abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:06:21 #201
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71171790
Die slaapzakjes, prachtig, die wil ik ook voor de puppie straks.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_71175643
Gelukkig gaat het toch redelijk met Ziggy. Heeft ze zich nooit gewassen? of komt dit door de atrose?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:26:21 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71175805
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig gaat het toch redelijk met Ziggy. Heeft ze zich nooit gewassen? of komt dit door de atrose?
Zolang ik haar ken wast ze zichzelf niet nee, komt idd denk ik omdat alles pijn doet en ze zo stijf is.
Alleen dr koppie wast ze na het eten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:54:36 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71176735
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:06 schreef Maes het volgende:
Die slaapzakjes, prachtig, die wil ik ook voor de puppie straks.
Komt voor de bakker hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71176994
Wat een lieve slaapzakjes! En lieve hondjes!

Het blijft toch sukkkelen met Ziggy he? Gelukkig dat er geen reden tot accute zorg is. Nierkatten moeten veel drinken, zodat de nieren beter gespoeld worden. En daarom is natvoer zo goed, daar zit inderdaad veel vocht in.

Ik ben weer een beetje mens. Gisteren ben ik naar de Arena geweest, U2 concert. Half 4 vertrokken, vriendin in Eindhoven opgepikt, file bij Utrecht en om kwart voor 7 waren we eindelijk in Hoofddorp bij de neef van m'n vriendin, die ging ook mee. Hapje gegeten, daarna richting station voor het laatste stukje met de trein.
Al met al waren we er om 9 uur: Snowpatrol gemist.

Daarna naar de kont van Bono gekeken (we zaten achter het poduim, wel goed zicht dankzij de tv schermen maar hij had zich - in het kader van de 360 graden tour- wat vaker om mogen draaien). Wel een gaaf concert.

Om 12 uur naar huis: wandelen naar Duivendrecht, trein naar Schiphol gepakt waar bleek dat we niet meer in Hoofddorp konden komen. Taxi gepakt en daarna overgestapt in de auto. En toen de bouwput die A2 heet af. Om 3 uur 's nachts stonden we nog in de file en om half 5 was ik pas thuis. Soms is werkeloos zijn dan best fijn: beide vriendinnen moesten er om een uur of half 8 alweer uit, bij mij gingen de luikjes pas om half 11 open.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:32:42 #206
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71178021
Tis altijd al zo geweest met Ziggy, ik ben het gewend Straks een eitje voor haar koken, dat schijnt goed te zijn

Wat een nacht heb jij gehad zeg! Jeetje!
Maar was U2 wel tof? Oh ja, dat schrijf je, dat het tof was
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:51:17 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71180587
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Straks een eitje voor haar koken, dat schijnt goed te zijn
Ze lust geen ei
Ik ook niet, dus ik heb de gruwel van het pellen voor niks moeten doorstaan
Ziggy played guitar
pi_71182907
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ze lust geen ei
Ik ook niet, dus ik heb de gruwel van het pellen voor niks moeten doorstaan
Een echte kat. Probeer het morgen nog eens, wellicht vindt ze het dan heerlijk.

U2 was inderdaad gaaf. maar ik moet maar niet teveel nadenken bij het feit dat ik zo'n in totaal 8 uur gereisd heb voor 2 1/2 uur concert.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71183198
klinkt een beetje als mijn TT debakel. Om 15:15 in de auto zitten en pas om 01:30 thuis zijn. Voor een race van 1 1/2 uur bij elkaar
pi_71183466
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
klinkt een beetje als mijn TT debakel. Om 15:15 in de auto zitten en pas om 01:30 thuis zijn. Voor een race van 1 1/2 uur bij elkaar
Hopelijk ben ik morgen minder tijd kwijt met rijden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:46:21 #211
176471 oh-oh
pi_71185036
Waar ga je morgen dan weer naartoe?
Ik heb een U2 trauma, moest es mee met een vriendje, die was superfan en ikke heul nie, keihard rennend de Kuip binnen, stond ik vooraan en hij ergens achteraan, daar issie altijd boos om gebleven , en ik vond dr nog geen reet aan ook
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71185301
Morgen heb ik een rauw vlees meet met F_R. Bij haar school, en da's een kwartiertje rijden voor mij. Dus dat zou goed moeten gaan.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:06:38 #213
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71185902
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een echte kat. Probeer het morgen nog eens, wellicht vindt ze het dan heerlijk.

U2 was inderdaad gaaf. maar ik moet maar niet teveel nadenken bij het feit dat ik zo'n in totaal 8 uur gereisd heb voor 2 1/2 uur concert.
Spider moet er ook niks van hebben
Maar ik heb nog 3 eitjes, dus ik ga nog 3 pogingen wagen iig
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:32:13 #214
176471 oh-oh
pi_71186788
En als je het rauw geeft?
Mijn honden moeten ook niks van ei weten hoor, maar ik ken zat mensen die een rauw ei aan hun kat of hond geven.
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:56:06 #215
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71187639
Nee, dat wil ze ook niet.
Hoe ik dit weet? Er viel gisteren 1 ei kapot, dus ik had haar er direct naast geparkeerd
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:10:03 #216
176471 oh-oh
pi_71187998
( Groucho Marx )
pi_71189094
Poezen en eten
Hier is het ook weer een drama. Aldi premium lusten ze, maar ze gaan er ontzettend van kotsen. Dus ik wil overschakelen. Ik probeer dus alle premiums sensitive uit. Nu vinden ze een van de duurste juist lekker, maar ik wilde juist een andere proberen. Een biologisch voer voor katten met een gevoelige maag en zo. Kon er goedkoop aankomen dus kocht gelijk een zak van 10 kg voor ¤ 21,-. Die mixten we met de dure (¤ 47,- voor 7 kilo). Ze vragen nu constant om eten en pikken de dure brokjes perfect tussen de andere uit en laten de andere staan. Ach.... een beetje afvallen kon ze toch al geen kwaad:')

Alleen over Spice maak ik me de laatste 2 weken een beetje zorgen. Ze was de best aangepaste poes die het minst te lijden leek te hebben onder de verhuizing. Vond gelijk haar plekkie en sliep lekker op onze slaapkamer op het kleed dat ze zich gelijk had toegeeigend. Maar vorige week liep ze tamelijk stram de trap af en sindsdien is ze ook niet meer boven geweest. Gisteravond sprong ze op de salontafel en dat ging maar moeizaam. Ze drinkt wel goed, ze eet sowiezo kieskeurig. Ze krijgt opeens ingevallen flankjes terwijl ze juist eigenlijk te dik was en een beetje moest afvallen. Maar niet in dit tempo. Vanochtend sprong ze van EW's bed af en landde onhandig op haar rechter achterpootje. Deze kon het niet zo goed opvangen en ik denk dat ze pijn heeft. Ik weet niet of dit struviet-gerelateerd kan zijn of dat het meer een artrose-achtig iets is. Dus ik heb gelijk de nieuwe DA gebeld en een afspraak gemaakt voor morgenavond. Dat was de eerstvolgende mogelijkheid.

@oh-oh, dat zijn echt leuke slaapzakkies
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71189375
@nokwanda wat rot van spice is ze al op leeftijd?
Die van ons zijn ook vrij lastig met eten. Zorro wil eigenlijk alleen maar kennr equise hebben. Fire eet wel van alles. Bij onze boerenbond is het kattenvoer vaak afgeprijsd en dat koop ik wat in. purina vinden ze wel lekker. Royal canin de maine coon brokken maar dan gemengd met purina. iams lusten ze niet laat ik daar nou net een hele groot zak van hebben. Ik probeer het goed te mengen en anders laat ik alleen dat bakje staan eten ze vanzelf wel.

@ cat je kunt het best de zij ingang pakken bij de parkeerplaats. Ik probeer je daar op te wachten. De jongste leerkracht ben ik.
pi_71189388
Arme Spice: hopelijk is het alleen verhuis stress en niks ernstigs.

Kopie uit mijn topic:

NOODKREET van Redcat!

Er zijn twee zwangere moederpoezen en twee zieke kittens bij hen gedumpt. Bevallen in het assiel is ontzettend stressvol voor moders en die zieke kittens kunnen daar de zorg en aandacht niet krijgen die ze nodig hebben. En de opvanggezinnen zitten bomvol.

is er iemand in de omgeving van Eindhoven die een plekje heeft voor kittens of een moederpoes?

Zoals je in mijn topic kunt lezen is het hartstikke leuk. Ik heb er lang over nagedacht of ik niet een tweede moederpoes in huis zou nemen, maar het gaat nu zo goed tussen Yoko en Naarjtie dat ik het noodlot niet wil tartne door er een andere poes bij te zetten. Die natuurlijk ook een rustig baarplekje moet hebben. En dat zou betekenen dat Yoko nu de kraamkamer moet verlaten en bij Naartjie moet slapen (wel in een eigen hok) en daar vind ik haar kindjes dan weer te klein voor. En die zieke kittens (niesziekte); dat risico neem ik ook niet met mijn gezonde kleintjes. Volwassen poezen kunnen er wel goed tegen, mits ze ingëent zijn.

Als je meer info wil kun je me PM-en of rechtstreeks contact opnemen met Redcat.
pi_71189421
Ik zal wel willen maar geen ruimte en ik ga binnenkort op vakantie.
pi_71189517
Zag het net al in je kittentopic. Kan helaas niet helpen.
Ik denk dat Spice iets onder de leden heeft dat er nu door de verhuisstress uitkomt. We laten het iig nakijken. Ik roep het all langer dat me iets niet lekker zit aan Spice, maar er is eigenlijk geen enkele aanleiding geweest om iets raars te verwachten. het was alleen maar mijn gevoel en daar kan een DA doorgaans weinig mee. De mijne iig niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_71189665
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef nokwanda het volgende:
Zag het net al in je kittentopic. Kan helaas niet helpen.
Ik denk dat Spice iets onder de leden heeft dat er nu door de verhuisstress uitkomt. We laten het iig nakijken. Ik roep het all langer dat me iets niet lekker zit aan Spice, maar er is eigenlijk geen enkele aanleiding geweest om iets raars te verwachten. het was alleen maar mijn gevoel en daar kan een DA doorgaans weinig mee. De mijne iig niet.
Herkenbaar. had ik met Siets ook, Die begon te kwakkelen toen de Redcats in huis kwamen. Hopelijk ben jij er meer op tijd bij als ik destijds.

Damn, ik zit telkens met die moederpoezen in mijn hoofd. Maar het is gewoon het verstandigste om het niet te doen. Het zou doodzonde zijn als iets misging met het contact tussen Naartjie, Yoko en kittens omdat er een vreemdeling bij komt. Naartjie heeft er sowieso 2 weken over gedaan om me de komst van Yoko te vergeven. Ik wil heel veel geld en een groot huis!
pi_71189844
Dan doe ik met je mee. En een baan is dan ook wel handig.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:14:29 #224
176471 oh-oh
pi_71189912
Ik kan helaas ook niet helpen, poezen hier in huis is een no go.
De asielactie gaat echt zo super dit jaar, tis echt ongelooflijk cool zeg
( Groucho Marx )
pi_71189935
Tsja, Cat, helaas kun je niet alle moederpoezen helpen. Je moet ook denken aan het welzijn van de poezen die er nu al zijn. Dat weet je en dat kun je. Dat heb je met Siets al al die tijd gedaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')