Bedankt voor de aannemelijke uitleg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat mensen in de zomermaanden op vakantie zijn en ons dan niets kunnen geven voornamelijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Omdat Ing en ik eerst op vakantie moeten voordat we dat hele circus weer aankunnen!
Maak een pollquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:50 schreef Qwea het volgende:
Hoppatee, omhoog.
Het is onderhand bijna Augustus, dus ik vind het eigenlijk wel tijd worden dat we een doel gaan kiezen.
De vraag is dus, aangezien ik als ik zo snel het topic even doorloer, zie dat dierenthuis de meeste stemmen heeft... wordt het dierenthuis?
Morgen langs mijn DA, ik kan vragen of zij afgezien van bovenstaande dingen nog dingen weet wat dierenthuis kan gebruiken. Ze komt er vrij vaak.quote:Hallo Alice,
> Zojuist hebben we elkaar aan de telefoon gesproken over zaken die jullie
> eventueel nodig hebben. Dan kunnen wij kijken in hoeverre we jullie kunnen
> helpen. Ik ben maar een user op het forum (FOK!, subforum Flora & Fauna)
> en
> weet nog niet of alle users het er unaniem over eens zijn, maar de meeste
> stemmen gingen al op om eerst te kijken of we met z'n allen iets zouden
> kunnen betekenen voor Stichting Dierenthuis. Jullie doen zo'n mooi werk.
> Aan
> de andere kant kan het ook best zo zijn dat jullie door alle publiciteit
> nu
> best veel hulp krijgen en er een andere organisatie is die een beetje hulp
> nog harder nodig heeft. Als dat het geval is, draag dan gerust iets voor.
> Maar eerst jullie boodschappenlijstje.
>
> Groet,
> Danielle ******
Beste Danielle,
Heel bijzonder dat u aan stichting Dierenthuis denkt. Stichting
Dierenthuis heeft 1200 dieren in de opvang en werkt ontvangt geen
subsidies. Alle medewerkers zijn vrijwilligers. Onze bewoners zijn: oude
zieke en moeilijke honden, katten positief aids en of leucose getest en
verwilderde katten.
Omdat de medische kosten voor de dieren enorm hoog zijn (70.000 euro in
2008) vragen wij dierenliefhebbers mee te helpen met schoonmaakmiddelen.
Bleekmiddel
Dettol
Allesreinigers
vuilniszakken groot en klein
wegwerphandschoenen
keukenrollen
handdoeken
dekens
bezems harde en zachte
stoffer en blik
blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes)
waspoeder
afwasmiddel
handzeep
afwasborstels
kattenbakken zonder deksel
benches
buffelhuid
geen koekjes of snoepjes!
Wordt het al Dierenthuis dan? Dan hoeft die poll ook niet toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen langs mijn DA, ik kan vragen of zij afgezien van bovenstaande dingen nog dingen weet wat dierenthuis kan gebruiken. Ze komt er vrij vaak.
Ooh, en geld is nooit weg natuurlijk
Als er intresse voor dierenthuis is, bedoelde ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt het al Dierenthuis dan? Dan hoeft die poll ook niet toch?
Mag ik er nog even een dagje over nadenken of ik wel of niet wil organiseren deze keer?Er is natuurlijk hier privé het een en ander gebeurd wat ook veel aandacht behoeft en ik weet niet of dat verstandig is dan, met een actie er bij. Want ik weet van vorige jaren dat ik daar toch zo goed als elke dag mee bezig was. Bankrekeningnr mogen jullie sowieso wel weer gebruiken, van die speciaal geopende rekening. Die laat ik gewoon open en staat op nul. Of jullie openen er zelf eentje, ook goed
![]()
Volgens mij zijn de kosten voor dierenartsen die dierenopvanghuizen maken vaak de groottste kostenpost. Dus dit tehuis is daar denk ik geen uitzondering op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga eerst eens even teruglezen hier, hoe het ook alweer zat met Dierenthuis.
Wat zij ook alweer voor spullen konden gebruiken.
Ohja:
Omdat de medische kosten voor de dieren enorm hoog zijn (70.000 euro in
2008) vragen wij dierenliefhebbers mee te helpen met schoonmaakmiddelen.
Bleekmiddel
Dettol
Allesreinigers
vuilniszakken groot en klein
wegwerphandschoenen
keukenrollen
handdoeken
dekens
bezems harde en zachte
stoffer en blik
blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes)
waspoeder
afwasmiddel
handzeep
afwasborstels
kattenbakken zonder deksel
benches
buffelhuid
geen koekjes of snoepjes!
Ze hebben geloof ik een interne DA. Maar goed, medicatie e.d kost ook ontzettend veel geldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kosten voor dierenartsen die dierenopvanghuizen maken vaak de groottste kostenpost. Dus dit tehuis is daar denk ik geen uitzondering op.
Ik heb mijn stem verkeerd uitgebracht, maar het maakt me niet uit waar het dit jaar naartoe gaat. Ik denk dat de meeste tehuizen het allemaal prima kunnen gebruiken.
Bij de grotere asiels is dat vaak goedkoper inderdaad. Je ziet nu al steeds vaker dat er een aantal asiels zijn die gezamelijk 1 dierenarts in dienst nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een interne DA. Maar goed, medicatie e.d kost ook ontzettend veel geld
Van Dierenthuis hebben ze al aangegeven dat móchten we voor ze kiezen, dat geld en de genoemde spullen dan welkom zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Bij de grotere asiels is dat vaak goedkoper inderdaad. Je ziet nu al steeds vaker dat er een aantal asiels zijn die gezamelijk 1 dierenarts in dienst nemen.
Maar wie gaat het dit jaar organiseren? Waar kunnen we spullen heensturen? Waar kunnen we geld doneren?
Wat mij betreft doe ik weer graag mee, netzoals vorig jaar. Greys moet nog even beslissen, en de rest die mee wil doen, roept maar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Bij de grotere asiels is dat vaak goedkoper inderdaad. Je ziet nu al steeds vaker dat er een aantal asiels zijn die gezamelijk 1 dierenarts in dienst nemen.
Maar wie gaat het dit jaar organiseren? Waar kunnen we spullen heensturen? Waar kunnen we geld doneren?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Dierenthuis hebben ze al aangegeven dat móchten we voor ze kiezen, dat geld en de genoemde spullen dan welkom zijnWie wat waar moeten we nog even bepalen
Ja das waar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me handig om eerst het doel te kiezen, en daarna een plan de campagne op te stellen. Toch?
Hyper en een tikkie te aanwezig bedoel je he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind jou altijd zo poepig in actie topics![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hyper en een tikkie te aanwezig bedoel je he?![]()
Kiorio?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb iig iemand om de banner te maken.
Die kan niet eens paintenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kiorio?
Of hoe je het ook spelt. Ik kan die naam nooit fatsoenlijk spellen.
Ga jij dit jaar ook weer mee?
paintquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die kan niet eens painten![]()
Ik weet het nog niet
Dat kolereding bleef maar terugkomenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
paint
MOET MOET MOETIk neem spinnen mee
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kolereding bleef maar terugkomen![]()
![]()
![]()
Ik laat mn moeder ze ook altijd gewoon heel naar buiten zetten, maar als ze terug blijven komen dan moeten ze maar doodquote:
Je weet toch, dat onze kelderspinnetjes, die hele dunne met lange poten, de meest giftige op aarde zijn? Gelukkig voor ons, zijn ze te slap om ons te bijten. Anders hadden we echt wel een probleemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mn moeder ze ook altijd gewoon heel naar buiten zetten, maar als ze terug blijven komen dan moeten ze maar dood
Ik schreeuw altijd keihard. En dan moet MikeyMo of mn vader ze weghalenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mn moeder ze ook altijd gewoon heel naar buiten zetten, maar als ze terug blijven komen dan moeten ze maar dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |