Ik hou van eten, dus; wat he je gegeten!?quote:
Net als "Pics?"quote:Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik hou van lekker eten" is ook een klassieker
Ik baal er nog steeds van dat ik mijn msx2 ooit heb weggegevenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik mijn oude MSX2 voor dat soort games. Doet het nog steeds.
Af en toe speel ik nog steeds "Nemesis" op de MSX2. Kan ik uren mee door brengen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik mijn msx2 ooit heb weggegeven![]()
Achteraf was het best wel mooie nostalgie geweest om dat ding te bewaren.
Speelde ik ook wel vroeger. Maar vooral treasure of usas, knightmare en kings valley (2).quote:Op zondag 12 juli 2009 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Af en toe speel ik nog steeds "Nemesis" op de MSX2. Kan ik uren mee door brengen.
btw, mijn commodore 64 doet het ook nog.
Knightmare!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Speelde ik ook wel vroeger. Maar vooral treasure of usas, knightmare en kings valley (2).
Pitt heeft op een CZ (weet zo niet meer welke) het voor elkaar gekregen om het blaster virus op een commodore 64 te krijgenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
btw, mijn commodore 64 doet het ook nog.
Magnetronquote:
Wel uit het blikje halen dan....quote:
Zakquote:
Hee andyquote:
Ah lekker:quote:Op zondag 12 juli 2009 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ach, ik heb dingen in hete olie gekookt, dus was ook niet al te culinair bezig vanavond
Hey meissiequote:
Joah, met jou ook?quote:
Die heb ik donderdag nog gebruikt, vandaag was het deze:quote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah lekker:
http://www.conimex.nl/fra(...)php%3Fobjid%3D186284
Ja hoor lekker stukje hard gelopen. Even naar training wezen kijken en daarna op een terrasje wat gedronken.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, met jou ook?
Oh, waarom kun je beter uit conflicten blijven? Dat zei je net bij akq
Aah okee , Tis lekker weer voor een terrasjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor lekker stukje hard gelopen. Even naar training wezen kijken en daarna op een terrasje wat gedronken.
Ik las dat BasOne nogal hard gebotst is. Omdat ik Bas mag en omdat ik met enkele van zijn opponenten ook al wat te stellen heb gehad. Ik was me er waarschijnlijk mee gaan bemoeien en had ik waarschijnlijk een ban gehad nu.Omdat ik nu wegens prive-omstandigheden sneller geirriteerd raak (zoals gister bijv.)
sorryquote:
Dan ga je toch patat halenquote:
Wat hebben mensen toch met patat.. Wat is er mis met friet ?quote:
Dat is je goed recht hoor. Je mag altijd alles aan mij vragen. Als ik er niet op wens te antwoorden dan zeg ik dat gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aah okee , Tis lekker weer voor een terrasje
Okee dan , ik vroeg het me alleen af he. ^^
Ja maar ben min of meer al aan het etenquote:
Het is patatquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch met patat.. Wat is er mis met friet ?
Je mag geen friet eten van je ouders?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar ben min of meer al aan het etenEn ik vind het zo slecht om meteen patatjes te gaan eten nu mijn parentes weg zijn
Wat ben jij braafquote:Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar ben min of meer al aan het etenEn ik vind het zo slecht om meteen patatjes te gaan eten nu mijn parentes weg zijn
Frietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het is friet!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is patat![]()
and pirates, not ninja's
Boven rivieren: patatquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En limburgs!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FrietPatat
Friet klinkt zo plat en boers
Dat is meer: frètquote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FrietPatat
Friet klinkt zo plat en boers
Wut?quote:
Jawel!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mag geen friet eten van je ouders?
Echt niet!quote:
Lambargers hebben een spgaakgebrak.quote:
Ik zeg idd ook vaak friet. Omdat ik het logisch vind ivm frituren... Ja ik ben raar....quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boven rivieren: patat
Onder rivieren: friet
Met hier en daar een uitzondering.
Then there is hope for you yetquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lambargers hebben een spgaakgebrak.
Ohja, fgit, dat was hetquote:Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
....
![]()
Het is helemaal niet fgiet het is frit.
Tis toch een dialect?![]()
Veel plezier PSquote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja ik ga even naar een verjaardag (geen zin, mja, is wel aardig)
Niet fgit! Frit.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, fgit, dat was het
Verder ben je vast aardig
En Fortis dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet fgit! Frit.
Die mona reclame moet je echt niet geloven hoor. Limburgers kunnen wel abn spreken hoor
wat is daarmee..quote:
Dat heeft ABN overgenomen....quote:
Niets mis met ABN en ook niets mis met Limburgs.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet fgit! Frit.
Die mona reclame moet je echt niet geloven hoor. Limburgers kunnen wel abn spreken hoor
ja.. en?quote:
Nooit de reclame gezien met die Limburgse voice-over?quote:
Neequote:Op zondag 12 juli 2009 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit de reclame gezien met die Limburgse voice-over?
Mijn accent valt best mee, dat van maastricht is echt erg! en uit kerkradequote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Accenten zijn ook enorm tof. Maar sommige accenten kan ik gewoonweg niet tegen
Op de eerste dag dat Fortis met de campagne 'Here today, where tomorrow' kwam, kelderde het aandeel met 20%.quote:
Amsterdams kan ik heel slecht tegen, dat komt nogal boers over.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Accenten zijn ook enorm tof. Maar sommige accenten kan ik gewoonweg niet tegen
Rotterdams is vreselijk......quote:Op zondag 12 juli 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdams kan ik heel slecht tegen, dat komt nogal boers over.
Haags vind ik wel grappig.
Gooische rrr.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik wel jeuk zou krijgen van een Gooisch rrrrMaar ik kom daar nooit en ik ken eigenlijk ook niemand die zo praat, dus zeker weten doe ik het niet
Echt plat Rotterdams is zeker niet mooi neequote:
Jordanees dus? Ja dat half zangerige gejengel is vreselijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ja plat Amsterdams is ook verschrikkelijk.
Ik zag tijdens de laatste verkiezingen een Limburgse vrouw die in plat Limburgs ging vertellen dat ze op Wilders had gestemd omdat ze het een grof schandaal vond dat er op straat geen Nederlands meer werd gesproken.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Tanjaa het volgende:
Soms schaam ik me wel voor het limburgs hoor.. Ik bedoel, als ik dan andere limburgers zie die in niet-limburgse steden met een heel erg limburgs accent gaan praten. Het klinkt gewoon niet..
Tis nederlands of limburgseen van de twee
Verschrikkelijk tochquote:Op zondag 12 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zag tijdens de laatste verkiezingen een Limburgse vrouw die in plat Limburgs ging vertellen dat ze op Wilders had gestemd omdat ze het een grof schandaal vond dat er op straat geen Nederlands meer werd gesproken.![]()
![]()
![]()
Ik stoor me altijd mateloos aan die studenten die in leiden komen wonen en zich dan geforceerd zo'n leids accent aanmeten binnen 3 weken.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Tanjaa het volgende:
Soms schaam ik me wel voor het limburgs hoor.. Ik bedoel, als ik dan andere limburgers zie die in niet-limburgse steden met een heel erg limburgs accent gaan praten. Het klinkt gewoon niet..
Tis nederlands of limburgseen van de twee
Die geloof je ook niet meer.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zag tijdens de laatste verkiezingen een Limburgse vrouw die in plat Limburgs ging vertellen dat ze op Wilders had gestemd omdat ze het een grof schandaal vond dat er op straat geen Nederlands meer werd gesproken.![]()
![]()
![]()
Wilders geloof ik ook niet.quote:
Verschrikkelijk komisch ja.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben in een relbui:
Attica Attica Attica !!! Attica Attica Attica!!!!
Ik geloof dat ik ze weggejaagd heb met een post die voor de RJP was bedoeld....quote:
Ah was het leuk?quote:
Ik zat te klieren in RJP......quote:
quote:
Ja Tong80 is daar ook idd.quote:
was inderdaad wel weer leukquote:
Ze hadden weer een aantal auto's in de uitzending?quote:
En ze gingen er nog in rijden ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hadden weer een aantal auto's in de uitzending?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ze gingen er nog in rijden ook!
quote:
Ik ben eigenlijk geen fan van autoprogramma's maar zij doen het wel leuk. Maar na 1 bespreking heb ik wel weer genoeg.quote:
Slaap lekkerquote:
dank u, gaat wel lukkenquote:
Zeker als het Coolwater is van Davidoff....,quote:
Neehee, gewoon int algemeen..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker als het Coolwater is van Davidoff....,
Oosterse wijsheid: Be like water. Water is soft but can damage a rock.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neehee, gewoon int algemeen..
Het is koud maar kan ook warm zijn, je kan je er mee schoonmaken, je kan er iets anders mee schoonmaken, je kunt het drinken en nog zoo veel meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |