Neehee, gewoon int algemeen..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker als het Coolwater is van Davidoff....,
Oosterse wijsheid: Be like water. Water is soft but can damage a rock.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neehee, gewoon int algemeen..
Het is koud maar kan ook warm zijn, je kan je er mee schoonmaken, je kan er iets anders mee schoonmaken, je kunt het drinken en nog zoo veel meer...
Jaah, water is gewoon te gekquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oosterse wijsheid: Be like water. Water is soft but can damage a rock.
Vandaar dat je zo vaak gaat zwemmen en douchen.quote:
Sinds wanneer doe ik dat veelquote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo vaak gaat zwemmen en douchen.
Gevoelig onderwerp op FOKquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch met patat.. Wat is er mis met friet ?
en voor mijquote:
Dan vind ik mannen ook te gekquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind vrouwen te gek. Je hebt ze in verschillende tinten. Sommige zijn mooi, sommige lelijk. Sommige zijn lief ander gemeen.
Trainspotting rules! Al jaren in mijn persoonlijke top 25!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Net voor het eerst Trainspotting gezienIk dacht dat ik m te hard / smerig / gewelddadig zou vinden, maar dat viel me hard mee, ben ik nou slecht?
Vond het wel een goeie film, raar maar wel raak
En nu ga ik lekker naar bed, beetje op tijd is ook wel weer eens goed voor me
Truste allen!
Ja jij mag nog mannen en jongens leuk vinden.... Ik alleen vrouwen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan vind ik mannen ook te gekofjah, in mijn geval dus ook jongens.
Oosterse wijsheid: Beware of women. Women are soft but can damage a cockquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind vrouwen te gek. Je hebt ze in verschillende tinten. Sommige zijn mooi, sommige lelijk. Sommige zijn lief ander gemeen.
Bang dat je kickboks matties je anders niet accepteren?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja jij mag nog mannen en jongens leuk vinden.... Ik alleen vrouwen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oosterse wijsheid: Beware of women. Women are soft but can damage a cock
Ik vind vrouwen ook te gek overigens
Nu heb ik zin in chocolade..quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Etcie's wijsheid: Slowly handover the chocolate, and no-one get hurt
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Etcie's wijsheid: Slowly handover the chocolate, and no-one get hurt
Oh gadfuckingsammequote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand een mierzoete vergelijking horen maken mbt chocolade.
".... is net een bon-bon. Zacht van buiten en nóg zachter van binnen"
Nee, er trainen 2 homofielen mee. En die worden gewoon geaccepteerd. Een van hun kwam vanmiddag ook mee naar het terras. Ik mag geen meisjes meer leuk vinden, volgens de wet.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bang dat je kickboks matties je anders niet accepteren?
Oh bedoel je datquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, er trainen 2 homofielen mee. En die worden gewoon geaccepteerd. Een van hun kwam vanmiddag ook mee naar het terras. Ik mag geen meisjes meer leuk vinden, volgens de wet.
briljante film. Niets mis mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Net voor het eerst Trainspotting gezienIk dacht dat ik m te hard / smerig / gewelddadig zou vinden, maar dat viel me hard mee, ben ik nou slecht?
Vond het wel een goeie film, raar maar wel raak
En nu ga ik lekker naar bed, beetje op tijd is ook wel weer eens goed voor me
Truste allen!
Yupquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh gadfuckingsammeDan zou ik spontaan
gaan kijken
Ach je nam me in de maling.....quote:
Nee ik dacht echt dat je serieus wasquote:
you can look but just dont touchquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, er trainen 2 homofielen mee. En die worden gewoon geaccepteerd. Een van hun kwam vanmiddag ook mee naar het terras. Ik mag geen meisjes meer leuk vinden, volgens de wet.
Ik hap geen twee keer.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik dacht echt dat je serieus was
Kijken kan geen kwaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you can look but just dont touch
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you can look but just dont touch
Nou okayquote:
Hoe kom jij aan materiaal van de verdediging van Benno L.?quote:
ik BEN Benno L.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan materiaal van de verdediging van Benno L.?
Ah op zoek naar jong talent hierzo?quote:
Duurde wel even voor ik begreep wat je nou precies bedoelde. Dacht eerst dat je een of andere sex-offender was ofzoquote:
Kan ie beter naar OUD of PUB gaan denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah op zoek naar jong talent hierzo?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Duurde wel even voor ik begreep wat je nou precies bedoelde. Dacht eerst dat je een of andere sex-offender was ofzo
Neuh, NL heb ik onderhand wel gezien. Al dat gezeur.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah op zoek naar jong talent hierzo?
De Roemeense grens is de place to be.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh, NL heb ik onderhand wel gezien. Al dat gezeur.
Ik boek binnenkort wel een enkeltje pattaya
Gary Glitter kan je wel goede tips geven denk ik.....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh, NL heb ik onderhand wel gezien. Al dat gezeur.
Ik boek binnenkort wel een enkeltje pattaya
Achja houd dit topic diversquote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een beste indruk hier gemaakt heb......
Nooit tips aannemen van iemand die ondanks die tips in de bak is belandquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gary Glitter kan je wel goede tips geven denk ik.....
Ik doelde ook op tips over hoe je het als zedendelinquent overleeft in een Aziatische cel.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit tips aannemen van iemand die ondanks die tips in de bak is beland
Thailand heeft tegenwoordig een uitleveringsverdrag met NL.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doelde ook op tips over hoe je het als zedendelinquent overleeft in een Aziatische cel.
Volgens mij ben je hier in NL ook niet echt veilig in de bak als je een kleuterneuker bent hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Thailand heeft tegenwoordig een uitleveringsverdrag met NL.
Oftewel, voor iets waar je daar ondersteboven aan je ballen opgehangen zou worden en ze je dood laten bloeden, kan je tegenwoordig gewoon een retourtje NL boeken en hier een paar uurtjes tuintjes aanharken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |