Stingray op hollowbody formaat!quote:
Hint,quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:40 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog geen effecten, moet nog maar eens gaan shoppen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hint,
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer
Er missen toch wel wat essentiële dingenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Stingray op hollowbody formaat!
Verder ziet het er wel goed uit!
En waar zit de band aan de onderkant vast?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Er missen toch wel wat essentiële dingenzoals een element, of een plug voor het snoer
verrek! valt me nu pas op dat de humbucker weg isquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Er missen toch wel wat essentiële dingenzoals een element, of een plug voor het snoer
Aan de bovenkant zit die ook niet vast hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
En waar zit de band aan de onderkant vast?
Ik heb een Bass Big Muff van EHX en een bass chorus van Boss. Gebruik ze alleen niet echt veel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Rechterbal het volgende:
Gebruiken jullie pedalen eigenlijk, en zo ja, welke?
Oeh, wat een leuk dingetjequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Boss Overdrive pedal klinkt vet zeg
Die ga ik eens halen!
edit: hmm, 89 euro is wel veel...
Niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
Als je 89 euro al veel vind voor effecten, dan heb je nieuw niet veel keus voor een goed effectquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
Bedanktquote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)qHzp3b0AAAEZHKRFop5P
Veel keus, vrij snelle levering.
Is er geen aanvaardbaar volume dan voor je ouders? Ik kan de hele dag door oefenen als ik wil maar meestal speel ik na 8 of 9 uur gewoon niet meer versterkt. Ik heb dan mijn 60 watt versterkertje nooit boven stand 3 staan, anders trilt het huis nogalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |