Gisteren dus rond de helft van de film in slaap gevallen?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:02 schreef iamredleader het volgende:
Hopelijk daarna de tweede helft van James Bond - Quantum of Solace kijken
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gisteren dus rond de helft van de film in slaap gevallen?
Des te zwakker het verhaal, des te sneller je kunt beginnen met het spel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zwak verhaal in 1404.
"Onze koning is ziek, dus we moeten bidden dat 'ie beter wordt. We gaan een kathedraal bouwen om tot God te bidden"
Nou, tegen de tijd dat dat ding af is, is die koning al 100x doodgegaan
Dat verhaal is onderdeel van de Quick Startquote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Des te zwakker het verhaal, des te sneller je kunt beginnen met het spel.
Negeren en spelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat verhaal is onderdeel van de Quick Start
Dus ik word er steeds aan herinnerd dat ik stenen voor die halfdooie koning moet vervoeren
Ja straks wellicht weer. Ben gestopt ondertussenquote:
Nee, Jair werd wakker en mekkerde om aandacht. Luidruchtig. En toen waren Tinuviel en ik erg moe, en zijn we gaan slapenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren dus rond de helft van de film in slaap gevallen?
Nee, ik heb 'm gedownloadquote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie dat spel allemaal gekocht?
Ik had een demo gedownload, maar hij doet t niet
Ja maar waarom zou de demo het niet doen?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm gedownload
Ik zou 'm voor je kunnen branden
-edit- de demo doet het niet? Dan heeft het volledige spel ook geen zin denk ik
Weet ik het. Geeft 'ie geen melding?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou de demo het niet doen?![]()
Ik heb nou geen heel achterlijke laptop ofzo, meeste dingen doen het wel gewoon
Dat is wel een klassiekerquote:Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef iamredleader het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/5(...)ekondigd-voor-PC-en-
Nieuwste versie van DirectX installerenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij heb ik daar vaker last van gehad... what to do?
Dus je komt alleen op FOK! als je je aan het vervelen bent!?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik verveel me te p l e t t e r
#10 is nodig voor het spel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwste versie van DirectX installeren
Laat me raden: je verveelt je zo te pletter dat je wel zin hebt om iets te doen maar iedere suggestie draait erop uit dat je daar eigenlijk toch geen zin hebt...vervolgens loop je jezelf de hele tijd verveeld te irriteren dát je je verveeltquote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik verveel me te p l e t t e r
Het slaat bij mij nu ook toequote:
En een 3 Ghz processor.quote:
Hell yeahquote:
Eigenlijk gek dat de demo die niet installeert.quote:
Vetquote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Ik heb hier in de computerkamer een Pentium 166, speciaal bewaard om mijn Mechwarrior 2 Mercenaries op te kunnen spelen![]()
Is wel aanwezig op het origineel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat de demo die niet installeert.
Oh, daar zou de kink in de kabel wel eens kunnen zitten... even zien of ik kan kan vinden wat ik heb (quote:
Ernaast staat nog een 800 MHZ Amd'tje, voor de iets minder oude spelletjes. M'n broer is ook tof, die heeft gewoon een XT (8086 voor de kenners) voor echte dos-gamesquote:
Geen dual processor aan boord?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, volgens een website heeft mijn HP 510 maar 1.4 Ghz![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ernaast staat nog een 800 MHZ Amd'tje, voor de iets minder oude spelletjes. M'n broer is ook tof, die heeft gewoon een XT (8086 voor de kenners) voor echte dos-games
Eeeeeehh....?quote:
Tja, dan gaat het niet werken denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eeeeeehh....?moet ik weer die website erbij halen, ik weet dat echt niet.
Nee, geen dual processor volgens mij
Bij mij ookquote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dan gaat het niet werken denk ik.
Ik heb zelf (dual) een 2,8 Ghz processor en het spel heeft alle grafische uitvoeringen al op low gezet om te kunnen draaien.
(bijna) alles van de grill is lekker.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig hoef ik me niet te vervelen vanavond, we gaan zo bij vrienden eten die een grillplaat hebben gekocht. Een soort gourmetten zeiden ze, en ik heb nog een lading vega-snacks liggen, dus dat wordt wel lekker eten
Wat ga je eten!?quote:
Er zijn geen suggesties op het momentquote:Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: je verveelt je zo te pletter dat je wel zin hebt om iets te doen maar iedere suggestie draait erop uit dat je daar eigenlijk toch geen zin hebt...vervolgens loop je jezelf de hele tijd verveeld te irriteren dát je je verveelt
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je komt alleen op FOK! als je je aan het vervelen bent!?
Niks aan de hand. Samenloop van omstandigheden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |