quote:
Ik snap niet goed waarom je je tegenwoordig zo moet verdedigen als je gelovig bent. Men klaagt dat gelovigen hun geloof opdringen aan niet gelovigen maar volgens mij is het andersom veel ergerquote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het zweverig klinken.Wie gelooft er nou niet in kracht van mensen.
![]()
Misschien mensen die gelovig zijn en een ander mensbeeld hebben: de mens die de wil van God ondergaat, of iets in die richting.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in Rome maar ik vind het erg dat door die achterlijke regels ( priesters en nonnen geen sex etc) en hun geheimzinnigheid dat ze er een soort van circus van maken. Ik houd van de rituelen in de katholieke kerk. De wierrook, het oliesel, de laatste sacrementen, de doop, peetvaders en moeders. Fantastisch maar dat zo'n clown als die Benedictus wordt gezien als de spreekbuis van God vind ik verwerpelijk en dat het meer dan 30 jaar heeft geduurd voor er een excuus kwam naar incestslachtoffers werd gemaakt een grof schandaal. Vaticaansstad maakt een circus van de kerk.
Eh, je hoeft je helemaal niet te verdedigen?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom je je tegenwoordig zo moet verdedigen als je gelovig bent. Men klaagt dat gelovigen hun geloof opdringen aan niet gelovigen maar volgens mij is het andersom veel ergerwaarom moet ik me altijd verdedigen als ik zeg dat ik geloof? Ik hoef toch ook niet uit te leggen waarom ik op mannen val en niet op vrouwen? Ik geloof gewoon, punt. Ik hoef niet elke keer te horen wat anderen daar over denken, vind dat best respectloos eerlijk gezegd
Van mij hoef je je nergens voor te verdedigen hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom je je tegenwoordig zo moet verdedigen als je gelovig bent. Men klaagt dat gelovigen hun geloof opdringen aan niet gelovigen maar volgens mij is het andersom veel ergerwaarom moet ik me altijd verdedigen als ik zeg dat ik geloof? Ik hoef toch ook niet uit te leggen waarom ik op mannen val en niet op vrouwen? Ik geloof gewoon, punt. Ik hoef niet elke keer te horen wat anderen daar over denken, vind dat best respectloos eerlijk gezegd
Ik ben het met je eens. Ik geloof enigzins wel en daar ben ik ook gelukkig mee. Het kruisje slaan geeft mij kracht en zelfvertrouwen. Ik ben het niet met veel dingen die de kerk of het hele christelijke geloof zegt eens en ik heb al dik 13 jaar geen kerk meer van binnen gezien. Maar geloof zit in je en geloven doe je voor je zelf uiteindelijk maar daar moeten anderen wel respect voor opbrengen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trustequote:Op maandag 13 juli 2009 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames en heren,
het was me weer een waar genoegen.
Ik ga maffen
Nou draai je het helemaal omquote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg alleen dat het zweverig klinkt, maar daarmee bedoel ik helemaal niet dat wat je denkt niet klopt.![]()
Maar mensen mogen jou alleen complimenten geven?
En andersom net zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik geloof enigzins wel en daar ben ik ook gelukkig mee. Het kruisje slaan geeft mij kracht en zelfvertrouwen. Ik ben het niet met veel dingen die de kerk of het hele christelijke geloof zegt eens en ik heb al dik 13 jaar geen kerk meer van binnen gezien. Maar geloof zit in je en geloven doe je voor je zelf uiteindelijk maar daar moeten anderen wel respect voor opbrengen.
En het zijn toch echt vechtersbazen...gek.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat kan nooit iets worden vrees ik. Haar familie is er denk ik niet zo happig op dat ze met een 10 jaar oudere kerel met grote mond thuis komt. Die niet aan ramadan doet maar wel van rammen dan houdt.
Eens maar ik dring mijn geloof ook niet aan je op toch? Ik ben geen Jehova's getuige die aan je deur belt en een wachttoren in je hand drukt en van leer trekt. Je mag van mij gerust kritiek op de kerk hebben en ook grappen er over maken. Dan lach ik mee en maar ik mogelijk nog hardere grappen over pedofiele priesters.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
En andersom net zo.
Maar daarom kun je nog wel zeggen dat je ergens anders over denkt.
Nee, je hoeft je niet te verdedigen, dat was wat ik bedoelde. Net als dat ik me niet hoef te verdedigen. Geloof, dat is iets persoonlijks. En dat het voor jojo een sprookjesboek is, dat is wat hij vindt. Net als dat anderen er iets anders van vinden. Ik vind het ook een sprookjesboek en dan maak ik niks belachelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou draai je het helemaal omik vraag me alleen af waarom mensen altijd de behoefte voelen om gelovigen belachelijk te maken, opmerkingen als dat de bijbel een sprookjesboek is enzo. Die reactie is dus niet specifiek naar jou bedoeld maar naar iedereen die er gelijk iets belachelijks van maakt. Als mensen zeggen dat ze niet geloven dan ga ik mijn visie niet geven, dan respecteer ik dat gewoon. Maar andersom moet ik me altijd verdedigen, ik snap dat gewoon niet
Ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het zweverig klinken.Wie gelooft er nou niet in kracht van mensen.
![]()
Eh, nee, maar dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eens maar ik dring mijn geloof ook niet aan je op toch? Ik ben geen Jehova's getuige die aan je deur belt en een wachttoren in je hand drukt en van leer trekt. Je mag van mij gerust kritiek op de kerk hebben en ook grappen er over maken. Dan lach ik mee en maar ik mogelijk nog hardere grappen over pedofiele priesters.![]()
Maar ik houd er niet van als iemand(maar dat doe jij niet Soempie) mij belachelijk maakt omdat ik geloof.
Ja maar omdat ik niet tot hun afkomst/geloof behoor ben ik een minder mens. Al heeft de priester ons vroeger geleerd dat ieder mens ongeacht ras, geloof, seksuele voorkeur, mooi, lelijk, rijk, arm, dik of dun gelijk is in de ogen van god. En wie waren wij om daar ooit aan te twijfelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het zijn toch echt vechtersbazen...gek.
Wat versta je er onder?quote:
Mij eigenlijk ook.....quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, nee, maar dat doe ik ook niet.![]()
Dus het hele punt ontgaat me volledig.
Ik weet hoe het werktquote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik niet tot hun afkomst/geloof behoor ben ik een minder mens. Al heeft de priester ons vroeger geleerd dat ieder mens ongeacht ras, geloof, seksuele voorkeur, mooi, lelijk, rijk, arm, dik of dun gelijk is in de ogen van god. En wie waren wij om daar ooit aan te twijfelen.
Voor mis is "kracht van de mensen" en nogal vaag begrip waar ik al heel snel moet denken aan de uitspraak: "Ik geloof in de goedheid van de mens".quote:Op maandag 13 juli 2009 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat versta je er onder?
Voor mij is 'kracht van mensen', dat ze hun eigen beslissingen kunnen nemen en dat ook doen. Dat ze voor een heel groot deel hun leven in eigen handen hebben.
Het ging over geloven en niet-geloven. Dan geven mensen gewoon hun mening/ standpunt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
Het gaat er gewoon om dat zodra het over geloof gaat er meteen allemaal opmerkingen over gemaakt worden, terwijl we het er gewoon over hebben zonder anderen iets op te dringen. Snap gewoon die behoefte niet
Ik ken het probleem. Ik heb al eens eerder met een dame uit die hoek gedate. Tot haar broer en wat vrienden haar op subtiele wijze duidelijk maakte dat ze beter niet met mij kon omgaan. Die broer en zijn maatjes liepen overigens wel altijd met blonde dames te bekken maar dat moet gewoon wel kunnen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt
Een kennis van me zit in dat schuitje. Is uiteindelijk bekeert tot de Islam, werd alsnog niet geaccepteerd en na een aantal jaar is er een breuk tussen vriendin en vader. Hoop moest/moet in het geheim. Not funny
Eigenlijk gelooft iedereen. De een noemt het god en de ander in zichzelf. Komt eigenlijk op hetzelfde neer want de bijbel zegt ook dat god in ieder mens zit.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef Soempie het volgende:
En dat ze opkrabbelen na tegenslag. Allemaal zulke zaken.
Oja, zo. Dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor mis is "kracht van de mensen" en nogal vaag begrip waar ik al heel snel moet denken aan de uitspraak: "Ik geloof in de goedheid van de mens".
Ik geloof namelijk niet in de goedheid van de mens. De mens is van nature namelijk helemaal niet goed. Een mens kan wel goed ZIJN
Maar de bijbel zegt nog meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk gelooft iedereen. De een noemt het god en de ander in zichzelf. Komt eigenlijk op hetzelfde neer want de bijbel zegt ook dat god in ieder mens zit.
Ik zeg ook niet dat god voor mij beslist. Ik put kracht uit god. Daarom sla ik het kruisje als ik het voetbalveld betreed of de ring of als ik op sollicitatie moet ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, zo. Dat ben ik wel met je eens.![]()
Ik maak het vage begrip in m'n hoofd meer concreet en dan wordt het meer van: ik zou graag zien dat mensen eigen beslissingen nemen, etc.
De bijbel is net als schoolboeken. Je haalt eruit wat jij nodig hebt om te slagen in het leven. De rest is bullshit.quote:
Ik denk dat het voortkomt uit de eeuwenoude discussie of God wel of niet bestaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
Het gaat er gewoon om dat zodra het over geloof gaat er meteen allemaal opmerkingen over gemaakt worden, terwijl we het er gewoon over hebben zonder anderen iets op te dringen. Snap gewoon die behoefte niet
Ik denk dat dit precies is wat MaJo bedoelt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bijbel is net als schoolboeken. Je haalt eruit wat jij nodig hebt om te slagen in het leven. De rest is bullshit.
Mijn stukje was dus niet bedoeld om je ergens toe over te halen of aan te vallen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat god voor mij beslist. Ik put kracht uit god. Daarom sla ik het kruisje als ik het voetbalveld betreed of de ring of als ik op sollicitatie moet ofzo.
Mensen die zeggen dat god alles beslist bestaan helaas ja. Bush, Bin Laden beide van die types. Wat Nem zegt idd. De bijbel moet een mooie leidraad zijn maar je moet niet letterlijk volgens dat boek gaan leven.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn stukje was dus niet bedoeld om je ergens toe over te halen of aan te vallen.
Voor sommige mensen is het wel zo dat ze denken dat God alles beslist. En voor anderen is het zo dat ze geen kracht putten uit God, omdat ze niet geloven. Voor iedereen is het weer anders. Prima.
Maar met dat soort mensen is een discussie voeren ook erg moeilijk. Ik ben namelijk niet van mening dat het woord van God boven alles staat, maar dat iedereen dat op zijn manier moet toepassen wat bij hem of haar past. Als iemand zo zou beginnen zou ik ook recalcitrant worden denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het voortkomt uit de eeuwenoude discussie of God wel of niet bestaat.
Die discussie moet gevoerd kunnen worden maar gelovigen hebben altijd één voordeel:
ze kunnen altijd zeggen dat je aan het woord van God niet moet twijfelen etc etc etc. Dat is altijd zo geweest. Kun je het niet verklaren: er is altijd wel een schijnoplossing voor.
Ik denk dus dat niet-gelovigen continue een soort pre-emptive strike uitvoeren als het daar dus op aankomt. Gewoon omdat ze weten dat een discussie geen zin heeft omdat de discussie niet van beide kanten met degelijke argumenten kan worden gevoerd.
Dan kun je je afvragen of dat niet lame is. Tja, ik begrijp het soms wel. Maar het hangt ook heel erg af van je gesprekspartner denk ik dan.
Het vervelende is dat er nogal wat mensen namelijk daadwerkelijk zo zijn. En als je die een aantal keren tegenkomt, dan ontwikkel je daar al gauw zo'n afweer tegen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar met dat soort mensen is een discussie voeren ook erg moeilijk. Ik ben namelijk niet van mening dat het woord van God boven alles staat, maar dat iedereen dat op zijn manier moet toepassen wat bij hem of haar past. Als iemand zo zou beginnen zou ik ook recalcitrant worden denk ik
Ik heb geen religieus boek nodig met 'wijze levenslessen' om me normaal te gedragen. Als politiek leiders zeggen dat dit land op 'christelijke waarden' oid gebaseerd is... prima, kan best. Maar het is niet zo dat we zonder die boeken niet zelf tot het idee gekomen waren dat moorden en verkrachtingen onwenselijke gedragingen zijn die bestraft moeten worden. In dat licht kan elk boek waarin bepaalde normen genoemd worden als leidraad gelden.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat god alles beslist bestaan helaas ja. Bush, Bin Laden beide van die types. Wat Nem zegt idd. De bijbel moet een mooie leidraad zijn maar je moet niet letterlijk volgens dat boek gaan leven.
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad die zei dat hij weigerde om niet moslims te redden omdat ze ongelovig waren.
Het grappige is dat de meeste normen en waarden die jij nu hebt vaak toch uit de religieuze hoek komen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen religieus boek nodig met 'wijze levenslessen' om me normaal te gedragen. Als politiek leiders zeggen dat dit land op 'christelijke waarden' oid gebaseerd is... prima, kan best. Maar het is niet zo dat we zonder die boeken niet zelf tot het idee gekomen waren dat moorden en verkrachtingen onwenselijke gedragingen zijn die bestraft moeten worden. In dat licht kan elk boek waarin bepaalde normen genoemd worden als leidraad gelden.
Mijn nogal religieuze moeder heeft me denk ik een beetje mijn afkeer bezorgd. Die doet de discussie vaak ook af met 'je moet nou eenmaal de goede dingen er uit halen' en 'zulke mensen zijn nou eenmaal geen echte/goede gelovigen' als er weer een reli freak door het lint is gegaan.
Als de helft van wat er in staat waardevol kan zijn, en de andere helft voor mensen die het letterlijk nemen simpelweg gevaarlijk is(zie die collega van je), maar er staat nergens bij wat onzin is en wat niet - neem ik liever iets anders als leidraad.
Hij hangt, niet in de meterkast maar gewoon op de plek waar de vorige ook hingquote:Op maandag 13 juli 2009 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
past ie niet in je meterkast. lekker efficiënt
(een ketel is toch smaller dan 80 cm)
Aristoteles had het ook over 'het goede doen'.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het grappige is dat de meeste normen en waarden die jij nu hebt vaak toch uit de religieuze hoek komen.
Ze bestonden wel voordat de Bijbel e.d. verzameld was...maar pas veel wijder verspreid dóór de bijbel en andere geschriften.
Dus ondanks dat jij geen boek met goede lessen nodig hebt, heb je de meeste lessen al geleerd door dat zelfde boek
Dus kun je dan nog wel zeggen dat je dat boek niet nodig hebt (gehad)?
Dat kan ik zonder problemen zeggen ja. Het feit dat sommige van die dingen OOK in die boeken staan, wil niet zeggen dat ik het daaruit hoef te halenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het grappige is dat de meeste normen en waarden die jij nu hebt vaak toch uit de religieuze hoek komen.
Ze bestonden wel voordat de Bijbel e.d. verzameld was...maar pas veel wijder verspreid dóór de bijbel en andere geschriften.
Dus ondanks dat jij geen boek met goede lessen nodig hebt, heb je de meeste lessen al geleerd door dat zelfde boek
Dus kun je dan nog wel zeggen dat je dat boek niet nodig hebt (gehad)?
Dan zijn we het dus eigenlijk eensquote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aristoteles had het ook over 'het goede doen'.
Ik denk dat het eerder zo is dat de moraal, die er al was/is, in een mooi verhaal is gegoten. Net als met de mythen.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kan ik zonder problemen zeggen ja. Het feit dat sommige van die dingen OOK in die boeken staan, wil niet zeggen dat ik het daaruit hoef te halen
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus eigenlijk eens
Alles valt of staat met diegene die het verteld of uitlegd denk ik. Mijn priester wist de bijbelverhalen voor ons begrijpelijk te vertellen. Het bekende verhaal van Jezus die over het water loopt en de storm trotseert zei hij over dat Jezus bij een discussie terecht kwam. Hij was het niet met iemand eens en crowd surfde als het ware naar het podium toe en nam het woord. Hij wist het rumoerige publiek stil te krijgen (storm laten luwen) Op deze manier snapte wij kinderen dus wat er in feite in de bijbel gezegd werd.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen religieus boek nodig met 'wijze levenslessen' om me normaal te gedragen. Als politiek leiders zeggen dat dit land op 'christelijke waarden' oid gebaseerd is... prima, kan best. Maar het is niet zo dat we zonder die boeken niet zelf tot het idee gekomen waren dat moorden en verkrachtingen onwenselijke gedragingen zijn die bestraft moeten worden. In dat licht kan elk boek waarin bepaalde normen genoemd worden als leidraad gelden.
Mijn nogal religieuze moeder heeft me denk ik een beetje mijn afkeer bezorgd. Die doet de discussie vaak ook af met 'je moet nou eenmaal de goede dingen er uit halen' en 'zulke mensen zijn nou eenmaal geen echte/goede gelovigen' als er weer een reli freak door het lint is gegaan.
Als de helft van wat er in staat waardevol kan zijn, en de andere helft voor mensen die het letterlijk nemen simpelweg gevaarlijk is(zie die collega van je), maar er staat nergens bij wat onzin is en wat niet - neem ik liever iets anders als leidraad.
Religie an sich niet, "georganiseerde" religie wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:59 schreef Soempie het volgende:
We zien religie dan alletwee als instrument.
In dit geval dus: de bijbel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Religie an sich niet, "georganiseerde" religie wel.
Bijbel, Koran, Thora en nog een berg geschriften die niet persé met een godheid te maken hebben maar wel met lessen.quote:
En Marx had er ook nog wat over te zeggen. Zover wil ik niet gaan maar ik sluit niet uit dat een geschrift als een Bijbel een geweldig middel is om rust en orde te scheppen in een redelijk chaotische wereld.quote:
Okee, slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga een gebedje doen, kaarsje branden en dan slapen.
Ik ook zo maar toch echt zonder kaarsjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga een gebedje doen, kaarsje branden en dan slapen.
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lambargers hebben een spgaakgebrak.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
Oh ik had het nog niet vermeld hier volgens mij... maar nu het toch over snack/tussendoortjes gaat...
ondanks mijn grote voorliefde voor vlees...
KOOP GEEN BEEF JERKY. Sjezus wat goor.
De verwachtingen waren hoog, de deceptie daarom des te hoger.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een VHS-doos gepakt en daar al mijn zooi in gestopt. Niet stuk te krijgen dat ding.
Alleen ééns in de zoveel tijd had je zo'n dwaas van een leraar die het oppakte en openmaakte om te kijken wat het nou was
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer voor opnames in de tv-studio geweest, de uitzending is dit keer op 9 augustus, dan heb ik het vast gemeld
Overigens, iemand interesse in zo'n ding? Ik heb er een nieuw in doos waarmee ik niet van plan ben iets te gaan doen. IARL, is het wat voor jou?
Als het gratis isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer voor opnames in de tv-studio geweest, de uitzending is dit keer op 9 augustus, dan heb ik het vast gemeld
Overigens, iemand interesse in zo'n ding? Ik heb er een nieuw in doos waarmee ik niet van plan ben iets te gaan doen. IARL, is het wat voor jou?
Wat voor uitzending?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja maar wel gevaarlijk dusquote:
Cool.quote:
Wanneer is die andere utizending dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
WAT DOE JE?!?!? JE ZWAAIT NIET!quote:
Nee dat nietquote:
Die van de eerdere opnamedag zijn al geweest. Vandaag is er maar 1 opgenomenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer is die andere utizending dan?
Ja, de opnamedag is geweest, dus wanneer is de uitzending?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van de eerdere opnamedag zijn al geweest. Vandaag is er maar 1 opgenomen
Eerst de wegvoering. Wie hier morgen nog zit is best wel fuckedquote:
De opname van vandaag wordt uitgezonden op 9 augustus. Bij de eerdere opnamedag heb ik niet goed op zitten letten, dus ik weet niet wanneer die afleveringen zijn uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, de opnamedag is geweest, dus wanneer is de uitzending?
En ja mag natuurlijk niet zeggen of op de stoel bent beland?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De opname van vandaag wordt uitgezonden op 9 augustus. Bij de eerdere opnamedag heb ik niet goed op zitten letten, dus ik weet niet wanneer die afleveringen zijn uitgezonden.
Heb zo het idee dat er helemaal niemand weggevoerd wordquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst de wegvoering. Wie hier morgen nog zit is best wel fucked
Ik heb Wyccie anders al een tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat er helemaal niemand weggevoerd word
Ze hebben voor de kandidaat geen stoel meer, dus daar ben ik zeker niet op belandquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ja mag natuurlijk niet zeggen of op de stoel bent beland?
quote:Phil and some friends were sitting at the bar having their beers when someone yelled "21", and there was a small uproar of laughter. A few minutes later someone else yelled "34" and another roar of laughter rose up. Phil, confused about this, asked his friend "Why is everyone laughing at the numbers being called out" His friend said, "well we've been telling the same jokes for so many years that we just numbered them all and if you want to tell a joke you just call out a number"
Phil nodded and said "Can I try?" His friend nodded and Phil called out "121" and everyone in the club roared with laughter and it didn't die down for at least another 15 minutes after. "Why did everyone laugh so hard at that joke?" Phil asked. His friend said with a small chuckle, "We haven't heard that one before."
Die heeft ons verlaten voor het raad je plaatje topic in C&Hquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Wyccie anders al een tijdje niet meer gezien
Dat zegt dus nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben voor de kandidaat geen stoel meer, dus daar ben ik zeker niet op beland. Volgens de quitclaim moest ik geschreven toestemming hebben van de producent wanneer ik details over de opname wilde publiceren en die heb ik niet
Nee, Wyccie is weggevoerd, ja?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heeft ons verlaten voor het raad je plaatje topic in C&H
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuwe variant op oude Donald Duckgrap:
[..]
Ik zal nog even polsen, heb niks meer gehoord.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Oh MaJo, komen Irien en S. nog mee?
Dank voor het aanbodquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:04 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh
Vroeg genoeg voor Jair-tijd. Trouwens, het begon net 2 minuten geleden flink te regenen
![]()
Da's balenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier ook![]()
![]()
![]()
Vandaag is de enige dag van de week dat ik op de fiets naar m'n werk kan en dan dit![]()
![]()
Als ze morgen maar wel tussen A'dam en Utrecht rijden, want ik mag ook weer eens met een trein heen en weerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's balenOver pech gesproken: vandaag en morgen rijden er geen treinen tussen Leiden en Schiphol en v.v. Daar heb ik geen last van, maar Tinuviel moet naar Zoetermeer Oost. Via Utrecht en Gouda.
Hopelijk blijft het op de snelwegen rustig, want met regen weet je nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |