Wat een lieve slaapzakjes! En lieve hondjes!
Het blijft toch sukkkelen met Ziggy he? Gelukkig dat er geen reden tot accute zorg is. Nierkatten moeten veel drinken, zodat de nieren beter gespoeld worden. En daarom is natvoer zo goed, daar zit inderdaad veel vocht in.
Ik ben weer een beetje mens. Gisteren ben ik naar de Arena geweest, U2 concert. Half 4 vertrokken, vriendin in Eindhoven opgepikt, file bij Utrecht en om kwart voor 7 waren we eindelijk in Hoofddorp bij de neef van m'n vriendin, die ging ook mee. Hapje gegeten, daarna richting station voor het laatste stukje met de trein.
Al met al waren we er om 9 uur: Snowpatrol gemist.

Daarna naar de kont van Bono gekeken (we zaten achter het poduim, wel goed zicht dankzij de tv schermen maar hij had zich - in het kader van de 360 graden tour- wat vaker om mogen draaien). Wel een gaaf concert.
Om 12 uur naar huis: wandelen naar Duivendrecht, trein naar Schiphol gepakt waar bleek dat we niet meer in Hoofddorp konden komen. Taxi gepakt en daarna overgestapt in de auto. En toen de bouwput die A2 heet af.

Om 3 uur 's nachts stonden we nog in de file en om half 5 was ik pas thuis.

Soms is werkeloos zijn dan best fijn: beide vriendinnen moesten er om een uur of half 8 alweer uit, bij mij gingen de luikjes pas om half 11 open.