Quiqmare als autistische KLB'er.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
"Quigmare, have you been lifting weights?"
Is inderdaad opvallend, maar op dumpert zag ik de juiste verklaring:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm valt me nu pas op, hij fapt links wtf?
Die reactie van Stewie toen!!quote:
Zelfs buiten KLB om loop je nog te trollen op KLBquote:
Hoezo opvallend?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is inderdaad opvallend, maar op dumpert zag ik de juiste verklaring:
Hij had de muis met rechts vast.
Zolang dat forum bestaat blijf ik klagen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zelfs buiten KLB om loop je nog te trollen op KLB
ik ben linkshandigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef slindenau het volgende:
Neen, grootste deel van de mensheid is rechtshandig.
I'm specialquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef slindenau het volgende:
Neen, grootste deel van de mensheid is rechtshandig.
... wait a minute. Are these pieces from Stewie's crib?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef larry_flynt het volgende:
Wat een geniale aflevering
Lois die vastgebonden aan een kruis wakker werd
Nauwelijksquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Niet echt een leuke ep.Is dat 'like that time that..' (gevolgd door flashback) er nu overigens een beetje uit? In eerdere seizoenen werd het 20 keer per aflevering gezegd, nu nauwelijks meer.
in that helicoptercrashquote:
En ik ben geen racist, maar ik meende dat ik nog nooit een mentally challenged african american had gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben gewoon een moraalridder. Kan ik 't helpen..
Ik realiseerde me dat laatst ook, dat ik die nog nooit eentje gezien heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En ik ben geen racist, maar ik meende dat ik nog nooit een mentally challenged african american had gezien
Ik dacht dat je dat suggereerde met je "neerwaartse spiraal"quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dat laatst ook, dat ik die nog nooit eentje gezien heb.
Maar dat heeft toch ook niks met racisme te maken?
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat suggereerde met je "neerwaartse spiraal"
quote:Everything from a to backwards r.
Ook altijd leuk als de echte acteurs meewerken en de stemmen insprekenquote:
Gehehe, ik keek hem in de trein en iedereen keek een beetje vreemd terwijl ik het uitproestte. Heel erg leuke episode, veel beter dan de vorige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef PiRANiA het volgende:
Gosh that Italian family at the next table sure is quiet.
De agent kent en 2476 wacht tot we zeggen wat we moeten doen van onze kant. Even geduld terwijl wij u bellen. Volgens Google translatequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef dennis00 het volgende:
Mila Kunis is geboren in Oekraine, ze praatte alleen vrij snel, dus weet het niet zeker.
Ik verstond: Агент 2476 знает и ждёт пока мы скажем что сделать с нашей стороны. Пожалуйста подождите пока мы вам позвоним.
Offtopic, maar waar heb je Russisch geleerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:44 schreef dennis00 het volgende:
Jah, ik snapte het Russisch ook pas toen ik het voor de 2e keer hoorde. Maakt niet zoveel uit.
Ook at random: "Guys, can you tell Meg that I'm not into herquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest lachen om alweer Cleveland in die badkuip. "Noo, noo, NOO" En dan die beer.
Alleen jammer dat ze in The Cleveland Show dat dan niet verwerkt hebben, dat zou geniaal zijn, dat Cleveland dan opeens tijdens zijn eigen show opeens ook zo uit zijn badkuip geknald wordtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest lachen om alweer Cleveland in die badkuip. "Noo, noo, NOO" En dan die beer.
Improv!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben nu de Inside the actors studio - The cast of Family Guy aant kijken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Kalebatz het volgende:
Bij het intro van de serie, dat ze dansen in die gele pakjes jeweetz, heb ik altijd zin om meg en lois te batsen.
Is dit wel goed?
Meg nee, Lois is wat beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Kalebatz het volgende:
Bij het intro van de serie, dat ze dansen in die gele pakjes jeweetz, heb ik altijd zin om meg en lois te batsen.
Is dit wel goed?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:05 schreef Vic_Vega het volgende:
slechtste aflevering in jaren
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad erg jammer hopen op wat beters morgen ..quote:
Altijd als ik Meg hoor praten wil ik haar voice actor batsen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Kalebatz het volgende:
Is dit wel goed?
Alleen een beetje jammer dat er geen nieuwe Family Guy episode te downloaden is dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer hopen op wat beters morgen ..
kut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat er geen nieuwe Family Guy episode te downloaden is dan.
Jep, 9 november pas weer..quote:
Oh, dan heb ik hem nu 2 keerquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wut, wel Cleveland Show, geen Family Guy![]()
Is geen pauze. Er zijn MLB play-offs.quote:
ah okquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen pauze. Er zijn MLB play-offs.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen pauze. Er zijn MLB play-offs.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom werd er dan een herhaling uitgezonden?
www.play.comquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef ikbobniet het volgende:
Weet iemand waar je deze top serie in een dvdbox kan krijgen?
Jij ook bedankt:D!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Tim86 het volgende:
www.cd-wow.nl is ook prima, daar heb ik ze allemaal vandaan. Wel kut dat de uitgaves steeds blijven veranderen. Paar seizoenen normale doosjes, maar keer kartonnen doosje met normale dvd-hoesjes en paar keer van die smartcases
Ik zag op Play idd ook allemaal verschillende edities. En boxsets. Maar die zijn sowieso nutteloos als ze nog gewoon seizoenen blijven uitpoepenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Tim86 het volgende:
www.cd-wow.nl is ook prima, daar heb ik ze allemaal vandaan. Wel kut dat de uitgaves steeds blijven veranderen. Paar seizoenen normale doosjes, maar keer kartonnen doosje met normale dvd-hoesjes en paar keer van die smartcases
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |