Mams doet het supergoed!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:27 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt als een sterke knul of meid. Dus mams is inmiddels ook niet meer in de war?
Zei de DA nog iets over de vermoedelijke oorzaak?
Hee handig .. die had ik nog niet gevonden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef nokwanda het volgende:
Is ook zelf nu nog makkelijk te zien aangezien ze pas geboren zijn.
[ afbeelding ]
Het is hier niet warm hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:46 schreef Greys het volgende:
Qtje, ik weet het ook niet zo goed wat we nou met de asielactie 'moeten'. Ik heb er de laatste tijd gewoon eerlijk gezegd amper tot niet aan gedacht ivm de gedoetjes met mijn moesje en mezelf
Mijn moeder krijgt vandaag de 11e bestraling en het gaat nog steeds voorspoedig! Wel last van erg roze/verbrande huid, maar met veel koelen is dat wel te doen. Het valt haar tot nu toe in elk geval alles mee, zo zegt ze in elk geval!
Het wordt is weer warm deze week he? Ik zou blij moeten zijn met zulk lekker weer, maar ik vind het naar voor Bink.
Oh het is hier zonnig en een graadje of 22! Da's best lekker, maar morgen en overmorgen wordt het richting de 26 graden geloof ik en da's me effe téquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is hier niet warm hoorMaar de vraag die bij mij opspringt Greys ; Wil je überhaupt actief deelnemen? Of zeg je van "nee, gewoon dit jaar even niet" ?
Ik zal het topic eens een trap geven, als ik hem kan vinden.
Tis hier koud hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is hier zonnig en een graadje of 22! Da's best lekker, maar morgen en overmorgen wordt het richting de 26 graden geloof ik en da's me effe té
Als ik NU zou moeten beslissen met de actie dan denk ik dat ik niet actief zou willen deelnemen dit jaar, maar misschien denk ik daar over een week wel weer anders over. Ik ben zo wispelturig als de pest wat dat betreft
Oh ik zal voor je duimen morgen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis hier koud hoorheb een hempje, een dun shirtje met lange mouwen en een trui aan. Zo rijles. Morgen her examen afrijden
En dat je zo wispelturig bent ; what else is new
Dat heb ik ook! Zeker omdat ik dan naar buiten ga om van het weer te genieten en dan zitten die zielige katten heel de dag alleen in zo'n warm huisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:46 schreef Greys het volgende:
Qtje, ik weet het ook niet zo goed wat we nou met de asielactie 'moeten'. Ik heb er de laatste tijd gewoon eerlijk gezegd amper tot niet aan gedacht ivm de gedoetjes met mijn moesje en mezelf
Mijn moeder krijgt vandaag de 11e bestraling en het gaat nog steeds voorspoedig! Wel last van erg roze/verbrande huid, maar met veel koelen is dat wel te doen. Het valt haar tot nu toe in elk geval alles mee, zo zegt ze in elk geval!
Het wordt is weer warm deze week he? Ik zou blij moeten zijn met zulk lekker weer, maar ik vind het naar voor Bink.
Ze heeft ook elke vrijdag een gesprek met de eh... radioloog geloof ik. Die bepaalt per week of het goed gaat en die was tot nu toe erg tevredenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeveel bestralingen moet je moeder nu nog Greys?
En hoort ze daarna of het allemaal goed is of komt er nog chemo achter aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |