Ach ach ach wat zieligquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef taxibabe het volgende:
Leuke foto's!! Die met die grasspriet vind ik heel mooi!
Hier slecht nieuws. Witje is zojuist overleden. We hebben hem wel geholpen
Hij had heel veel pijn, iedere keer snakken naar adem en dan heel hard schreeuwen, ook had hij stuiptrekkinkjes. Hij begon ook al uit te drogen en bloed langs zijn bekje (sorry voor de details).
Ik ga hem straks in de tuin begraven, maar ik moet eerst even snotteren..
Ik weet niet of hij pijn had aan het pootje of dat er misschien toch meer aan de hand was, hij sleepte vandaag ook met 1 voorpootje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ach ach wat zielig![]()
Jammer dat de dierenarts dat niet wat beter heeft kunnen inschatten dan, van die pijn. Arm diertje.
Hoe heb je geholpen dan?
Het is uiteindelijk het beste voor het diertje, maar ik had liever gezien dat hem dit lijden was bespaard gebleven
Maar als je zo leest wat dat arme ding allemaal heeft doorstaan aan pijn vandaag, had de DA dan niet beter in moeten grijpen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum Witje.Natuurlijk moet je daarvan snotteren. Ook al is hij maar heel kort bij je geweest, zo'n kleintje neemt meteen een hele grote plek in in je hart. Maar waarschijnlijk had hij sowieso geen kans omdat er andere dingen mis waren en dan is het maar beter dat hij snel overlijdt. (klinkt hard als ik het zo schrijf, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.)
Dat vind ik moeilijk te beoordelen zo op afstand.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je zo leest wat dat arme ding allemaal heeft doorstaan aan pijn vandaag, had de DA dan niet beter in moeten grijpen?
Ik had eerder wat foto's gezien van EW en ik zei tegen Nok dat ie zich bij een modellenbureau moet inschrijven, MaxModels in Rotterdam bv (aangezien ze daar nu ook in de buurt wonen en ze een teenager afdeling hebben). Ik vind hem zo'n toffe kop hebben! En ik vind het er wel een figuur voor. Hij is ook zo leuk crea met de stage bij dat dansjurylid van tv.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Leuke foto's nok! Op de tweede zie je zn gezicht beter. Ik heb vast iets gemist maar waar zijn die foto's voor?
Aha!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had eerder wat foto's gezien van EW en ik zei tegen Nok dat ie zich bij een modellenbureau moet inschrijven, MaxModels in Rotterdam bv (aangezien ze daar nu ook in de buurt wonen en ze een teenager afdeling hebben). Ik vind hem zo'n toffe kop hebben! En ik vind het er wel een figuur voor. Hij is ook zo leuk crea met de stage bij dat dansjurylid van tv.
En de stiefdochter van Maes wilde dat ook, dus die had wat leuke foto's nodig om bij de inschrijving te doen
Als jij een ander/beter modellenbureau omgeving Rotterdam weet, gil je ook he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha!
Wat leuk, ik hoop dat het wat wordt voor ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |