abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71045684
Slaapt dat voor hondjes dan lekker?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:12:42 #177
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71081955
Bob is proeflogeren bij de vakantieoppas. Ik mis d'r
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juli 2009 @ 14:54:36 #178
163650 Greys
pi_71094219
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:12 schreef Maes het volgende:
Bob is proeflogeren bij de vakantieoppas. Ik mis d'r
Wie is je vakantieoppas? Ken ik diegene?
En hoe deed je dat andere jaren dan ook alweer met Bobski?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:44:22 #179
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71096558
Bob ging altijd mee op vakantie maar we gaan dit jaar vliegen dus moest ik een oppas zoeken. De mevrouw die elke week bij mij komt stofzuigen wil ook wel op Bob passen, dus dat zijn we nu aan het testen.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:46:29 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71096600


!!!!!!!!!!

Ding zit er inmiddels wat beter omheen dit was poging 1
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juli 2009 @ 16:56:43 #181
163650 Greys
pi_71096805
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Maes het volgende:
Bob ging altijd mee op vakantie maar we gaan dit jaar vliegen dus moest ik een oppas zoeken. De mevrouw die elke week bij mij komt stofzuigen wil ook wel op Bob passen, dus dat zijn we nu aan het testen.
Is ze wel altijd lief voor de beestjes?
En wie zorgt er voor de poezel?
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

!!!!!!!!!!

Ding zit er inmiddels wat beter omheen dit was poging 1
Je zult zien hoe snel het gaat nu, als je eenmaal een klein staartje kunt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:59:15 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71096886
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Is ze wel altijd lief voor de beestjes?
En wie zorgt er voor de poezel?
[..]

Je zult zien hoe snel het gaat nu, als je eenmaal een klein staartje kunt!
Ik hoop het, dit heeft wel lang geduurd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:10:17 #183
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_71098872
Ik heb net Bob opgehaald. Het was helemaal goed gegaan. (Ik had tussendoor wel gesmst en gebeld ) Deze mevrouw heeft zelf ook een hond, Jip en twee katten.

Als Bob gaat logeren in augustus mag ze mee naar de camping in Zeeland waar ook een hondenstrandje is. Ik ben blij dat ik een goed logeeradresje heb.

Het komt helemaal goed, Greys

Leuk een paardenstaart(je)
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_71099738
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:48:08 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71099761
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
vet schattig nok!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:02:38 #186
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71100081
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vandaag naar het asiel gegaan om ons aan te melden als vrijwillige knuffelaars
We konden vrij rondkijken op de loslopende poezenafdeling en kennismaken met de poezen. In de loop van de week gaan we beginnen. Dan gaan we naast het gewone werk een halve dag per week.
Nok! Wat leuk!

Mooi staartje Q...en die haarkleur staat je goed!

En Maes heeft haar kind weer terug
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 juli 2009 @ 19:14:58 #187
163650 Greys
pi_71100372
Nok, welk asiel? Die in je eigen woonplaats?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71101337
De Hargahoeve hier. Kwartiertje fietsen of zo.
En het is niet alleen schattig, maar ook nodig. Mensen die er werken hebben gewoon de tijd niet om alles te constateren en om sommige katten goed te observeren en te socialiseren. Dus daar hebben ze echt mensen voor nodig. En wij weten van wanten en doen het graag. J heeft ook jaaaren lang katten gehad in grote getalen en die werden meestal erg erg oud.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71109524
Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection

KIIIIIIITTENSSSSSSS!!!!!!!!!!

* rent terug naar de krammmand*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71115965
nu pas gezien
Gaaaaaaf. Mooie kindjes, die Yoko.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 20 juli 2009 @ 16:51:20 #191
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71153883
Bleh. Ik was net naar de dierenasrts geweest met Ziggy (zie verslag hier ) maar net bedacht ik me ineens dat helemaal niet alles goed was. De da zei dat Ziggy uitgedroogd was en of ze veel dronk en plaste. Nou nee, ze drinkt helemaal niet veel. Maar toen ging het al snel over op een ander onderwerp en nu weet ik helemaal niet of het heel slecht/erg is en of ik er wat aan kan doen ofzo

Maar de dierenarts nu bellen vind ik weer overdreven
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 20 juli 2009 @ 16:53:28 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71153973
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Bleh. Ik was net naar de dierenasrts geweest met Ziggy (zie verslag hier ) maar net bedacht ik me ineens dat helemaal niet alles goed was. De da zei dat Ziggy uitgedroogd was en of ze veel dronk en plaste. Nou nee, ze drinkt helemaal niet veel. Maar toen ging het al snel over op een ander onderwerp en nu weet ik helemaal niet of het heel slecht/erg is en of ik er wat aan kan doen ofzo

Maar de dierenarts nu bellen vind ik weer overdreven
Ik zou gewoon bellen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 juli 2009 @ 17:02:24 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71154290
Bellen Bliss...
Dan weet je iig waar je op moet letten bij Ziggy!

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:07:25 #194
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71154447
Ik heb gebeld! Mag over een half uurtje terugbellen, de dierenarts was bezig met een lastige hond
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 20 juli 2009 @ 17:15:03 #195
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71154681
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gebeld! Mag over een half uurtje terugbellen, de dierenarts was bezig met een lastige hond
Goed zo...
En dan ook echt terugbellen he!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:23:33 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71154935
Ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 20 juli 2009 @ 17:45:38 #197
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71155489
Gebeld en het kan ook aan het feit dat ze niet wast en dat dr vacht vervilt liggen. Het is iig niet erg of dringend zolang Ziggy gewoon eet en drinkt. En ze eet vnl natvoer dus dat is ook veel vocht.

Gelukkig maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 20 juli 2009 @ 17:48:50 #198
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71155547
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
Gebeld en het kan ook aan het feit dat ze niet wast en dat dr vacht vervilt liggen. Het is iig niet erg of dringend zolang Ziggy gewoon eet en drinkt. En ze eet vnl natvoer dus dat is ook veel vocht.

Gelukkig maar
Dus ze was niet echt uitgedroogd?

En braaaaaf dat je gebeld hebt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:50:41 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71155585
Gelukkig MB, fijn dat ze nog steeds goed gaat die lekkere ouwe knorpoes van je
Nok, wat leuk, samen poezen knuffelen !
En ja, de slaapzakjes waren een succes hoor.
Mijn eigen honden waren zwaar jaloers en kropen er ook steeds in dus ik moet dr nog maar een paar maken.
Chico en Sumi, de logeetjes waren er echt blij mee:

Jaloerse Frits:

En ondanks dat ze maatje chihuahua waren wist mijn Chico zich er toch ook maar mooi in te frotten:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 20 juli 2009 @ 18:18:08 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71156128
quote:
Op maandag 20 juli 2009 @ 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dus ze was niet echt uitgedroogd?

En braaaaaf dat je gebeld hebt
Dat weet ik niet. Misschien wel een beetje (dr huid veerde niet terug als je het optilde) maar dat kan ook dr rare vacht liggen (ja, hoe weet ik ook niet)
Maar het was iig niet urgent, omdat ze nog gewoon eet en drinkt en niet misselijk is

oh-oh wat een leuke slaapzakjes!
Ik heb ook zoiets voor Ziggy, maar die ligt er alleen op, ze snapt niet dat ze er ook ín kan liggen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')