Da's balenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier ook![]()
![]()
![]()
Vandaag is de enige dag van de week dat ik op de fiets naar m'n werk kan en dan dit![]()
![]()
Als ze morgen maar wel tussen A'dam en Utrecht rijden, want ik mag ook weer eens met een trein heen en weerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's balenOver pech gesproken: vandaag en morgen rijden er geen treinen tussen Leiden en Schiphol en v.v. Daar heb ik geen last van, maar Tinuviel moet naar Zoetermeer Oost. Via Utrecht en Gouda.
Hopelijk blijft het op de snelwegen rustig, want met regen weet je nooit...
Hoe laat moet je de trein hebben? En vanaf welk station in Amsterdam? Ik rij namelijk morgen van Amsterdam Buitenveldert naar Utrecht (Herculesplein), dus een lift is theoretisch mogelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze morgen maar wel tussen A'dam en Utrecht rijden, want ik mag ook weer eens met een trein heen en weer
rond een uur of 6 's avonds pas, denk dat jij 's ochtends die kant opgaat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe laat moet je de trein hebben? En vanaf welk station in Amsterdam? Ik rij namelijk morgen van Amsterdam Buitenveldert naar Utrecht (Herculesplein), dus een lift is theoretisch mogelijk
Zonde.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:34 schreef TradeMarkie het volgende:
wat ga jij morgen doen dan?
En het is hier natuurlijk nu net weer droog geworden, ik ben op m'n werk, met de auto
Nou ook nog een uurtje zwemmen en je kan meedoen aan de triathlon.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:49 schreef Soempie het volgende:
Ola
Ik ga een half uurtje fietsen en daarna 2 uur wandelen.
Als het regent dan spoelt het zweet wel gelijk van je af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom liever niet bezweet en beregend op m'n werk aan
Dat is slimquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal nog even polsen, heb niks meer gehoord.
hoe laat begint het eigenlijk? Ik kom met de auto
Zo gaat 'ie goed, zo gaat 'ie beterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:49 schreef Soempie het volgende:
Ola
Ik ga een half uurtje fietsen en daarna 2 uur wandelen.
Oh ja, jij ging ook naar JB he?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartje heb ik
En als het goed is kan ik zelfs met de trein terug naar hier komen 's avonds
Maar eet je er ook van?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Interesse? Zeker weten, Nem!
Als er maar brood bij zit?quote:
Als alles goed gaat, komen we zondag met z'n drietjes, eventueel ook met m'n jongste broertje (hier wel eens geweest: DiabloSam)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er maar brood bij zit?
Kom je alleen trouwens of komt de familie mee?
Je komt dus met een warme broek?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Rond welke tijd worden we trouwens verwacht? Ik heb nog een hosewarming vanaf 14.00 uur namelijk
Kunnen ze de brie in je broek stoppen misschien?quote:
Laten we die hotpants bij jou ook maar niet doenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik beschouw je als een soort Rapunzel.![]()
Hij was gewoon beroepsmilitair maar omdat hij ook exceptioneel sporttalent had was hij dus ook turner.
Ik werd er zo chagrijnig van toen ik er nog eens naar keek dat mn vriend het op zich heeft genomen om de woningbouw te bellen en eens te informeren of dat wel goed gaat komenquote:
Dat is het bestequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik werd er zo chagrijnig van toen ik er nog eens naar keek dat mn vriend het op zich heeft genomen om de woningbouw te bellen en eens te informeren of dat wel goed gaat komen
Dus ik hoor het vanavond wel
Nee, beter van nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laten we die hotpants bij jou ook maar niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |