Veeg me op!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Brrrr, eng hoor, zo'n pootje!Maar wel fijn om te zien dat het ook gewoon goed kan komen.
Hadden jullie deze al gezien?
Dat kan...tis even oefenen, maar als je de tips volgt....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef MissBliss het volgende:
Whehe
Ik wil ook een Lloret de Mar-bruin kleurtje
Ik moet zo maar effe naar de stad om wat makeup te jattenquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan...tis even oefenen, maar als je de tips volgt....
En vergeet niet; vooral noooooit te weinig make up, de mannen moeten zien dat je het op hebt.
Anders noemen ze je natuurlijk nooit hoer.
En vooral flink op de braderie paraderen
The more the merrier! Ik heb geen idee hoe je dat schrijftquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Neem je dan wel je moeder, oma en je 8 kinderen van 12 verschillende vaders mee?
Wel zo handig in tijden van financiele economie![]()
En dat je haar kent joh, ben je soms ook opgetogen in Utregg?
Heej ! Wat gaaf!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The more the merrier! Ik heb geen idee hoe je dat schrijft
Nee, ze was een tijdje geleden hier om model te spelen voor mij
http://thesecretgardensla(...)irst-photoshoot.html
Dat zou idd leuk zijn; van je hobby je beroep makenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Tis nu een hobby, maar ik zou het niet erg vinden als ik er van zou kunnen leven
En dank je!
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh god, en die donkere lijn om d'r lippen dan.
Heer G noemt dat altijd 'Oh kijk, die heeft de zwarte band pijpen!' als hij iemand met van die randjes ziet
Oh vandaar!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Bolletsjies he Ing, wel Bolletsjies doen, anders gaat het er vast anders uit zien!
Vond het wel ff zielig hoor, 't beestje schreeuwde het uitquote:Op maandag 13 juli 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Auwwwwww, krammetjes ingedrukt, dat klinkt hopelijk veel pijnlijker dan het is
Fijn dat je even gegaan bent!
Nou!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Vond het wel ff zielig hoor, 't beestje schreeuwde het uit
Ja .. dat kon ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
*stopt vingers in orenogen*
LA LA LALLALALAAAAAAAAAAALALLALA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |