Ja, zeer graag.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef KaMo het volgende:
Ow, bass related?
Duh, meestal doe je mic en DI, of weetje van te voren wél watvoor sound je wiltquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Nog een opname tip voor de bassisten,
Zorg ervoor dat je altijd een DI gebruikt om een extra spoor op te nemen.
Dan kan je altijd nog terug naar die track als blijkt dat je amp/mic etc combinatie toch net niet was wat je in je gedachte had.
Voor jou Duh niet voor alle lurkersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Duh, meestal doe je mic en DI, of weetje van te voren wél watvoor sound je wilt
Ik weet ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Voor jou Duh niet voor alle lurkers
Ja das een echtequote:
Ontkenningfasequote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:58 schreef KaMo het volgende:
Nee, het was enkel een kwijlplaatje, en ik probeer hem niet na te maken...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef Agiath het volgende:
Tvp, ga zo weer even lekker spelen
Trouwens muziek waar leuke simpele lijntjes in zitten: The Whitest Boy Alive
Foto'squote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Begin gemaakt aan mijn pedalboard, het is gewoon een simpele plank met een balkje er onder zodat hij schuin staat. Mooi schoolbordzwart maken. Mijn Korg DT10 en de Bass Big Muff passen precies boven elkaar
Ligt aan het exemplaar, sommige zijn prima, sommige zijn belabberd, sommige zijn goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:16 schreef Weeetikveel... het volgende:
Zit er over na te denken om een fretloze Richwood aan te schaffen, ik wil namelijk toch eens fretloos bezig gaan en om van m'n stufi nou direct een peperdure bass te schaffen die miss na verloop van tijd helemaal niet lijkt te bevallen...![]()
Wat vinden jullie? Is Richwood nou echt een belabberd merk?
Dat klopt preciesquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef KaMo het volgende:
Wtf is jouw avatar nou, lijkt net een meisje die een penis met piemelbrie knuffelt
Een verkleining van een hentai meisje die een hentai monster of cock omhelstquote:
Het is dat ik ooit een foto van je gezien hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Rechterbal het volgende:
wat vinden jullie van me nieuwe bandje?
Ik ben de bassist ofcourse.
Traptje je er bijna in, hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is dat ik ooit een foto van je gezien heb
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Traptje je er bijna in, hihi![]()
Dus je denkt dat ik echt zo noob ben
1 2 3 4 | D|---2-5-5------2------2-5-5------2------------------- A|-3---------2-5-5---3---------2-5-5------------------ E|---------3-----------------3------------------------ |
Pas er maar mee op. Bij mij heeft dat geleid tot een chronisch ontstoken polsgewricht waardoor ik uiteindelijk gestopt ben met spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Sautor het volgende:
Ik krijg altijd pijn in mijn fretpols, omdat mijn hand en onderonderarm vaak in een hoek van 90 graden of kleiner op elkaar staan
Dude, dan heb je echt een verkeerde techniek.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Sautor het volgende:
Ik krijg altijd pijn in mijn fretpols, omdat mijn hand en onderonderarm vaak in een hoek van 90 graden of kleiner op elkaar staan
Ik heb vandaag weer geprobeerd, en het gaat me een stuk beter af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Morgen weer verderkan je nu effe relaxen
Nee hoor, gewoon op heuphoogtequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dude, dan heb je echt een verkeerde techniek.
Probeer je 'stoer' te spelen met je gitaar zo laag mogelijk?
Dan speel je echt verneukt.quote:
Het helpt om je bas wat meer rechtop te houden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Sautor het volgende:
Het is vooral als ik mijn pink gebruik. Om bijvoorbeeld van de E snaar naar de D/G te springen.
Rechter als een contrabass bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het helpt om je bas wat meer rechtop te houden.
Heb ik ook gehad, mijn A-snaar die trilde heel raar. Dus alle snaren er af, en opnieuw opleggen, en toen was de fuzz wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:05 schreef Rechterbal het volgende:
Kan het kwaad om me snaren eraf te halen en weer opnieuw erop te leggen?
Ik wil wat proberen. Volgens mij liggen me snaren er kut op waardoor ik een bijgeluidje krijg.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Rechter als een contrabass bedoel je?
Ben jij dat? Nais.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Brammie1 het volgende:
Uit het verslag van de Zwarte Cross:
[ afbeelding ]
Hangt die bas nou zo laag of is hij al los?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Brammie1 het volgende:
[ afbeelding ]
nee dat ben ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ben jij dat? Nais.
Jammer dat je op Zwarte Cross speelt, though.
z'n hangt inderdaad op z'n kniequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:10 schreef On het volgende:
[..]
Hangt die bas nou zo laag of is hij al los?
Het kan geen virtuoos zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Brammie1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je vraagt me nu iets wat ik wel heb opgevangen tijdens natuurkunde, maar ik was drukker met bedenken welke gear ik wilde hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoeveel becquerel is meetbaar?
Wut?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:40 schreef allsystemshalt het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)/37/Geiger_panic.ogg
Dat is stevig aan de prijs.... maar het kan het waard zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vraagt me nu iets wat ik wel heb opgevangen tijdens natuurkunde, maar ik was drukker met bedenken welke gear ik wilde hebben. Becquerel is de eenheid van straling?
Maar no shit, dit pedaal is echt een geniaal distortionpedaal. Tenminste voor gitaar. Maar het prijskaartje, in Nederland niet te krijgen. In de USA 300 dollar en in België 300 euro volgens een vriend
Hoe wil je dat doen? Moet ik naar de States of naar Belgiëquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat is stevig aan de prijs.... maar het kan het waard zijneerst goed uitproberen zou ik zeggen.
Dat weet ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe meer geluid je geigerteller maakt hoe sneller je weg moet rennen uit die omgeving
Hm zelf zou ik pas iets kopen nadat ik het getest heb.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Moet ik naar de States of naar België
Ik ga er iig wel over nadenken, als ik die auto niet voor elkaar krijg straf ik mijn ouders gewoon met distortionquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hm zelf zou ik pas iets kopen nadat ik het getest heb.
* Maar soms is een gokje ook wel te doen mits veel informatie van meerdere bronnen.
Het is idd. de videoclipBass bij uitstekquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef On het volgende:
Nice, heb je die?Sinds ik verlang naar een rickenbacker begint het me steeds meer op te vallen dat 2 op de 3 bands die ik op tv zie er één hebben.
Nog niet (quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef On het volgende:
Nice, heb je die?Sinds ik verlang naar een rickenbacker begint het me steeds meer op te vallen dat 2 op de 3 bands die ik op tv zie er één hebben.
Hey ik ben een castagne gene eikel jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:22 schreef Rechterbal het volgende:
Volgens mij ben ik de kutste bassist en de dikste spammer.
Eikels. Het topic bloed dood.
Ja en de rest van de band dus te laten stikken !quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Rechterbal het volgende:
Oh dat hoor je vaak. De zanger krijgen namelijk alles op hun af. De meiden, de aandacht, het geschreeuw.
Vaak kappen ze ermee. Bang om die soort muziek de rest van hun leven te blijven zingen.
Das niet waar want echte cowboys laten hunzelf scalperenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 04:45 schreef Rechterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het merk is echt Cyclonequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef Rechterbal het volgende:
Bedoelt ze niet de Fender Cyclone?
Hmm nog nooit van gehoord... Maar ik kwam bij t googlen wel een cool plaatje tegenquote:
Doe mij maar een gewoon rekjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef On het volgende:
wow, ziet er nice uit, zoiets wil ik ook wel op mijn kamer. ik hoop wel dat ze nog bruikbaar zijn anders is het echt zonde.
proberen, vooral kijken of je veel verschillende geluiden eruit kan krijgen met je Bass Middle en Treble knoppenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Libelah het volgende:
Hee mensen! Ik heb net een tweedehands basgitaar gekocht (Ibanez GSR-180) En ik ben nu op zoek naar een versterker. Waar moet ik volgens jullie bij het kopen van een versterker op letten? Mijn budget is zo klein mogelijk
Wellicht heeft één van jullie zelfs een klein versterkertje in de aanbieding?
Idd, gewoon je bas meeslepen naar de winkel(s) en kijken of je de sound kan vinden die je zoekt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
proberen, vooral kijken of je veel verschillende geluiden eruit kan krijgen met je Bass Middle en Treble knoppen
Wow! Welke is dat???quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Brammie1 het volgende:
oja, gewoon omdat 'ie zo vet is:
[ afbeelding ]
quote:
6000 dollarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Fender custom shop Lotto ofzo
Maar hij kost 6000 dollar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
http://www.muzikaza.com/quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Rechterbal het volgende:
Weet iemand trouwens wat muziekwinkels in Zuid Limburg en omstreken, waar je basjes kunt uitproberen?
Ik ben bezig en op zoek na me bas, nu ik het geld bijna bij elkaar hebt
Guus Arons en Musicstore ken ik wel, maar de collectie basjes is er niet groot.
Veel Ibanez en Squeirtjes.
Ikzelf wi ltoch echt richting de basjes a 800 euro.
Hmm heb er zelf nog nooit van gehoord, maar na wat zoektochten op het internet blijkt er niet veel positiefs over te zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Libelah het volgende:
Is iemand bekend met het merk Dimavery? Is dat qua kwaliteit een beetje te doen?
Dirk Witte, was ik een paar maand geleden nog geweest, mooie winkel met een groot assortiment. Epiphone is ook een tof merk btw, als dat niet te ver boven je budget ligt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Libelah het volgende:
Daar was ik al bang voorDat wordt hem dan sowieso niet.
Anyway, ik ga waarschijnlijk zaterdag naar Amsterdam, dan ga ik eens muziekwinkels langs. Ik ga sowieso naar Dijkman muziek, dat is namelijk om de hoek van de plek waar ik een afspraak heb. Min of meer.
Tips wat betreft muziekwinkels in Amsterdam?
Bestel op internet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Sautor het volgende:
Mijn versterker kabeltje is stukEn ook geen gitaarzaken op fietsafstand atm
Ja of maandag gewoon ff langs de gitaarboer, zit nu bij mijn ouders en die wonen in een kutdorpquote:
Maakt epiphone ook versterkers dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Dirk Witte, was ik een paar maand geleden nog geweest, mooie winkel met een groot assortiment. Epiphone is ook een tof merk btw, als dat niet te ver boven je budget ligt.
Weet ik niet maar het zal waarschijnlijk geen meerderheid aan vrouwen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Dupje het volgende:
Hier zijn zeker ook alleen maar jongens?
Je moet niksquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef Dupje het volgende:
maar waar moet ik me inschrijven dan?
Hem gebruiken voor een liveshow:quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Heb mijn eerste bas weer terug nadat iemand m heeft geleend. Wat voor leuks kan ik met een Ibanez GSR-180 doen?
Daar heb ik ook eentje voor te koopquote:
Dat vind ik dan weer zondequote:
Wat een dingquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eentje voor te koop![]()
[TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
20 euro mag je 'm komen ophalen
Een chick...quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Dupje het volgende:
Hier zijn zeker ook alleen maar jongens?
Vooral omdat het gewoon een prima bas is, veel handelbaarder dan mijn Thunderbirdquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat een ding![]()
![]()
@Sjoegerd, ik ook hoor, vooral omdat het nog zo'n 100 euro is wat je kapot slaat. Als ik het geld zou hebben ok
quote:20jarige bassist uit Kerkrade Zuid Limburg zoekt band of muzikanten.
Hallo, Ik ben Roy, 20 jaar, en bassist. Ik speel sinds mijn 18e bas, waarna ik in een beginnend bandje
heb gezeten, en hier anderhalf jaar bassist van ben geweest. Met dit bandje heb ik 3 gigs gehad,
waarna deze band uit elkaar viel. Ook heb ik sinds een halfjaar les, waardoor ik de beginselen van de
theorie begin te begrijpen. Ik ben misschien niet de beste bassist, maar ik doe het met alle liefde.
Nu zit ik in een coverbandje, maar dit gaat niet echt ergens heen. Daarom dus tijd om mijn energie in wat anders te steken!
Daarom zoek ik:
- Een bandje met eigen muziek OF een drummer/gitarist/zanger die wat wil opstarten.
- Geen virtuozen, geen 3 maanden.
- Ongeveer mijn leeftijd. (17 tot 25)
- Liefst pop, poprock en genre's als electropunk(Late of The Pier, Metronomy bijv.) Glamrock (David
Bowie, Roxy Music bijv.) 60's Rock (The Doors)
- Liever geen metal.
Intresse of meer informatie? Mail: roykwkwkwatgmaildotcom (Ja, dat zijn 3 kw's) at=@ dot=.
quote:Ik ben misschien niet de beste bassist, maar ik doe het met alle liefde.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:40 schreef Rechterbal het volgende:
Oeh, ik heb reacties op me zoektocht.
Oeh, ik ben nerveus!
Boss ME50B, keihard noise maken met oneindige Delay en distortion!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Rechterbal het volgende:
Gebruiken jullie pedalen eigenlijk, en zo ja, welke?
Stingray op hollowbody formaat!quote:
Hint,quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:40 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog geen effecten, moet nog maar eens gaan shoppen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hint,
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer
Er missen toch wel wat essentiële dingenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Stingray op hollowbody formaat!
Verder ziet het er wel goed uit!
En waar zit de band aan de onderkant vast?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Er missen toch wel wat essentiële dingenzoals een element, of een plug voor het snoer
verrek! valt me nu pas op dat de humbucker weg isquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Er missen toch wel wat essentiële dingenzoals een element, of een plug voor het snoer
Aan de bovenkant zit die ook niet vast hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
En waar zit de band aan de onderkant vast?
Ik heb een Bass Big Muff van EHX en een bass chorus van Boss. Gebruik ze alleen niet echt veel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Rechterbal het volgende:
Gebruiken jullie pedalen eigenlijk, en zo ja, welke?
Oeh, wat een leuk dingetjequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Boss Overdrive pedal klinkt vet zeg
Die ga ik eens halen!
edit: hmm, 89 euro is wel veel...
Niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
Als je 89 euro al veel vind voor effecten, dan heb je nieuw niet veel keus voor een goed effectquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
Bedanktquote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)qHzp3b0AAAEZHKRFop5P
Veel keus, vrij snelle levering.
Is er geen aanvaardbaar volume dan voor je ouders? Ik kan de hele dag door oefenen als ik wil maar meestal speel ik na 8 of 9 uur gewoon niet meer versterkt. Ik heb dan mijn 60 watt versterkertje nooit boven stand 3 staan, anders trilt het huis nogalquote:
Ik speel juist met vrij veel laagquote:Op maandag 7 september 2009 09:13 schreef Rechterbal het volgende:
Ik speel op een vrij laag niveau + weinig laag erin. Soms kom ik er een uurtje mee weg en word ik gecomplimenteerd met 'Ja Roy, zo kan het ook!', een andere keer komen ze de kamer binnen omdat het zo verdomde hard staat.(zelfde niveau)
En 8 euro verzendkosten op een kabeltje van 3 euroquote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)qHzp3b0AAAEZHKRFop5P
Veel keus, vrij snelle levering.
1 2 3 4 | D ---------------4-22------ A ---------- 225----------- E -0205------------------- |
1 2 3 4 | D ---------------64------ A ----------644---------- E -447------------------ |
1 2 | E -------2525------------- |
Heb je geen goede kabelquote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
En 8 euro verzendkosten op een kabeltje van 3 euro
Doe SG!quote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef On het volgende:
Hmm ik heb weer geld binnen (en over!). Zou ik dan toch naar een gibson model basgitaar gaan kijken.
Ripper/Grabber/G-3'squote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef On het volgende:
Hmm ik heb weer geld binnen (en over!). Zou ik dan toch naar een gibson model basgitaar gaan kijken.
Die zijn ook stoer jaquote:
quote:
Ja, is wel shortscalequote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef On het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ziet er wel nice uit ja, maar ik dacht meer aan de echte ronde vormen. Maar ik zal binnenkort wel wat uit gaan proberen als ik eens tijd heb.
Geloof me, verven is meer werk dan je denkt!quote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef isitreal het volgende:
ik zoek nog een gaaf design voor mn bas tis een bas van 100 euri dus mag niet teveel kosten.
hij is nu zwart dus dacht eraan om hem zwart wit gestreept te maken. of zijn er ook stickers te koop in full size voor op een bas?
Goeie keuzequote:Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Word mijn volgende waarschijnlijk
Hoeveel heb je?quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Goeie keuzeik wil een blauwe of een rooie (als ik 't kan betalen
)
Ja dat dacht ik al en daarom wil ik er dus een fucking grote sticker opplakken het design kost zo'n beetje rondquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geloof me, verven is meer werk dan je denkt!
Denk niet dat het goed lukt hoor, of is je bas perfect plat?quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef isitreal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al en daarom wil ik er dus een fucking grote sticker opplakken het design kost zo'n beetje rond
de 20 euro iemand een gaaf plaatje? of ene gave kant en klaar sitcker online gezien
afmeting ongeveer 40x 60 ik speel in een sixties seventies band
Gaat snel fout, gaan meer uren in zitten dan verwacht, dat is het vooralquote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef Sautor het volgende:
Is verven zo lastig ja? Nog nooit over gedacht omdat dat te doen, maar beetje schuren, verven, lakken
Maarja, als je net een bass hebt gekocht waarom zou je hem dan willen verven?quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaat snel fout, gaan meer uren in zitten dan verwacht, dat is het vooral
Epiphone heeft een mooie Les Paul bas.quote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef On het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ziet er wel nice uit ja, maar ik dacht meer aan de echte ronde vormen. Maar ik zal binnenkort wel wat uit gaan proberen als ik eens tijd heb.
Grappig ja want die had ik dus een keer besteld, nog in dit topic gemeld. Maar Les Paul zijn bitches wat betreft het leveren van hun spul. Dus besloot ik na een paar maanden maar om met wat extra geld een fender te kopen. Als ik zie dat het weer goed leverbaar is ga ik het wel weer overwegen though.quote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Epiphone heeft een mooie Les Paul bas.
[ afbeelding ]
Ziet er wel gelikt uit.
Ik heb mijn contrabas onlangs ook voorzien van een sticker; even snel een fotootje gemaakt:quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Denk niet dat het goed lukt hoor, of is je bas perfect plat?
Watvoor bas heb je?
Zonde.... eerder noodzaak in dit geval.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef KaMo het volgende:
Gaaf! En zonde![]()
een contrabas moet traditioneel zijn
Zeg, wie is dat in je avater? Lijkt op Sting (tijdens zijn Police tijd), maar ik kan het niet goed zien....quote:
Haha, dat ben ik joh!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Zeg, wie is dat in je avater? Lijkt op Sting (tijdens zijn Police tijd), maar ik kan het niet goed zien....
* bril & contactenlenzen poetstquote:
Status Graphite Electro-4, maar die is vrij nieuw geloof ik, valt weinig over te vindenquote:
De hele hals is van grafiet, daar staat het merk juist bekend omquote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef Sautor het volgende:
Zit daar nu koolstofvezel tussen de nek en de pick-ups?
Heb 'm gister gekocht bij de Feedback, moet 'm nog even uitgebreid proberen, maar ik heb er al een echt Motörheadgeluid uit gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
By one now, and you'll get an amplifier for free!quote:Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Rechterbal het volgende:
Hey, I am Billy Mays here, and I have an fantastic product to offer to you. It's a Bassguitar with LEDlights! This amazing technology is used all over the world, by the best bassguitar player. Buy one now. Billy Mays here!
[ afbeelding ]
Leuke nummers, ik doe ook mee met je afspraak, zit even zonder bandje en heb wat dingen nodig om mezelf bezig te houdenquote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik over anderhalve maand deze liedjes perfect kan bassen.
Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
Twisted Sister - I wanna Rock
Digital Underground - The Humpty Dance
Journey - Dont Stop Believin
Joe Esposito - Your The Best Around
Kiss - Lick It Up
Guns N Roses - Paradise City
Rush - Tom Sawyer
Vince diCola with Optimus Prime - The Transformers Theme
Billy Idol - Dancing with Myself
Scorpions - Rock You Like a Hurricane
Styx - Come Sail Away
Lynyrd Skynyrd - Freebird (second half only)
Van Halen - Panama
Rick Springfield - Jessie's Girl
Poison - Talk Dirty to Me
Damn Yankees - High Enough
Naughty by Nature - Hip Hop Hooray
Motley Crue - Dr. Feelgood
[ afbeelding ]
First I had no friends. But check me now, this bass made me so cool I have too many. I lost 7 pounds in three weeks gained 7 friends in three days.quote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef Rechterbal het volgende:
Not one, not two, but THREE free amplifiers if you order now!
Two and a Half Manquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Rechterbal het volgende:
Rest heb ik doorgekeken, en geluisterd, klinkt wel te doen.
Maar Tom Sawyer is me net wat te hoog
Prepare to be rushified!
Geniale scene in Two and a Half Man trouwens.
Oeps, ik bedoelde I love You Man.quote:
Het klinkt altijd zo dom dat "base". Zeg gewoon bass (al weet ik dat je het eigenlijk als base uitspreekt, maar dat klinkt nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:19 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde I love You Man.
SLAPPIN DEH BASS, hmmm, that sounded like borat.
Exit the warrior, today's tom saya?
Koptelefoon is dus niet aan te raden? Ik zat er zelf over na te denken wel een te halen. Aangezien ik in een flat woon en onregelmatige tijden werk dus ik wil ook nog wel eens midden in de nacht zin hebben om te oefenen. (Wat dan ook weer hard nodig isquote:Op maandag 7 september 2009 08:16 schreef Rechterbal het volgende:
Ze denken dat ik me zin wil doordrijven als ik deze oplossingen aanbied. Ze snappen niet waarom ik wel van plan ben een bas te kopen van +-800 euro, maar te beroerd ben voor een koptelefoon te bestellen van +- 200 euro. Newsflash: het oefent kut, het geluid is kut, het ziet kut uit, geen diepte in je sound, zonde van je stack, etc...
Welk type is dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:34 schreef Brammie1 het volgende:
Ik speel zelf met een draadloze koptelefoon van Philips via de koptelefoonuitgang van m'n versterker. Gaat prima! Alleen meespelen met een nummer is lastiger. Koptelefoon van één van je oren afhalen werkt best OK.
Wauw, een Music Man Sterling in Stealth Blackquote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef RockBabe het volgende:
Dit vond ik ook wel lekker klinken
Ik ook niet, heb niet eens plectrums in huis. Moet het maar eens leren, het geeft bij sommige nummers juist net dat beetje extra effect (al ziet het er ook een extra beetje suf uit)quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]Cool riffje ja, kan alleen niet goed met een plectrum overweg
SHC8565quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Brammie1 het volgende:
weet ik niet uit m'n hoofd, als ik thuis ben zal ik ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |