quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:09 schreef Jimbo het volgende:
TVP heb nog wat pendaaltjes nodig.
Het geld is ontvangenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef TeleluvR het volgende:
Gaat wel lukken! Geld is in ieder geval onderweg
Dat wist ik ook niet... Die euro wil ik je nog wel overmaken hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef allsystemshalt het volgende:
* ps tip voor iedereen die wil verzenden via DHL als je niet online betaald en labelt bij DHL rekenen ze 1 euro extra kosten
Nee joh gekkenhuisquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet... Die euro wil ik je nog wel overmaken hoor!
Mooi enjoyquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef TeleluvR het volgende:
Pedaaltje is gisteren binnengekomen, vlotter dan gedacht!
Van het weekend lekker testen, zonder tegenbericht gewoon helemaal top, bedankt!
Pedaaltje werkt perfect. En ook nog eens snel in huis, hulde!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef TeleluvR het volgende:
Pedaaltje is gisteren binnengekomen, vlotter dan gedacht!
Van het weekend lekker testen, zonder tegenbericht gewoon helemaal top, bedankt!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pedaaltje werkt perfect. En ook nog eens snel in huis, hulde!
Vertel!quote:
Op wiki staat een uitlegquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef -Menn0- het volgende:
Wat doet die Compressor/Sustainer nou precies? Filmpje klinkt t leuk maar wat heb je dr aan?
Misschien moet je er gewoon eens mee gaan spelen en dan merk je gaandeweg wel wat je ermee kan doenquote:
Ligt eraan wat je wil met je geluid.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
Kom em ff brengen
Nee wat ik lees is dat je met Single Coils het "Dire Straits' geluid krijgt. Ik heb alleen gitaren met humbuckers/emg's. Heb ik er dan iets aan?
Waar woon je ergens dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
Kom em ff brengen
Nee wat ik lees is dat je met Single Coils het "Dire Straits' geluid krijgt. Ik heb alleen gitaren met humbuckers/emg's. Heb ik er dan iets aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |