Hey ik ben een castagne gene eikel jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:22 schreef Rechterbal het volgende:
Volgens mij ben ik de kutste bassist en de dikste spammer.
Eikels. Het topic bloed dood.
Ja en de rest van de band dus te laten stikken !quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Rechterbal het volgende:
Oh dat hoor je vaak. De zanger krijgen namelijk alles op hun af. De meiden, de aandacht, het geschreeuw.
Vaak kappen ze ermee. Bang om die soort muziek de rest van hun leven te blijven zingen.
Das niet waar want echte cowboys laten hunzelf scalperenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 04:45 schreef Rechterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het merk is echt Cyclonequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef Rechterbal het volgende:
Bedoelt ze niet de Fender Cyclone?
Hmm nog nooit van gehoord... Maar ik kwam bij t googlen wel een cool plaatje tegenquote:
Doe mij maar een gewoon rekjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef On het volgende:
wow, ziet er nice uit, zoiets wil ik ook wel op mijn kamer. ik hoop wel dat ze nog bruikbaar zijn anders is het echt zonde.
proberen, vooral kijken of je veel verschillende geluiden eruit kan krijgen met je Bass Middle en Treble knoppenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Libelah het volgende:
Hee mensen! Ik heb net een tweedehands basgitaar gekocht (Ibanez GSR-180) En ik ben nu op zoek naar een versterker. Waar moet ik volgens jullie bij het kopen van een versterker op letten? Mijn budget is zo klein mogelijk
Wellicht heeft één van jullie zelfs een klein versterkertje in de aanbieding?
Idd, gewoon je bas meeslepen naar de winkel(s) en kijken of je de sound kan vinden die je zoekt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
proberen, vooral kijken of je veel verschillende geluiden eruit kan krijgen met je Bass Middle en Treble knoppen
Wow! Welke is dat???quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Brammie1 het volgende:
oja, gewoon omdat 'ie zo vet is:
[ afbeelding ]
quote:
6000 dollarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Fender custom shop Lotto ofzo
Maar hij kost 6000 dollar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
http://www.muzikaza.com/quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Rechterbal het volgende:
Weet iemand trouwens wat muziekwinkels in Zuid Limburg en omstreken, waar je basjes kunt uitproberen?
Ik ben bezig en op zoek na me bas, nu ik het geld bijna bij elkaar hebt
Guus Arons en Musicstore ken ik wel, maar de collectie basjes is er niet groot.
Veel Ibanez en Squeirtjes.
Ikzelf wi ltoch echt richting de basjes a 800 euro.
Hmm heb er zelf nog nooit van gehoord, maar na wat zoektochten op het internet blijkt er niet veel positiefs over te zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Libelah het volgende:
Is iemand bekend met het merk Dimavery? Is dat qua kwaliteit een beetje te doen?
Dirk Witte, was ik een paar maand geleden nog geweest, mooie winkel met een groot assortiment. Epiphone is ook een tof merk btw, als dat niet te ver boven je budget ligt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Libelah het volgende:
Daar was ik al bang voorDat wordt hem dan sowieso niet.
Anyway, ik ga waarschijnlijk zaterdag naar Amsterdam, dan ga ik eens muziekwinkels langs. Ik ga sowieso naar Dijkman muziek, dat is namelijk om de hoek van de plek waar ik een afspraak heb. Min of meer.
Tips wat betreft muziekwinkels in Amsterdam?
Bestel op internet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Sautor het volgende:
Mijn versterker kabeltje is stukEn ook geen gitaarzaken op fietsafstand atm
Ja of maandag gewoon ff langs de gitaarboer, zit nu bij mijn ouders en die wonen in een kutdorpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |