overigens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Road_to_the_Multiverse
Die foto helemaal links bovenin die poster.
Wat een inspiratieloze teaser dan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toevallig deze week dat seizoen weer gekeken. Het zit idd in een ep, maar de teaser trailer van Something, something dark side is eigenlijk ook gewoon letterlijk dat moment..vandaar de verwarring
Omdat je de Blue Harvest dvd niet hebt? Daar staat hij op in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wat een inspiratieloze teaser dan!
En waarom heb ik die nog nooit gezien eigenlijk...
Die heb ik wel op dvd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je de Blue Harvest dvd niet hebt? Daar staat hij op in ieder geval
"In the Family Guy episode, "Airport '07", after Peter tells Lois he'll talk to Quagmire about leaving the house, there is a quick parody of the opening montage of "Will and Grace" with Peter and Lois as Will and Grace and Brian and Stewie presumeably as Jack and Karen. "quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef Orbeatle het volgende:
Er is ook een aflevering met zo'n Will & Grace-parodie stukje, maar die kan ik natuurlijk niet meer terugvinden.
Iemand enig idee?
Held!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:21 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
"In the Family Guy episode, "Airport '07", after Peter tells Lois he'll talk to Quagmire about leaving the house, there is a quick parody of the opening montage of "Will and Grace" with Peter and Lois as Will and Grace and Brian and Stewie presumeably as Jack and Karen. "
Thanxquote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag gereleased: Inside the Actors Studio Cast of Family Guy PDTV XviD-aAF
Was erg leuk ja, alleen jammer dat Mila er een beetje voor niets bij zat.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Thanx
Enorm vermakelijk, vooral de ad-hoc in character grappen
Ik weet niet welke jij gezien hebt, maar Mila zat er helemaal niet bij.quote:Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was erg leuk ja, alleen jammer dat Mila er een beetje voor niets bij zat.
Lol nu je het zegtquote:Op zondag 20 september 2009 09:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik weet niet welke jij gezien hebt, maar Mila zat er helemaal niet bij.
quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Al meer duidelijk over de nieuwe afleveringen?
Worden in HD uitgezonden, de rips verschijnen een paar uur na de airdate.quote:• Season 8
127 8-01 7ACX06 27/Sep/09 Road to the Multiverse
128 8-02 7ACX01 04/Oct/09 Family Goy
129 8-03 7ACX02 11/Oct/09 Brian's Got a Brand New Bag
130 8-04 7ACX03 18/Oct/09 Ode to '85
131 8-05 7ACX04 08/Nov/09 Quagmire's Baby
132 8-06 7ACX05 15/Nov/09 Hannah Banana
133 8-07 7ACX07 Dec/09 Dog Gone
134 8-08 7ACX08 UNAIRED Jerome Is the New Black
135 8-09 7ACX09 UNAIRED Big Man on Hippocampus
136 8-10 7ACX11 UNAIRED Business Guy
137 8-11 7ACX12 UNAIRED Dial Meg for Murder
138 8-12 7ACX13 UNAIRED Brian Griffin's House of Payne
139 8-13 7ACX14 UNAIRED Extra Large Medium
140 8-14 7ACX15 UNAIRED Go, Stewie, Go!
141 8-15 7ACX16 UNAIRED Peter-assment
142 8-16 7ACX17 UNAIRED The Splendid Source
143 8-17 7ACX18 UNAIRED April In Quahog
144 8-19 7ACX19 UNAIRED Quagmire's Daddy
145 8-20 7ACX20 UNAIRED Brian & Stewie
146 8-21 May/10 Something, Something, Something, Dark Side[
Hoe uit zich dat dan? Laat je alles lopen ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef 20something het volgende:
de controle verlies door het lachen!
ALLES! hahaquote:Op zondag 20 september 2009 17:04 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat dan? Laat je alles lopen ofzo?
Erg tof!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag gereleased: Inside the Actors Studio Cast of Family Guy PDTV XviD-aAF
en Dexter en Californication en the Office....quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef slindenau het volgende:
Volgende week begint het hele feestje weer (3 shows van McFarlane), en dan 1.5 week later ook South Park weer...zijn weer te veel series om allemaal bij te gaan houden
Die Seths ook allemaal!!! Het is nogal verwarrend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Seth is vrijdag bij Conan O'Brien te gast. Op zaterdag te downloaden
edit: Niet Seth Green dus uiteraard![]()
ging snel voorbij die 44 min ... funny, maar toch ook wat ontnuchterend om de acteurs te zien terwijl ze spreken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben nu de Inside the actors studio - The cast of Family Guy aant kijken.
Ben erg benieuwd naar nieuwe afleveringen, hoop dat het niveau iets hoger is dan de laatste paar afleveringen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Zondagmaandagochtend dus
![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Zondagmaandagochtend dus
![]()
Wie maakt er een gifje van Stewie en Brian die aan het huppelen zijnquote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef copilco het volgende:
intens grappig, zeker die disney scene:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat lief voor een sadistisch kind..
Geweldig inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef Radioheader het volgende:
Inderdaad heel erg goede aflevering. Hehe Mayor Cheeseburger
[ link | afbeelding ]
Dat was een goeie ja. Seth heeft het niet zo op het christendom volgens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:01 schreef Ritmo het volgende:
Die met die werkelijkheid zonder Christendom was ook weer heerlijk venijnig.
Haha ja. Die was ook goed iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:01 schreef Ritmo het volgende:
Die met die werkelijkheid zonder Christendom was ook weer heerlijk venijnig.
Dat staat wel vast, anders kun je ook niet zo'n serie schrijven. South Park en de Simpsons zijn ook vaak zeer kritisch richting het Christendom, alleen FG is 10 keer scherper.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat was een goeie ja. Seth heeft het niet zo op het christendom volgens mij.
Die met die blokjes? Leek een beetje Super Nintendo-achtig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat slecht getekende universum, was dat ook ergens een parodie op?
Dacht even dat het een parodie op die met Paint getekende serie over die psychiater was, maar daar was het te weinig wiebelig voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:15 schreef Ritmo het volgende:
Die met die blokjes? Leek een beetje Super Nintendo-achtig.
Dr. Katz:quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Weet zo niet welke serie je bedoeld?
In elk geval deed het mij een beetje denken aan die games ten tijde van Prince Of Persia.
Dat hebben ze al eens gedaan in Saving Private Brian:quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dacht even dat het een parodie op die met Paint getekende serie over die psychiater was, maar daar was het te weinig wiebelig voor.
Altijd mooi die maatschappelijke sneren die ze in Family Guy uitdelen. Ik weet niet precies welke aflevering het is misschien dezelfde als met die brandstapel waar Brian zegt tegen Stewie. You're judgmentally quoting Bible verses but you don't even know how to read waarop Stewie zegt: Welcome to America Brian!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Ritmo het volgende:
Dat staat wel vast, anders kun je ook niet zo'n serie schrijven. South Park en de Simpsons zijn ook vaak zeer kritisch richting het Christendom, alleen FG is 10 keer scherper.
Ik vond die aflevering dat Meg opeens religieus werd ook sterk toen een groep Christenen alle boeken die 'schadelijk voor mensen waren' op de brandstapel gooiden waarop je o.a. het boek : "basic logica for first graders" erbij zag.
En tijdens de Emmys note bene roepen dat tv maar goed is, anders zouden Amerikanen moeten gaan leren lezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Altijd mooi die maatschappelijke sneren die ze in Family Guy uitdelen. Ik weet niet precies welke aflevering het is misschien dezelfde als met die brandstapel waar Brian zegt tegen Stewie. You're judgmentally quoting Bible verses but you don't even know how to read waarop Stewie zegt: Welcome to America Brian!
Zegt hij, met een South Park avatarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef Agiath het volgende:
SP is de laatste jaren veel minder leuk geworden.
FG daarentegen blijft goed
S04E12 - Perfect Castawayquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef BraveDribbel het volgende:
Heb de niewe ep ook gezien, schitterend begin!
Echt knap hoe ze family guy ala disney kunnen tekenen!
Ik heb vroeger niet echt vaak FG gekeken, maar welke episodes MOET je gezien hebben?
Naam + Seizoen graag
De oude SP aflevering blijven subliemquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zegt hij, met een South Park avatar.
Ik vind veel van de nieuwere ook nog geniaal hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
De oude SP aflevering blijven subliem
Tja, het is anders, serieuzer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind veel van de nieuwere ook nog geniaal hoor.
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja, het is anders, serieuzer.
Ik kan inzien dat sommige mensen dat meer trekt. Maar geef mij maar 10x liever seizoen 4,5,6. De beste imoVooral 4
quote:*Universum vol met brandpalen"
Brian: Love it!
Stewie: Hate it!
Neen. Die zaten er inderdaad niet in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
die 2 uiterst links & rechts ter hoogte van Brian's neus en rechtsbovenin ... herkennen jullie die uit ep1?
Inside the Actors Studio - wikiquote:
zullen wel verwijderde scenes zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
die 2 uiterst links & rechts ter hoogte van Brian's neus en rechtsbovenin ... herkennen jullie die uit ep1?
quote:(Stewie transports both him and Brian to a seemingly empty universe)
Brian: Oh my God now we're nowhere!
Stewie: (Reading the display on his remote control) Not quite Brian. This is a universe, but its only inhabitant is one really far away guy who yells compliments.
(Both turn around to a figure, barely visible in the distance)
Man in the Distance: (Waving) I like your shirt!
Stewie: (Waving back) Thank you! (To Brian) This was nice.
quote:Can’t believe I felt for that line. I actually let myself believe I could be a doctor’s wife. You’re just fat Stewie. Silly and fat..
nu je het zegt..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Niet echt een leuke ep.Is dat 'like that time that..' (gevolgd door flashback) er nu overigens een beetje uit? In eerdere seizoenen werd het 20 keer per aflevering gezegd, nu nauwelijks meer.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha dat begin met die superhelden..."AND MEG"
lolquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:01 schreef capital_P het volgende:
waar halen jullie em vandaan?
Hmm valt me nu pas op, hij fapt links wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
"Quigmare, have you been lifting weights?"
viel mij meteen opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm valt me nu pas op, hij fapt links wtf?
Quiqmare als autistische KLB'er.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
"Quigmare, have you been lifting weights?"
Is inderdaad opvallend, maar op dumpert zag ik de juiste verklaring:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm valt me nu pas op, hij fapt links wtf?
Die reactie van Stewie toen!!quote:
Zelfs buiten KLB om loop je nog te trollen op KLBquote:
Hoezo opvallend?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is inderdaad opvallend, maar op dumpert zag ik de juiste verklaring:
Hij had de muis met rechts vast.
Zolang dat forum bestaat blijf ik klagen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zelfs buiten KLB om loop je nog te trollen op KLB
ik ben linkshandigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef slindenau het volgende:
Neen, grootste deel van de mensheid is rechtshandig.
I'm specialquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef slindenau het volgende:
Neen, grootste deel van de mensheid is rechtshandig.
... wait a minute. Are these pieces from Stewie's crib?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef larry_flynt het volgende:
Wat een geniale aflevering
Lois die vastgebonden aan een kruis wakker werd
Nauwelijksquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Niet echt een leuke ep.Is dat 'like that time that..' (gevolgd door flashback) er nu overigens een beetje uit? In eerdere seizoenen werd het 20 keer per aflevering gezegd, nu nauwelijks meer.
in that helicoptercrashquote:
En ik ben geen racist, maar ik meende dat ik nog nooit een mentally challenged african american had gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben gewoon een moraalridder. Kan ik 't helpen..
Ik realiseerde me dat laatst ook, dat ik die nog nooit eentje gezien heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En ik ben geen racist, maar ik meende dat ik nog nooit een mentally challenged african american had gezien
Ik dacht dat je dat suggereerde met je "neerwaartse spiraal"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dat laatst ook, dat ik die nog nooit eentje gezien heb.
Maar dat heeft toch ook niks met racisme te maken?
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat suggereerde met je "neerwaartse spiraal"
quote:Everything from a to backwards r.
Ook altijd leuk als de echte acteurs meewerken en de stemmen insprekenquote:
Gehehe, ik keek hem in de trein en iedereen keek een beetje vreemd terwijl ik het uitproestte. Heel erg leuke episode, veel beter dan de vorige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef PiRANiA het volgende:
Gosh that Italian family at the next table sure is quiet.
De agent kent en 2476 wacht tot we zeggen wat we moeten doen van onze kant. Even geduld terwijl wij u bellen. Volgens Google translatequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef dennis00 het volgende:
Mila Kunis is geboren in Oekraine, ze praatte alleen vrij snel, dus weet het niet zeker.
Ik verstond: Агент 2476 знает и ждёт пока мы скажем что сделать с нашей стороны. Пожалуйста подождите пока мы вам позвоним.
Offtopic, maar waar heb je Russisch geleerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:44 schreef dennis00 het volgende:
Jah, ik snapte het Russisch ook pas toen ik het voor de 2e keer hoorde. Maakt niet zoveel uit.
Ook at random: "Guys, can you tell Meg that I'm not into herquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest lachen om alweer Cleveland in die badkuip. "Noo, noo, NOO" En dan die beer.
Alleen jammer dat ze in The Cleveland Show dat dan niet verwerkt hebben, dat zou geniaal zijn, dat Cleveland dan opeens tijdens zijn eigen show opeens ook zo uit zijn badkuip geknald wordtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest lachen om alweer Cleveland in die badkuip. "Noo, noo, NOO" En dan die beer.
Improv!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Kalebatz het volgende:
Bij het intro van de serie, dat ze dansen in die gele pakjes jeweetz, heb ik altijd zin om meg en lois te batsen.
Is dit wel goed?
Meg nee, Lois is wat beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Kalebatz het volgende:
Bij het intro van de serie, dat ze dansen in die gele pakjes jeweetz, heb ik altijd zin om meg en lois te batsen.
Is dit wel goed?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Vic_Vega het volgende:
slechtste aflevering in jaren
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad erg jammer hopen op wat beters morgen ..quote:
Altijd als ik Meg hoor praten wil ik haar voice actor batsen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Kalebatz het volgende:
Is dit wel goed?
Alleen een beetje jammer dat er geen nieuwe Family Guy episode te downloaden is dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer hopen op wat beters morgen ..
kut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat er geen nieuwe Family Guy episode te downloaden is dan.
Jep, 9 november pas weer..quote:
Oh, dan heb ik hem nu 2 keerquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wut, wel Cleveland Show, geen Family Guy![]()
Is geen pauze. Er zijn MLB play-offs.quote:
ah okquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen pauze. Er zijn MLB play-offs.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen pauze. Er zijn MLB play-offs.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom werd er dan een herhaling uitgezonden?
www.play.comquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef ikbobniet het volgende:
Weet iemand waar je deze top serie in een dvdbox kan krijgen?
Jij ook bedankt:D!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Tim86 het volgende:
www.cd-wow.nl is ook prima, daar heb ik ze allemaal vandaan. Wel kut dat de uitgaves steeds blijven veranderen. Paar seizoenen normale doosjes, maar keer kartonnen doosje met normale dvd-hoesjes en paar keer van die smartcases
Ik zag op Play idd ook allemaal verschillende edities. En boxsets. Maar die zijn sowieso nutteloos als ze nog gewoon seizoenen blijven uitpoepenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Tim86 het volgende:
www.cd-wow.nl is ook prima, daar heb ik ze allemaal vandaan. Wel kut dat de uitgaves steeds blijven veranderen. Paar seizoenen normale doosjes, maar keer kartonnen doosje met normale dvd-hoesjes en paar keer van die smartcases
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |