Even wat posts inhalen, ik ben gisteren mijn uitkeringscentjes gaan verbrassen op het terras.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:toch fijn dat je uitkering definitief is Cat. Ik heb hier nog carnibest in de diepvries liggen hadden we voor Snowy gekocht. De rest lust het niet dus als je in de buurt bent mag je het opkomen halen.
Jammer, had ik dat vorige week maar geweten, toen had ik sollicitatiegesprek in Hellimond (daar woon jij toch?). Helaas afgewezen dus daar kom ik niet meer. Maar wie weet, ik ben nu brieven aan het schrijven voor 2 functies in Gemert, da's ook in jouw buurtje. Wil ik best even komen meeten.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:Heeeey, ik heb het Yoko-topic nog niet gevolgd. Dus zij gaat jouw poezje worden?
Ik ga later even bijlezen dan. Dat wil ik volgen. Moet je nog lang wachten tot je geld krijgt? En hoe lang heb je nu moeten wachten op de toekenning?
Als Naartjie haar ook lief vindt wordt zij mijn poezel inderdaad. En één van haar kinderen. Ik heb met mijn moeder afgesproken dat het aantal katten in mijn huis wordt bepaald volgens deze formule:
Het aantal kinderen van mijn broer minus 1. Schoonzus is zwanger van de vierde.

Uitgerekend in augustus, dus dan 'mag' ik de adoptie in orde maken. Blijkbaar vindt mijn moeder mijn huis te klein voor katten. Of zo.
Nou
Overmaken van het geld zou redelijk snel moeten kunnen nu het is toegekend. Normaal kreeg ik salaris aan het einde van de maand, dus daar reken ik nu ook op. En anders heb ik wel een overbruggingspotje.
Ik

trouwens van jouw redeneringen!
* Cat22 wandelt eens naar het asiel topic*