Ik hou van eten, dus; wat he je gegeten!?quote:
Net als "Pics?"quote:Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik hou van lekker eten" is ook een klassieker
Ik baal er nog steeds van dat ik mijn msx2 ooit heb weggegevenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik mijn oude MSX2 voor dat soort games. Doet het nog steeds.
Af en toe speel ik nog steeds "Nemesis" op de MSX2. Kan ik uren mee door brengen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik mijn msx2 ooit heb weggegeven![]()
Achteraf was het best wel mooie nostalgie geweest om dat ding te bewaren.
Speelde ik ook wel vroeger. Maar vooral treasure of usas, knightmare en kings valley (2).quote:Op zondag 12 juli 2009 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Af en toe speel ik nog steeds "Nemesis" op de MSX2. Kan ik uren mee door brengen.
btw, mijn commodore 64 doet het ook nog.
Knightmare!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Speelde ik ook wel vroeger. Maar vooral treasure of usas, knightmare en kings valley (2).
Pitt heeft op een CZ (weet zo niet meer welke) het voor elkaar gekregen om het blaster virus op een commodore 64 te krijgenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
btw, mijn commodore 64 doet het ook nog.
Magnetronquote:
Wel uit het blikje halen dan....quote:
Zakquote:
Hee andyquote:
Ah lekker:quote:Op zondag 12 juli 2009 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ach, ik heb dingen in hete olie gekookt, dus was ook niet al te culinair bezig vanavond
Hey meissiequote:
Joah, met jou ook?quote:
Die heb ik donderdag nog gebruikt, vandaag was het deze:quote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah lekker:
http://www.conimex.nl/fra(...)php%3Fobjid%3D186284
Ja hoor lekker stukje hard gelopen. Even naar training wezen kijken en daarna op een terrasje wat gedronken.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, met jou ook?
Oh, waarom kun je beter uit conflicten blijven? Dat zei je net bij akq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |