| 1 2 3 4 | D|---2-5-5------2------2-5-5------2------------------- A|-3---------2-5-5---3---------2-5-5------------------ E|---------3-----------------3------------------------ |
Pas er maar mee op. Bij mij heeft dat geleid tot een chronisch ontstoken polsgewricht waardoor ik uiteindelijk gestopt ben met spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Sautor het volgende:
Ik krijg altijd pijn in mijn fretpols, omdat mijn hand en onderonderarm vaak in een hoek van 90 graden of kleiner op elkaar staan
Dude, dan heb je echt een verkeerde techniek.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Sautor het volgende:
Ik krijg altijd pijn in mijn fretpols, omdat mijn hand en onderonderarm vaak in een hoek van 90 graden of kleiner op elkaar staan
Ik heb vandaag weer geprobeerd, en het gaat me een stuk beter af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Morgen weer verderkan je nu effe relaxen
Nee hoor, gewoon op heuphoogtequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dude, dan heb je echt een verkeerde techniek.
Probeer je 'stoer' te spelen met je gitaar zo laag mogelijk?
Dan speel je echt verneukt.quote:
Het helpt om je bas wat meer rechtop te houden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Sautor het volgende:
Het is vooral als ik mijn pink gebruik. Om bijvoorbeeld van de E snaar naar de D/G te springen.
Rechter als een contrabass bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het helpt om je bas wat meer rechtop te houden.
Heb ik ook gehad, mijn A-snaar die trilde heel raar. Dus alle snaren er af, en opnieuw opleggen, en toen was de fuzz wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:05 schreef Rechterbal het volgende:
Kan het kwaad om me snaren eraf te halen en weer opnieuw erop te leggen?
Ik wil wat proberen. Volgens mij liggen me snaren er kut op waardoor ik een bijgeluidje krijg.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Rechter als een contrabass bedoel je?
Ben jij dat? Nais.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Brammie1 het volgende:
Uit het verslag van de Zwarte Cross:
[ afbeelding ]
Hangt die bas nou zo laag of is hij al los?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Brammie1 het volgende:
[ afbeelding ]
nee dat ben ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ben jij dat? Nais.
Jammer dat je op Zwarte Cross speelt, though.
z'n hangt inderdaad op z'n kniequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:10 schreef On het volgende:
[..]
Hangt die bas nou zo laag of is hij al los?
Het kan geen virtuoos zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Brammie1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je vraagt me nu iets wat ik wel heb opgevangen tijdens natuurkunde, maar ik was drukker met bedenken welke gear ik wilde hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoeveel becquerel is meetbaar?
Wut?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:40 schreef allsystemshalt het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)/37/Geiger_panic.ogg
Dat is stevig aan de prijs.... maar het kan het waard zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vraagt me nu iets wat ik wel heb opgevangen tijdens natuurkunde, maar ik was drukker met bedenken welke gear ik wilde hebben. Becquerel is de eenheid van straling?
Maar no shit, dit pedaal is echt een geniaal distortionpedaal. Tenminste voor gitaar. Maar het prijskaartje, in Nederland niet te krijgen. In de USA 300 dollar en in België 300 euro volgens een vriend
Hoe wil je dat doen? Moet ik naar de States of naar Belgiëquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat is stevig aan de prijs.... maar het kan het waard zijneerst goed uitproberen zou ik zeggen.
Dat weet ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe meer geluid je geigerteller maakt hoe sneller je weg moet rennen uit die omgeving
Hm zelf zou ik pas iets kopen nadat ik het getest heb.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Moet ik naar de States of naar België
Ik ga er iig wel over nadenken, als ik die auto niet voor elkaar krijg straf ik mijn ouders gewoon met distortionquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hm zelf zou ik pas iets kopen nadat ik het getest heb.
* Maar soms is een gokje ook wel te doen mits veel informatie van meerdere bronnen.
Het is idd. de videoclipBass bij uitstekquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef On het volgende:
Nice, heb je die?Sinds ik verlang naar een rickenbacker begint het me steeds meer op te vallen dat 2 op de 3 bands die ik op tv zie er één hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |