Zegt hij, met een South Park avatarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef Agiath het volgende:
SP is de laatste jaren veel minder leuk geworden.
FG daarentegen blijft goed
S04E12 - Perfect Castawayquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef BraveDribbel het volgende:
Heb de niewe ep ook gezien, schitterend begin!
Echt knap hoe ze family guy ala disney kunnen tekenen!
Ik heb vroeger niet echt vaak FG gekeken, maar welke episodes MOET je gezien hebben?
Naam + Seizoen graag
De oude SP aflevering blijven subliemquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zegt hij, met een South Park avatar.
Ik vind veel van de nieuwere ook nog geniaal hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
De oude SP aflevering blijven subliem
Tja, het is anders, serieuzer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind veel van de nieuwere ook nog geniaal hoor.
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja, het is anders, serieuzer.
Ik kan inzien dat sommige mensen dat meer trekt. Maar geef mij maar 10x liever seizoen 4,5,6. De beste imoVooral 4
quote:*Universum vol met brandpalen"
Brian: Love it!
Stewie: Hate it!
Neen. Die zaten er inderdaad niet in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
die 2 uiterst links & rechts ter hoogte van Brian's neus en rechtsbovenin ... herkennen jullie die uit ep1?
Inside the Actors Studio - wikiquote:
zullen wel verwijderde scenes zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Da_Ripper het volgende:
die 2 uiterst links & rechts ter hoogte van Brian's neus en rechtsbovenin ... herkennen jullie die uit ep1?
quote:(Stewie transports both him and Brian to a seemingly empty universe)
Brian: Oh my God now we're nowhere!
Stewie: (Reading the display on his remote control) Not quite Brian. This is a universe, but its only inhabitant is one really far away guy who yells compliments.
(Both turn around to a figure, barely visible in the distance)
Man in the Distance: (Waving) I like your shirt!
Stewie: (Waving back) Thank you! (To Brian) This was nice.
quote:Can’t believe I felt for that line. I actually let myself believe I could be a doctor’s wife. You’re just fat Stewie. Silly and fat..
nu je het zegt..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Niet echt een leuke ep.Is dat 'like that time that..' (gevolgd door flashback) er nu overigens een beetje uit? In eerdere seizoenen werd het 20 keer per aflevering gezegd, nu nauwelijks meer.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha dat begin met die superhelden..."AND MEG"
lolquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:01 schreef capital_P het volgende:
waar halen jullie em vandaan?
Hmm valt me nu pas op, hij fapt links wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
"Quigmare, have you been lifting weights?"
viel mij meteen opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm valt me nu pas op, hij fapt links wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |