Ja, zeer graag.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef KaMo het volgende:
Ow, bass related?
Duh, meestal doe je mic en DI, of weetje van te voren wél watvoor sound je wiltquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Nog een opname tip voor de bassisten,
Zorg ervoor dat je altijd een DI gebruikt om een extra spoor op te nemen.
Dan kan je altijd nog terug naar die track als blijkt dat je amp/mic etc combinatie toch net niet was wat je in je gedachte had.
Voor jou Duh niet voor alle lurkersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Duh, meestal doe je mic en DI, of weetje van te voren wél watvoor sound je wilt
Ik weet ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Voor jou Duh niet voor alle lurkers
Ja das een echtequote:
Ontkenningfasequote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:58 schreef KaMo het volgende:
Nee, het was enkel een kwijlplaatje, en ik probeer hem niet na te maken...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef Agiath het volgende:
Tvp, ga zo weer even lekker spelen
Trouwens muziek waar leuke simpele lijntjes in zitten: The Whitest Boy Alive
Foto'squote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Begin gemaakt aan mijn pedalboard, het is gewoon een simpele plank met een balkje er onder zodat hij schuin staat. Mooi schoolbordzwart maken. Mijn Korg DT10 en de Bass Big Muff passen precies boven elkaar
Ligt aan het exemplaar, sommige zijn prima, sommige zijn belabberd, sommige zijn goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:16 schreef Weeetikveel... het volgende:
Zit er over na te denken om een fretloze Richwood aan te schaffen, ik wil namelijk toch eens fretloos bezig gaan en om van m'n stufi nou direct een peperdure bass te schaffen die miss na verloop van tijd helemaal niet lijkt te bevallen...![]()
Wat vinden jullie? Is Richwood nou echt een belabberd merk?
Dat klopt preciesquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef KaMo het volgende:
Wtf is jouw avatar nou, lijkt net een meisje die een penis met piemelbrie knuffelt
Een verkleining van een hentai meisje die een hentai monster of cock omhelstquote:
Het is dat ik ooit een foto van je gezien hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Rechterbal het volgende:
wat vinden jullie van me nieuwe bandje?
Ik ben de bassist ofcourse.
Traptje je er bijna in, hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is dat ik ooit een foto van je gezien heb
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Traptje je er bijna in, hihi![]()
Dus je denkt dat ik echt zo noob ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |