Daar zijn wij ook blij om..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:30 schreef hmmmz het volgende:
Kermis, vermaak voor het plebs![]()
![]()
![]()
![]()
Heel de stad voor schreeuwende plat pratende jan smit luisterende paupers die stoer kijkend met een fietsslot om hun nek een baco drinken![]()
Ben blij dat ik dan lekkah in Italie zit
lees nooit op vakantiequote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Boh, ik mag maar één tas meenemen op vakantie anders past het niet in de auto. Maar.. maar. Hoe moet ik al mijn schoenen en jurkjes en shirtjes en shortjes en rokjes en boeken nou meenemen?
.
Sowieso.. ik heb te weinig boeken voor twee weken. Iemand nog tips?
Of lezen jullie nooit
?
Niet? Hm ik wel, anders hou ik het 'de hele dag in de zon liggen bakken' niet vol hahaquote:
Zit wat in.. Ik heb die kledingdrift nooit begrepen..quote:Op maandag 13 juli 2009 19:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, die nemen altijd veel te veel kleding mee, jeweettoch.
1 tas, meer dan zatquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit wat in.. Ik heb die kledingdrift nooit begrepen..
Gelukkig ben ik een man, één van onze weinig beperkingen is overmatig drankgebruik.
Ik ben geen meisje meisje (qua veel spullen/kleding), maar dat gaat mij ook niet lukken hoorquote:
Zie!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen meisje meisje (qua veel spullen/kleding), maar dat gaat mij ook niet lukken hoor
mij wel hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen meisje meisje (qua veel spullen/kleding), maar dat gaat mij ook niet lukken hoor
Mij nietquote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij wel hoor
2 paar schoenen, 8 broeken, 8 shirts ng ondergoed. Klaar
- 3 paar ballerinasquote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij wel hoor
2 paar schoenen, 8 broeken, 8 shirts ng ondergoed. Klaar
6 paar schoenenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
- 3 paar ballerinas
- 2 paar pumps/met n hakje
- 1 paar gympen
- 3 korte broeken/shorts
- 3 broeken tot op de knie
- 2 driekwartbroeken
- 2 lange broeken (1 wit, 1 spijker - just in case it gets cold)
- bijpassende shirtjes/hemdjes (aantal nog onbekend)
- 1 vest
- 3 jurkjes
Zo even uit mijn hoofd wat ik mee zou willen nemen. Je moet toch voor elke gelegenheid wat hebben. Als het 's avonds ietwat afkoelt trek ik liever een driekwart/kniebroek aan. Daarvan heb ik nette witte (voor uit eten), spijker (casual) en sportief wit (voor als ik wit wil, maar niet te sjiek). Overdag draag ik het liefst korte broeken (ook weer verschillende kleuren). Wat valt daar nou niet aan te snappen?.
Ach, anders moet vriendlief maar wat plek vrijmaken in zijn tas.
Edit: uiteraard moet het ondergoed en sokjes voor in ballerinas er nog bij, maar die nemen niet zo heel veel ruimte in. Maar toilettas moet er uiteraard ook nog bij in.. etc etc. Pfft.
* hetzusjevan gaat grootste tas zoeken die ze maar kan vinden.
quote:uiteraard moet het ondergoed er nog bij, maar die nemen niet zo heel veel ruimte in
dat neem niet veel inquote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef VoreG het volgende:
6 paar schoenen?! Je gaat 14 dagen!
[..]
[ afbeelding ]
!
Ben geen kermisman.. Maar vind het wel leukquote:
truequote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben geen kermisman.. Maar vind het wel leukZal niet elke dag gaan, maar zoals jij het afzeikt, is het beter dat je dan idd in Italië zit, kun je je beperken tot ergeren..
Sinds ik rechten studeer ben ik blij als ik ff geen boek in mijn handen hebquote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Sowieso.. ik heb te weinig boeken voor twee weken. Iemand nog tips?
Of lezen jullie nooit
?
Ik zie de beperking nietquote:Op maandag 13 juli 2009 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een man, één van onze weinig beperkingen is overmatig drankgebruik.
mij als man ook nietquote:Op maandag 13 juli 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is er weer een buitentap (of meerderequote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef VoreG het volgende:
Kermis, keihard geld verdienen!
Als ik in Italië met een predicaat oke glaasje prosecco en een appetijtelijk bord carpaccio prachtig uitkijk over de Adriatische Zee zal er vast wel een moment komen dat ik het ergeren over de kermis eventjes kan laten rusten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben geen kermisman.. Maar vind het wel leukZal niet elke dag gaan, maar zoals jij het afzeikt, is het beter dat je dan idd in Italië zit, kun je je beperken tot ergeren..
hele kant langs de kerk komt weer vol te staan!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Is er weer een buitentap (of meerdere) bij de kerk?
komen nu toch ook hekken? of alleen tijdens roze maandag ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
hele kant langs de kerk komt weer vol te staan!
Het is 8 uur en jij bent NOG wakker? :/quote:
Goede morgen mevrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |