Ik geloof je niet!quote:Op maandag 13 juli 2009 @ 12:02 schreef Greys het volgende:
Hier gebeurt er van alles hoor!Wild geknipper en er wordt iets geladen zo te zien.
Hier gebeurt er echt niksquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 12:05 schreef Greys het volgende:
Nee maar toen jullie 30 seconden riepen, stond ie bij mij nog op 1.14 ofzo.
Hoe kan dát dan?
En toen de seconden weg waren begon het beeld heel erg te knipperen en nu is het beeld weer stil maar staat er onderin (1 item resterend) Wachten op http://www.muze.mu/... en is hij nog niets aan het laden.
Ik zie ook nergens waar je je kan registreren...quote:Those of you that have been following Matt's tweets of late will know that we've been working on something special for all you Muse fans around the world. It's nearly time, so make sure you head over to the ununitedeurasia microsite to register and stay tuned for updates.
Hier ook nietquote:Op maandag 13 juli 2009 12:10 schreef MissBliss het volgende:
http://ununitedeurasia.muse.mu/
Opent niet eens bij mij.
Daar lachen we niet om he?quote:
Nu wel, maar wat een lelijke onleesbare website zegquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook niet![]()
Dan eerst maar kattenbak verschonen voordat Melvin de plavuizen als kattenbak gaat gebruiken
Hierover:quote:Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van. Waar gaaaat dit topic over![]()
Ben ik nou de weg kwijt?
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Hey Ing, check dit: http://www.muse.mu/launch/
Nog 7 minuten tot *iets*
Nee.. niet inslapen. Ik denk dat de DA het stukje wat uitsteekt weghaalt en dan de rest netjes dicht maakt. Als er verder niks aan de hand is heeft hij ook al een nieuw baasjequote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Die foto's zien er weluit ja. Maar als kitten zich er nog mee afzet kan het evengoed meevallen. In de zin dat hij er niet accuut aan doodgaat of zo. Al zal dat reststukje ooit nog opgelapt moeten worden. Maar laat je door de DA niet aanpraten dat het ingeslapen moet worden! Katten redden zich prima op 3 poten.
Ik heb net de tuin flink gekortwiekt, de klimpop groeide veel te hard. Naartjie heeft een half uur geduldig zitten wachten bij een struikje waarna er onder schril gekrijs een muisje gevangen werd, acherrum. En dan eet hij het niet eens op ook nog.En nu zit hij zielig te piepen bij mijn stoel, misshcien wil hij eten of zo.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat de kat zit te piepen bij je stoel, en niet de muis
Veeg me op!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Brrrr, eng hoor, zo'n pootje!Maar wel fijn om te zien dat het ook gewoon goed kan komen.
Hadden jullie deze al gezien?
Dat kan...tis even oefenen, maar als je de tips volgt....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef MissBliss het volgende:
Whehe
Ik wil ook een Lloret de Mar-bruin kleurtje
Ik moet zo maar effe naar de stad om wat makeup te jattenquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan...tis even oefenen, maar als je de tips volgt....
En vergeet niet; vooral noooooit te weinig make up, de mannen moeten zien dat je het op hebt.
Anders noemen ze je natuurlijk nooit hoer.
En vooral flink op de braderie paraderen
The more the merrier! Ik heb geen idee hoe je dat schrijftquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Neem je dan wel je moeder, oma en je 8 kinderen van 12 verschillende vaders mee?
Wel zo handig in tijden van financiele economie![]()
En dat je haar kent joh, ben je soms ook opgetogen in Utregg?
Heej ! Wat gaaf!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The more the merrier! Ik heb geen idee hoe je dat schrijft
Nee, ze was een tijdje geleden hier om model te spelen voor mij
http://thesecretgardensla(...)irst-photoshoot.html
Dat zou idd leuk zijn; van je hobby je beroep makenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Tis nu een hobby, maar ik zou het niet erg vinden als ik er van zou kunnen leven
En dank je!
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh god, en die donkere lijn om d'r lippen dan.
Heer G noemt dat altijd 'Oh kijk, die heeft de zwarte band pijpen!' als hij iemand met van die randjes ziet
Oh vandaar!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Bolletsjies he Ing, wel Bolletsjies doen, anders gaat het er vast anders uit zien!
Vond het wel ff zielig hoor, 't beestje schreeuwde het uitquote:Op maandag 13 juli 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Auwwwwww, krammetjes ingedrukt, dat klinkt hopelijk veel pijnlijker dan het is
Fijn dat je even gegaan bent!
Nou!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Vond het wel ff zielig hoor, 't beestje schreeuwde het uit
Ja .. dat kon ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
*stopt vingers in orenogen*
LA LA LALLALALAAAAAAAAAAALALLALA
Mams doet het supergoed!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:27 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt als een sterke knul of meid. Dus mams is inmiddels ook niet meer in de war?
Zei de DA nog iets over de vermoedelijke oorzaak?
Hee handig .. die had ik nog niet gevonden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef nokwanda het volgende:
Is ook zelf nu nog makkelijk te zien aangezien ze pas geboren zijn.
[ afbeelding ]
Het is hier niet warm hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Qtje, ik weet het ook niet zo goed wat we nou met de asielactie 'moeten'. Ik heb er de laatste tijd gewoon eerlijk gezegd amper tot niet aan gedacht ivm de gedoetjes met mijn moesje en mezelf
Mijn moeder krijgt vandaag de 11e bestraling en het gaat nog steeds voorspoedig! Wel last van erg roze/verbrande huid, maar met veel koelen is dat wel te doen. Het valt haar tot nu toe in elk geval alles mee, zo zegt ze in elk geval!
Het wordt is weer warm deze week he? Ik zou blij moeten zijn met zulk lekker weer, maar ik vind het naar voor Bink.
Oh het is hier zonnig en een graadje of 22! Da's best lekker, maar morgen en overmorgen wordt het richting de 26 graden geloof ik en da's me effe téquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is hier niet warm hoorMaar de vraag die bij mij opspringt Greys ; Wil je überhaupt actief deelnemen? Of zeg je van "nee, gewoon dit jaar even niet" ?
Ik zal het topic eens een trap geven, als ik hem kan vinden.
Tis hier koud hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is hier zonnig en een graadje of 22! Da's best lekker, maar morgen en overmorgen wordt het richting de 26 graden geloof ik en da's me effe té
Als ik NU zou moeten beslissen met de actie dan denk ik dat ik niet actief zou willen deelnemen dit jaar, maar misschien denk ik daar over een week wel weer anders over. Ik ben zo wispelturig als de pest wat dat betreft
Oh ik zal voor je duimen morgen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis hier koud hoorheb een hempje, een dun shirtje met lange mouwen en een trui aan. Zo rijles. Morgen her examen afrijden
En dat je zo wispelturig bent ; what else is new
Dat heb ik ook! Zeker omdat ik dan naar buiten ga om van het weer te genieten en dan zitten die zielige katten heel de dag alleen in zo'n warm huisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:46 schreef Greys het volgende:
Qtje, ik weet het ook niet zo goed wat we nou met de asielactie 'moeten'. Ik heb er de laatste tijd gewoon eerlijk gezegd amper tot niet aan gedacht ivm de gedoetjes met mijn moesje en mezelf
Mijn moeder krijgt vandaag de 11e bestraling en het gaat nog steeds voorspoedig! Wel last van erg roze/verbrande huid, maar met veel koelen is dat wel te doen. Het valt haar tot nu toe in elk geval alles mee, zo zegt ze in elk geval!
Het wordt is weer warm deze week he? Ik zou blij moeten zijn met zulk lekker weer, maar ik vind het naar voor Bink.
Ze heeft ook elke vrijdag een gesprek met de eh... radioloog geloof ik. Die bepaalt per week of het goed gaat en die was tot nu toe erg tevredenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeveel bestralingen moet je moeder nu nog Greys?
En hoort ze daarna of het allemaal goed is of komt er nog chemo achter aan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef Maes het volgende:
We hebben portret1, vierkant portret en spring gekozen. Er is echt maar plaats voor 3 foto's op het inschrijfformulier. Nu afwachten.......................
Oh leuk dat hij ook enthousiast is! Ik zou het zo leuk vinden als het wat zou worden!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef nokwanda het volgende:
We gaan morgen nog een betere allover foto van EW maken. Twee portretjes hebben we al. genoeg na al die foto's die er de laatste tijd zijn gemaakt.
Hier in de buurt is een mooie plek en daar gaan we morgen naar toe. Dan kan hij zijn inschrijving mailen. Hij zag de site en ging gelijk aan de slag. Hij vond het wel een goed idee. Alleen is ie niet overal voor geschikt omdat hij niet zo heel lang is. 1.68 maar, maar hij groeit nog wel.
Ach ach ach wat zieligquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef taxibabe het volgende:
Leuke foto's!! Die met die grasspriet vind ik heel mooi!
Hier slecht nieuws. Witje is zojuist overleden. We hebben hem wel geholpen
Hij had heel veel pijn, iedere keer snakken naar adem en dan heel hard schreeuwen, ook had hij stuiptrekkinkjes. Hij begon ook al uit te drogen en bloed langs zijn bekje (sorry voor de details).
Ik ga hem straks in de tuin begraven, maar ik moet eerst even snotteren..
Ik weet niet of hij pijn had aan het pootje of dat er misschien toch meer aan de hand was, hij sleepte vandaag ook met 1 voorpootje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ach ach wat zielig![]()
Jammer dat de dierenarts dat niet wat beter heeft kunnen inschatten dan, van die pijn. Arm diertje.
Hoe heb je geholpen dan?
Het is uiteindelijk het beste voor het diertje, maar ik had liever gezien dat hem dit lijden was bespaard gebleven
Maar als je zo leest wat dat arme ding allemaal heeft doorstaan aan pijn vandaag, had de DA dan niet beter in moeten grijpen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum Witje.Natuurlijk moet je daarvan snotteren. Ook al is hij maar heel kort bij je geweest, zo'n kleintje neemt meteen een hele grote plek in in je hart. Maar waarschijnlijk had hij sowieso geen kans omdat er andere dingen mis waren en dan is het maar beter dat hij snel overlijdt. (klinkt hard als ik het zo schrijf, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.)
Dat vind ik moeilijk te beoordelen zo op afstand.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je zo leest wat dat arme ding allemaal heeft doorstaan aan pijn vandaag, had de DA dan niet beter in moeten grijpen?
Ik had eerder wat foto's gezien van EW en ik zei tegen Nok dat ie zich bij een modellenbureau moet inschrijven, MaxModels in Rotterdam bv (aangezien ze daar nu ook in de buurt wonen en ze een teenager afdeling hebben). Ik vind hem zo'n toffe kop hebben! En ik vind het er wel een figuur voor. Hij is ook zo leuk crea met de stage bij dat dansjurylid van tv.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Leuke foto's nok! Op de tweede zie je zn gezicht beter. Ik heb vast iets gemist maar waar zijn die foto's voor?
Aha!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had eerder wat foto's gezien van EW en ik zei tegen Nok dat ie zich bij een modellenbureau moet inschrijven, MaxModels in Rotterdam bv (aangezien ze daar nu ook in de buurt wonen en ze een teenager afdeling hebben). Ik vind hem zo'n toffe kop hebben! En ik vind het er wel een figuur voor. Hij is ook zo leuk crea met de stage bij dat dansjurylid van tv.
En de stiefdochter van Maes wilde dat ook, dus die had wat leuke foto's nodig om bij de inschrijving te doen
Als jij een ander/beter modellenbureau omgeving Rotterdam weet, gil je ook he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha!
Wat leuk, ik hoop dat het wat wordt voor ze!
Ik ook, maar dat is normaal geen garantie voor een stille SC weet ik uit ervaringquote:
Mooi he? En hij is zooooo lief! Uit het asiel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat een gave tekening heeft die kat!
Het gebeurt zeker niet elke avond hoor, dat ze bij elkaar liggen. Maar nog nooit ruzie gehad, Boor wil wel de hele dag tegen Bink aangeplakt liggen maar andersom vindt Bink het vaak te warmquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Wat een stel lekkere vrijdozen zijn die twee
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
hai, ik kom nog even vertellen dat iedereen die nog niet in het asieltopic zit, daarheen moet
Ik hou van jouquote:
Caaaaan you feeeeeeeeel tha love tooonightquote:
Jammer, had ik dat vorige week maar geweten, toen had ik sollicitatiegesprek in Hellimond (daar woon jij toch?). Helaas afgewezen dus daar kom ik niet meer. Maar wie weet, ik ben nu brieven aan het schrijven voor 2 functies in Gemert, da's ook in jouw buurtje. Wil ik best even komen meeten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
toch fijn dat je uitkering definitief is Cat. Ik heb hier nog carnibest in de diepvries liggen hadden we voor Snowy gekocht. De rest lust het niet dus als je in de buurt bent mag je het opkomen halen.
Als Naartjie haar ook lief vindt wordt zij mijn poezel inderdaad. En één van haar kinderen. Ik heb met mijn moeder afgesproken dat het aantal katten in mijn huis wordt bepaald volgens deze formule:quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
Heeeey, ik heb het Yoko-topic nog niet gevolgd. Dus zij gaat jouw poezje worden?
Ik ga later even bijlezen dan. Dat wil ik volgen. Moet je nog lang wachten tot je geld krijgt? En hoe lang heb je nu moeten wachten op de toekenning?
Thnx!quote:
En met welk luchie vandaag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
zo ff mn pizza eten en onder de douche springen en dan ben ik helemaal klaar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Caaaaan you feeeeeeeeel tha love tooonight![]()
We gan der weer voor...diertjes redden
Twas Flying Saucesquote:
Wie is je vakantieoppas? Ken ik diegene?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:12 schreef Maes het volgende:
Bob is proeflogeren bij de vakantieoppas. Ik mis d'r
Is ze wel altijd lief voor de beestjes?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Maes het volgende:
Bob ging altijd mee op vakantie maar we gaan dit jaar vliegen dus moest ik een oppas zoeken. De mevrouw die elke week bij mij komt stofzuigen wil ook wel op Bob passen, dus dat zijn we nu aan het testen.
Je zult zien hoe snel het gaat nu, als je eenmaal een klein staartje kunt!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!
Ding zit er inmiddels wat beter omheendit was poging 1
Ik hoop het, dit heeft wel lang geduurdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze wel altijd lief voor de beestjes?
En wie zorgt er voor de poezel?
[..]
Je zult zien hoe snel het gaat nu, als je eenmaal een klein staartje kunt!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars![]()
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
Nok! Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars![]()
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
Ik zou gewoon bellenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Bleh. Ik was net naar de dierenasrts geweest met Ziggy (zie verslag hier ) maar net bedacht ik me ineens dat helemaal niet alles goed was. De da zei dat Ziggy uitgedroogd was en of ze veel dronk en plaste. Nou nee, ze drinkt helemaal niet veel. Maar toen ging het al snel over op een ander onderwerp en nu weet ik helemaal niet of het heel slecht/erg is en of ik er wat aan kan doen ofzo
Maar de dierenarts nu bellen vind ik weer overdreven
Goed zo...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gebeld! Mag over een half uurtje terugbellen, de dierenarts was bezig met een lastige hond
Dus ze was niet echt uitgedroogd?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
Gebeld en het kan ook aan het feit dat ze niet wast en dat dr vacht vervilt liggen. Het is iig niet erg of dringend zolang Ziggy gewoon eet en drinkt. En ze eet vnl natvoer dus dat is ook veel vocht.
Gelukkig maar
Dat weet ik niet. Misschien wel een beetje (dr huid veerde niet terug als je het optilde) maar dat kan ook dr rare vacht liggen (ja, hoe weet ik ook niet)quote:Op maandag 20 juli 2009 @ 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus ze was niet echt uitgedroogd?![]()
En braaaaaf dat je gebeld hebt
Zolang ik haar ken wast ze zichzelf niet nee, komt idd denk ik omdat alles pijn doet en ze zo stijf is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig gaat het toch redelijk met Ziggy. Heeft ze zich nooit gewassen? of komt dit door de atrose?
Komt voor de bakker hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:06 schreef Maes het volgende:
Die slaapzakjes, prachtig, die wil ik ook voor de puppie straks.
Ze lust geen eiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Straks een eitje voor haar koken, dat schijnt goed te zijn
Een echte kat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze lust geen ei
Ik ook niet, dus ik heb de gruwel van het pellen voor niks moeten doorstaan
Hopelijk ben ik morgen minder tijd kwijt met rijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
klinkt een beetje als mijn TT debakel. Om 15:15 in de auto zitten en pas om 01:30 thuis zijn. Voor een race van 1 1/2 uur bij elkaar
Spider moet er ook niks van hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een echte kat.Probeer het morgen nog eens, wellicht vindt ze het dan heerlijk.
![]()
U2 was inderdaad gaaf. maar ik moet maar niet teveel nadenken bij het feit dat ik zo'n in totaal 8 uur gereisd heb voor 2 1/2 uur concert.
Herkenbaar. had ik met Siets ook, Die begon te kwakkelen toen de Redcats in huis kwamen. Hopelijk ben jij er meer op tijd bij als ik destijds.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef nokwanda het volgende:
Zag het net al in je kittentopic. Kan helaas niet helpen.
Ik denk dat Spice iets onder de leden heeft dat er nu door de verhuisstress uitkomt. We laten het iig nakijken. Ik roep het all langer dat me iets niet lekker zit aan Spice, maar er is eigenlijk geen enkele aanleiding geweest om iets raars te verwachten. het was alleen maar mijn gevoel en daar kan een DA doorgaans weinig mee. De mijne iig niet.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Tsja, Cat, helaas kun je niet alle moederpoezen helpen. Je moet ook denken aan het welzijn van de poezen die er nu al zijn. Dat weet je en dat kun je. Dat heb je met Siets al al die tijd gedaan.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:Asieltopic is al over de 2000 euro
![]()
Hulde aan de dames hoor!
( hier is nog niet iedereen groen![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tja, dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Als je gaat rijden mag je toch sowieso wel op groen of vinden die ondankbare wijven dat niet goed genoeg?
![]()
Jij hebt heulemaal geen asiel; allemaal eigenste hondjes! Hier is maar 1/5 van het kattespul van mij, de rest is allemaal geleend.quote:Ik heb ook mn eigen asiel heur, en vorig jaar heb ik mn hele inboedel en cash weggegeven
We moeten tegen die tijd maar eens kijken of we elkaar ergens onderweg kunnen treffen. Leuk je vandaag gezien te hebben trouwens!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah Nok toch heel snel ineens veel sterkte ermee
Ik ben ook niet groen maar ik rij wel.
Ja, uit zn bek. Echt een hele smerige penetrante scherpe geur. Echt vet goor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:06 schreef nokwanda het volgende:uit zijn bek? da's raar.
Klinkt pijnlijk.
Vroeg me al af hoe het met je examen was gegaan. Kut dus.
Kan ik me voorstellen ja. Je verandert de situatie er niet mee, hij was er nooit op tijd bij geweest voor het afscheid en dan was zijn vakantie ook nog verpest. Laat die jongen nog maar lekker een weekje lol maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Nee EW weet niks. Die zit in de Belgische ardennen in een tent. Die gaan we volgende week donderdag pas ophalen en dan vertellen we het hem pas. Hij is moeilijk te bereiken (geen mobiel en zo. Alleen een noodnummer van de boer op wiens land ze staan) en ik wil zijn vakantie ook niet onderbreken.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Het is uiteindelijk heel snel gegaan. Toen ik hier net op invoeren drukte ging mijn telefoon. DA. Ze hadden in haar borstholte pusserig en bloederig vocht aangetroffen en ze was opeens nog benauwder. Of we gelijk konden komen zodat ze ons de rontgenfoto en de spuit met wat ze uit haar borstholte kon laten zien en daarna rustig zouden kunnen overleggen. Wij waren er gisteravond en vooral vanochtend al bang voor, dus we gingen al in de wetenschap dat het einde verhaal was. Maar dat is dus echt in tijd van twee dagen zo snel gegaan van niet lekker naar doodziek. Dat zagen we echt niet aankomen. Wel al een tijdje dat we tegen elkaar zeiden: even goed in de gaten houden, want helemaal lekker zit het niet.
Maar goed... de DA heeft haar lekker bij me gebracht in een dekentje en haar lekker bij me op schoot gelegd. Ze was helemaal op en ze kwijlde van uitputting en benauwdheid. Ze viel onmiddelijk in slaap. Na een minuutje zwiepte ze heel voorzichtig haar staart nog een keer en stopte haar hartje. Ergens heel mooi, zo onder je vingers.
We hebben haar begraven op een prachtig plekkie in een reservaat waar allemaal beessies rondlopen onder een oud en bemost boompje. Lekker zo in een diepe kuil op een heel stil en verborgen plekkie. Mooier kon het niet. En mijn god, wat ben ik blij dat ik nu een maatje heb om het allemaal mee samen te doen.
Echtt raar hoe dat zo verdrietig en tegelijk zo mooi kan zijn.
idd. En ardennen en tent... iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Je verandert de situatie er niet mee, hij was er nooit op tijd bij geweest voor het afscheid en dan was zijn vakantie ook nog verpest. Laat die jongen nog maar lekker een weekje lol maken.
Ardennen... tent...![]()
![]()
Ik heb een aanvraagje ingediend om jou ferrari_groen te makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah Nok toch heel snel ineens veel sterkte ermee
Ik ben ook niet groen maar ik rij wel.
Dank je.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef Greys het volgende:Nok.
Ik had het zo druk met de actie dat ik hier niet meer heb gelezen de laatste dagen.
Wat vreselijk verdrietig! Sterkte
Ik heb een welkome afleiding aan het topic. Als ik die niet had, zit ik me enkel maar druk te maken over baloe. Ik ben wel bang hoor, omdat ie onder narcose moet en hij is al 10. Maar goed, vorig jaar ging het ook goed, toen die zn poot operatie had. Dus het zal allemaal ook wel goedkomen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef nokwanda het volgende:
En dan Q ook nog haar oma en een zieke Balou.
Dan ben je eigenlijk ook wel blij om je met constructieve en positieve dingen bezig te houden, lijkt me.
ja, dat wil ik ook wel graag wetenquote:
Héél goed! Ze heeft vanmiddag een klein feestje gevierd met mijn vader, want ze heeft voorlopig even de laatste dagelijkse bestraling gehad! En dat is maar goed ook, want doordat het zo vaak was, elke dag, kreeg ze nu toch wel veel last van een flink verbrande huid. Dus nu kan het even goed rusten en gaan ze eind augustus op vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Dat voorzag ik in jouw geval ook echt wel.
Hoe is het nu trouwens met je mams?
Fijn dat het zo goed gaat met je moeder.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Héél goed! Ze heeft vanmiddag een klein feestje gevierd met mijn vader, want ze heeft voorlopig even de laatste dagelijkse bestraling gehad! En dat is maar goed ook, want doordat het zo vaak was, elke dag, kreeg ze nu toch wel veel last van een flink verbrande huid. Dus nu kan het even goed rusten en gaan ze eind augustus op vakantie![]()
Ze moet wel komende vrijdag weer praten met de radioloog over hoe nu verder, maar het ziet er heel goed uit en we gaan gewoon van het positieve uit!
En zelf heb ik nog steeds niet gebeld voor mijn controle in augustusIng, als je dit leest, ik zal het echt doen, ben er nog niet aan toegekomen en ik schuif het ook maar een beetje voor me uit, stom he. En anders trekt Maes wel aan de bel, die in het ziekenhuis daar werkt
![]()
Heb je nog een mooie foto van Spice voor ons Nok?
Of valt je dat nu een beetje te zwaar?
Will do, mop!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gaat met je moeder.Maar schuif die controle nou niet voor je uit! Het is belangrijk. En je hebt die grote flappers aan de zijkant gekregen om te luisteren. Gebruik ze daar dan ook voor
en doe wat je moet doen ; bellen voor een afspraak
!
Waarom geloof ik er gen flikker van, en weet ik vrijwel zeker dat je aan het end van de week nog niet hebt gebeld?quote:
Onweer sucks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Nok, hoe gaat ie daar vandaag?
Ik was gisteravond niet online, onwijs onweer de hele avond, bange Karel, bange Chico, ik ben om 21.00 in bed gekropen met de jongens en een mooi boek. Om 23.00 er uit, op het balkon ff gevoeld, twas zo goed als droog dus snel naar buiten met de mannetjes.
Ik gooi de buitendeur open en KEBOEMMMMMM, keiharde knappen recht boven mn kop en bakken water uit de hemel en zo, na 4 stappen heb ik me maar weer omgedraaid , ik was tot op mn onderbroek nat, hondjes waren doorweekt en hadden natuurlijk niet geplast of niks.
Alles afgedroogd en maar weer in bed gekropen en verder gelezen, ze zijn vanochtend pas weer naar buiten gegaan maar geen ongelukjes binnen gelukkig.
Greys, wat ontzettend fijn van je moeder, de laatste alweer en even lekker vakantie, en dan daarna hopenlijk veel minder intensief. Wel zelf echt ff bellen hoor, of kunnen we hier nu met Maes afspreken dat ze gewoon even voor je boekt ?
![]()
Q. dat lijkt me ook wel eng, 10 jaar en dan nog laten castreren, hopenlijk helpt het!
En ferrari, dr is niks zo heerlijk als lekker door het bos lopen, waarom "moet" het?
Ik hoop wel dat je goed weer hebt trouwens.
Zo, en dan nu even het actietopicbijlezen en dan weer aan de slag.
Hij is nooit geholpen, omdat dat volgens de DA niet zoveel nut zou hebben voor zn gedrag. Aangezien als hij chemisch gecastreerd is, er ook geen verandering is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Kan je het niet laporascopisch laten doen?
Is wel iets duurder maar ze maken dan maar hele kleine gaatjes en het herstel gaat ook veel sneller.
Ik was zelf eigenlijk best wel heel erg verbaasd dat ie niet allang geholpen was, ook ivm zijn gedrag.
Maar als ze zeggen dat de kans op tumoren groot is als je het niet doet ( ik heb daar nog nooit van gehoord bij reuen, is dat icm zijn aandoeningen?) dan zou ik het zeker wel doen hoor.
Ik heb 4 open reuen en gezondheidstechnisch gezien is er geen enkele reden om ze te laten castreren.
Zelfs bij Billy kan die bal in zijn buikholte geen kwaad.
Ik heb het ticketmysterie al opgelost, mama had ze nog gewoon in haar door mij zojuist gekraakte hotmail staan, nooit doorgemaild ook.
Bel ik net mn ma, vertel over hoe pa doet, zegt ze dat ze vanmorgen al ruziënd de auto uitgesprongen wasWss heeft ie daarna zich nog even lekker op mij afgereageerd of zo.
Nu heb ik die tickets hier geprint.
Maar hij neemt niet meer op.
En ik wil ze wel even aangetekend opsturen, maar dan moet ie wel eerst ff heel erg sorry zeggen
Ik vraag me enkel af wat dat zou gaan kosten. Een gewone castratie zit rond de 180 a 200 euro. Kijk als laproscopisch nou rond de 250 a 280 zit, doe ik het. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel rond de 500 a 600 ligt. Ik ga nu ff zoekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Het is dus idd icm zijn prostaataandoening, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Er zijn zat da's die zeggen dat het bij gezonde reuen ook beter is, maar dat is echt een fabeltje, geldt alleen bij teven.
Laporascopisch ( zo uit mn hoofd, is mss wel helemaal verkeerd gespeld hoor ) is dat ze de buik opblazen en dan maar een of twee hele kleine gaatjes hoeven maken zodat er geen grote wonden zijn.
Schijnt voor de honden echt heel erg prettig te zijn qua herstellen, vriendin van me heeft zo een paar honden laten helpen en die is er echt heel enthousiast over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |