Maakt epiphone ook versterkers dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Dirk Witte, was ik een paar maand geleden nog geweest, mooie winkel met een groot assortiment. Epiphone is ook een tof merk btw, als dat niet te ver boven je budget ligt.
Weet ik niet maar het zal waarschijnlijk geen meerderheid aan vrouwen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Dupje het volgende:
Hier zijn zeker ook alleen maar jongens?
Je moet niksquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef Dupje het volgende:
maar waar moet ik me inschrijven dan?
Hem gebruiken voor een liveshow:quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Heb mijn eerste bas weer terug nadat iemand m heeft geleend. Wat voor leuks kan ik met een Ibanez GSR-180 doen?
Daar heb ik ook eentje voor te koopquote:
Dat vind ik dan weer zondequote:
Wat een dingquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eentje voor te koop![]()
[TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
20 euro mag je 'm komen ophalen
Een chick...quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Dupje het volgende:
Hier zijn zeker ook alleen maar jongens?
Vooral omdat het gewoon een prima bas is, veel handelbaarder dan mijn Thunderbirdquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat een ding![]()
![]()
@Sjoegerd, ik ook hoor, vooral omdat het nog zo'n 100 euro is wat je kapot slaat. Als ik het geld zou hebben ok
quote:20jarige bassist uit Kerkrade Zuid Limburg zoekt band of muzikanten.
Hallo, Ik ben Roy, 20 jaar, en bassist. Ik speel sinds mijn 18e bas, waarna ik in een beginnend bandje
heb gezeten, en hier anderhalf jaar bassist van ben geweest. Met dit bandje heb ik 3 gigs gehad,
waarna deze band uit elkaar viel. Ook heb ik sinds een halfjaar les, waardoor ik de beginselen van de
theorie begin te begrijpen. Ik ben misschien niet de beste bassist, maar ik doe het met alle liefde.
Nu zit ik in een coverbandje, maar dit gaat niet echt ergens heen. Daarom dus tijd om mijn energie in wat anders te steken!
Daarom zoek ik:
- Een bandje met eigen muziek OF een drummer/gitarist/zanger die wat wil opstarten.
- Geen virtuozen, geen 3 maanden.
- Ongeveer mijn leeftijd. (17 tot 25)
- Liefst pop, poprock en genre's als electropunk(Late of The Pier, Metronomy bijv.) Glamrock (David
Bowie, Roxy Music bijv.) 60's Rock (The Doors)
- Liever geen metal.
Intresse of meer informatie? Mail: roykwkwkwatgmaildotcom (Ja, dat zijn 3 kw's) at=@ dot=.
quote:Ik ben misschien niet de beste bassist, maar ik doe het met alle liefde.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:40 schreef Rechterbal het volgende:
Oeh, ik heb reacties op me zoektocht.
Oeh, ik ben nerveus!
Boss ME50B, keihard noise maken met oneindige Delay en distortion!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Rechterbal het volgende:
Gebruiken jullie pedalen eigenlijk, en zo ja, welke?
Stingray op hollowbody formaat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |