Weet ik wel hoor. Idd beetje lachen om ernstige zaken kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ik ook.
Een beetje surrealisme kan geen kwaad.
Whehequote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat kan nooit iets worden vrees ik. Haar familie is er denk ik niet zo happig op dat ze met een 10 jaar oudere kerel met grote mond thuis komt. Die niet aan ramadan doet maar wel van rammen dan houdt.
Ik ook niet. Daarom doe ik er ook niet aan. Ik ben katholiek en ook al doe ik er niks mee, ik weiger om mij tot een geloof te bekeren waar vrouwen minder zijn dan mannen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Whehe
Ramadan.. ik snap niet hoe ze het vol houden.
Das wel een heel goed standpunt!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom doe ik er ook niet aan. Ik ben katholiek en ook al doe ik er niks mee, ik weiger om mij tot een geloof te bekeren waar vrouwen minder zijn dan mannen.
Zou je willen geloven dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Das wel een heel goed standpunt!
Ik ben helemaal niks.. Ik heb geen geloof
Niet echt, maar het klinkt zo leegquote:
Ik ook niet.quote:
Juist niet denk ik. Het is erg mooi en erg fijn als je gelooft. Want je vertrouwt op god. Ik ben niet praktizerend dus ik vraag mij dingen af.... Waarom gebeurt dit, waarom lukken dingen niet etc... Zou ik geloven dan dacht ik dat god mij wou testen hoe sterk ik ben. Wel handig om daar kracht uit te putten.quote:
Nou, ik geloof niet in god. Daarvoor zijn er te veel dingen gebeurd waarvan ik zeg.. Als er een god was, waarom was hij er op dat moment niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Juist niet denk ik. Het is erg mooi en erg fijn als je gelooft. Want je vertrouwt op god. Ik ben niet praktizerend dus ik vraag mij dingen af.... Waarom gebeurt dit, waarom lukken dingen niet etc... Zou ik geloven dan dacht ik dat god mij wou testen hoe sterk ik ben. Wel handig om daar kracht uit te putten.
Nu mijn kans grijpen dus... MaJo wil je met me trouwen?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef MaJo het volgende:lichtelijk aangeschoten
maar ben er nog wel bij dus verwacht geen genante uitspraken
ga denk ik zo slapen, ben echt doodop
trouwens ik snap het verband niet tussen defensie en van gelder? Hoe kun je nou sporter zijn in dienst van het leger
Dat zegt ze ook. Dat het leeg klinkt om niet gelovig te zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Juist niet denk ik. Het is erg mooi en erg fijn als je gelooft. Want je vertrouwt op god. Ik ben niet praktizerend dus ik vraag mij dingen af.... Waarom gebeurt dit, waarom lukken dingen niet etc... Zou ik geloven dan dacht ik dat god mij wou testen hoe sterk ik ben. Wel handig om daar kracht uit te putten.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook. Dat het leeg klinkt om niet gelovig te zijn.
Natuurwetten?quote:
nee nee.. Goedquote:
Mensen die dood zijn maar toch blijven ronddwalen om je te beschermenquote:
Of bang te maken.. whateverquote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mensen die dood zijn maar toch blijven ronddwalen om je te beschermen
Ik denk idd wel dat er iets is. En vind het makkelijk om het dan god te noemen. Het uit zich met name als ik voor een sportief iets of een ander moeilijk iets sta dat ik snel een kruisje sla voor ik begin hoor. Ik bid nooit en haal geen kracht uit de bijbel. (al ken ik hem wel behoorlijk)quote:Op maandag 13 juli 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet in god. Daarvoor zijn er te veel dingen gebeurd waarvan ik zeg.. Als er een god was, waarom was hij er op dat moment niet?
Maar ik geloof wel dat er iets is..
Het is ook altijd feest in Vaticaanstad.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom doe ik er ook niet aan. Ik ben katholiek en ook al doe ik er niks mee, ik weiger om mij tot een geloof te bekeren waar vrouwen minder zijn dan mannen.
Ook hier past Georgequote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mensen die dood zijn maar toch blijven ronddwalen om je te beschermen
Ja, vind je 't wat?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
soempie je oude ava is terug
quote:
Wow hoe romantisch, een huwelijksaanzoek van iemand die ik nog nooit ontmoet hebquote:Op maandag 13 juli 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu mijn kans grijpen dus... MaJo wil je met me trouwen?![]()
Hij is sergeant in het leger maar omdat hij zo goed aan die ringen kon hangen had hij bepaalde privileges denk ik.
Ik ben niet trots op wat Rome van de katholieke kerk heeft gemaakt idd. Vaticaanstad is een soort Las Vegas voor religieuzen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is ook altijd feest in Vaticaanstad.
Holocaustontkenners die voorgangers worden, het verbod op condoomgebruik, nee tegen abortus (ook al dreigt de moeder de zwangerschap niet te overleven), kindermisbruik en wat nog meer.
En de kardinalen en priesters vinden het gek dat er steeds minder mensen naar het zondaggebed gaan.
Dat is wel minder.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op wat Rome van de katholieke kerk heeft gemaakt idd. Vaticaanstad is een soort Las Vegas voor religieuzen.Maar de priester uit mijn wijk was een wereldvent. Die voetbalde met ons mee en hij gaf ook boksles op zaterdagmorgen. Wereldkerel was dat jammer genoeg aan longkanker overleden 10 jaar terug.
Ik beschouw je als een soort Rapunzel.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow hoe romantisch, een huwelijksaanzoek van iemand die ik nog nooit ontmoet heb![]()
maar zat hij dan in het leger hiervoor of kun je tegenwoordig sergeant worden omdat je een beetje kunt sporten?
Vooral op het Binnenhof.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef MaJo het volgende:
Ik geloof ookmaar niet in god op een wolk maar als een kracht in ieder mens. Als iedereen die positieve krachten zou benutten dan zou de wereld zoveel mooier zijn
ik vind de lessen van jezus ook inspirerend, daar kunnen nog veel mensen wat van leren
Ik vind het altijd een beetje flauw om rome aan te halen als het gaat om het geloof. Dat is geloofsextremisme en daar herkennen veel mensen zich helemaal niet in. Ik sowieso niet maar ben dan ook niet katholiekquote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op wat Rome van de katholieke kerk heeft gemaakt idd. Vaticaanstad is een soort Las Vegas voor religieuzen.Maar de priester uit mijn wijk was een wereldvent. Die voetbalde met ons mee en hij gaf ook boksles op zaterdagmorgen. Wereldkerel was dat jammer genoeg aan longkanker overleden 10 jaar terug.
Wow MaJo wat een mooie post! Ik weet op wie ik ga stemmen voor de Obama Award!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef MaJo het volgende:
Ik geloof ookmaar niet in god op een wolk maar als een kracht in ieder mens. Als iedereen die positieve krachten zou benutten dan zou de wereld zoveel mooier zijn
ik vind de lessen van jezus ook inspirerend, daar kunnen nog veel mensen wat van leren
In Nederland moeten we ons nu zorgen maken om twee ziektes: de Mexicaanse griep en de Engelse ziekte.quote:
Thanksquote:Op maandag 13 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow MaJo wat een mooie post! Ik weet op wie ik ga stemmen voor de Obama Award!
Ik vind het zweverig klinken.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow MaJo wat een mooie post! Ik weet op wie ik ga stemmen voor de Obama Award!
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
suppose... you KILLED your parents...![]()
Ik geloof ook niet in Rome maar ik vind het erg dat door die achterlijke regels ( priesters en nonnen geen sex etc) en hun geheimzinnigheid dat ze er een soort van circus van maken. Ik houd van de rituelen in de katholieke kerk. De wierrook, het oliesel, de laatste sacrementen, de doop, peetvaders en moeders. Fantastisch maar dat zo'n clown als die Benedictus wordt gezien als de spreekbuis van God vind ik verwerpelijk en dat het meer dan 30 jaar heeft geduurd voor er een excuus kwam naar incestslachtoffers werd gemaakt een grof schandaal. Vaticaansstad maakt een circus van de kerk.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje flauw om rome aan te halen als het gaat om het geloof. Dat is geloofsextremisme en daar herkennen veel mensen zich helemaal niet in. Ik sowieso niet maar ben dan ook niet katholiek
wat is daar grappig aanquote:
Het komt terug in het stukje.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat is daar grappig aanDat is toch een stichting die de wensen vervult van kinderen die op sterven liggen?
Ik ben net weer terug naar rood.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soemp,
Heb ik niet goed opgelet of ben je net weer terug naar rood?
Ik vond groen haar beter staan maar ik ben ook kleurendoof dus misschien dat ik wel verkeerd gehoord heb.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soemp,
Heb ik niet goed opgelet of ben je net weer terug naar rood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |