Hint,quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:40 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog geen effecten, moet nog maar eens gaan shoppen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hint,
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer
Er missen toch wel wat essentiële dingenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Stingray op hollowbody formaat!
Verder ziet het er wel goed uit!
En waar zit de band aan de onderkant vast?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Er missen toch wel wat essentiële dingenzoals een element, of een plug voor het snoer
verrek! valt me nu pas op dat de humbucker weg isquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Er missen toch wel wat essentiële dingenzoals een element, of een plug voor het snoer
Aan de bovenkant zit die ook niet vast hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
En waar zit de band aan de onderkant vast?
Ik heb een Bass Big Muff van EHX en een bass chorus van Boss. Gebruik ze alleen niet echt veel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Rechterbal het volgende:
Gebruiken jullie pedalen eigenlijk, en zo ja, welke?
Oeh, wat een leuk dingetjequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Boss Overdrive pedal klinkt vet zeg
Die ga ik eens halen!
edit: hmm, 89 euro is wel veel...
Niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
Als je 89 euro al veel vind voor effecten, dan heb je nieuw niet veel keus voor een goed effectquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef Brammie1 het volgende:
Die ga ik eens halen!
Bedanktquote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)qHzp3b0AAAEZHKRFop5P
Veel keus, vrij snelle levering.
Is er geen aanvaardbaar volume dan voor je ouders? Ik kan de hele dag door oefenen als ik wil maar meestal speel ik na 8 of 9 uur gewoon niet meer versterkt. Ik heb dan mijn 60 watt versterkertje nooit boven stand 3 staan, anders trilt het huis nogalquote:
Ik speel juist met vrij veel laagquote:Op maandag 7 september 2009 09:13 schreef Rechterbal het volgende:
Ik speel op een vrij laag niveau + weinig laag erin. Soms kom ik er een uurtje mee weg en word ik gecomplimenteerd met 'Ja Roy, zo kan het ook!', een andere keer komen ze de kamer binnen omdat het zo verdomde hard staat.(zelfde niveau)
En 8 euro verzendkosten op een kabeltje van 3 euroquote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.musicstore.de/(...)qHzp3b0AAAEZHKRFop5P
Veel keus, vrij snelle levering.
| 1 2 3 4 | D ---------------4-22------ A ---------- 225----------- E -0205------------------- |
| 1 2 3 4 | D ---------------64------ A ----------644---------- E -447------------------ |
| 1 2 | E -------2525------------- |
Heb je geen goede kabelquote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
En 8 euro verzendkosten op een kabeltje van 3 euro
Doe SG!quote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef On het volgende:
Hmm ik heb weer geld binnen (en over!). Zou ik dan toch naar een gibson model basgitaar gaan kijken.
Ripper/Grabber/G-3'squote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef On het volgende:
Hmm ik heb weer geld binnen (en over!). Zou ik dan toch naar een gibson model basgitaar gaan kijken.
Die zijn ook stoer jaquote:
quote:
Ja, is wel shortscalequote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef On het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ziet er wel nice uit ja, maar ik dacht meer aan de echte ronde vormen. Maar ik zal binnenkort wel wat uit gaan proberen als ik eens tijd heb.
Geloof me, verven is meer werk dan je denkt!quote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef isitreal het volgende:
ik zoek nog een gaaf design voor mn bas tis een bas van 100 euri dus mag niet teveel kosten.
hij is nu zwart dus dacht eraan om hem zwart wit gestreept te maken. of zijn er ook stickers te koop in full size voor op een bas?
Goeie keuzequote:Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Word mijn volgende waarschijnlijk
Hoeveel heb je?quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Goeie keuzeik wil een blauwe of een rooie (als ik 't kan betalen
)
Ja dat dacht ik al en daarom wil ik er dus een fucking grote sticker opplakken het design kost zo'n beetje rondquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geloof me, verven is meer werk dan je denkt!
Denk niet dat het goed lukt hoor, of is je bas perfect plat?quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef isitreal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al en daarom wil ik er dus een fucking grote sticker opplakken het design kost zo'n beetje rond
de 20 euro iemand een gaaf plaatje? of ene gave kant en klaar sitcker online gezien
afmeting ongeveer 40x 60 ik speel in een sixties seventies band
Gaat snel fout, gaan meer uren in zitten dan verwacht, dat is het vooralquote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef Sautor het volgende:
Is verven zo lastig ja? Nog nooit over gedacht omdat dat te doen, maar beetje schuren, verven, lakken
Maarja, als je net een bass hebt gekocht waarom zou je hem dan willen verven?quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaat snel fout, gaan meer uren in zitten dan verwacht, dat is het vooral
Epiphone heeft een mooie Les Paul bas.quote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef On het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ziet er wel nice uit ja, maar ik dacht meer aan de echte ronde vormen. Maar ik zal binnenkort wel wat uit gaan proberen als ik eens tijd heb.
Grappig ja want die had ik dus een keer besteld, nog in dit topic gemeld. Maar Les Paul zijn bitches wat betreft het leveren van hun spul. Dus besloot ik na een paar maanden maar om met wat extra geld een fender te kopen. Als ik zie dat het weer goed leverbaar is ga ik het wel weer overwegen though.quote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Epiphone heeft een mooie Les Paul bas.
[ afbeelding ]
Ziet er wel gelikt uit.
Ik heb mijn contrabas onlangs ook voorzien van een sticker; even snel een fotootje gemaakt:quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Denk niet dat het goed lukt hoor, of is je bas perfect plat?
Watvoor bas heb je?
Zonde.... eerder noodzaak in dit geval.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef KaMo het volgende:
Gaaf! En zonde![]()
een contrabas moet traditioneel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |