Wie is je vakantieoppas? Ken ik diegene?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:12 schreef Maes het volgende:
Bob is proeflogeren bij de vakantieoppas. Ik mis d'r
Is ze wel altijd lief voor de beestjes?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Maes het volgende:
Bob ging altijd mee op vakantie maar we gaan dit jaar vliegen dus moest ik een oppas zoeken. De mevrouw die elke week bij mij komt stofzuigen wil ook wel op Bob passen, dus dat zijn we nu aan het testen.
Je zult zien hoe snel het gaat nu, als je eenmaal een klein staartje kunt!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!
Ding zit er inmiddels wat beter omheendit was poging 1
Ik hoop het, dit heeft wel lang geduurdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze wel altijd lief voor de beestjes?
En wie zorgt er voor de poezel?
[..]
Je zult zien hoe snel het gaat nu, als je eenmaal een klein staartje kunt!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars![]()
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
Nok! Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars![]()
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
Ik zou gewoon bellenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Bleh. Ik was net naar de dierenasrts geweest met Ziggy (zie verslag hier ) maar net bedacht ik me ineens dat helemaal niet alles goed was. De da zei dat Ziggy uitgedroogd was en of ze veel dronk en plaste. Nou nee, ze drinkt helemaal niet veel. Maar toen ging het al snel over op een ander onderwerp en nu weet ik helemaal niet of het heel slecht/erg is en of ik er wat aan kan doen ofzo
Maar de dierenarts nu bellen vind ik weer overdreven
Goed zo...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gebeld! Mag over een half uurtje terugbellen, de dierenarts was bezig met een lastige hond
Dus ze was niet echt uitgedroogd?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
Gebeld en het kan ook aan het feit dat ze niet wast en dat dr vacht vervilt liggen. Het is iig niet erg of dringend zolang Ziggy gewoon eet en drinkt. En ze eet vnl natvoer dus dat is ook veel vocht.
Gelukkig maar
Dat weet ik niet. Misschien wel een beetje (dr huid veerde niet terug als je het optilde) maar dat kan ook dr rare vacht liggen (ja, hoe weet ik ook niet)quote:Op maandag 20 juli 2009 @ 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus ze was niet echt uitgedroogd?![]()
En braaaaaf dat je gebeld hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |