Wat was de TT dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
Klaar nu met die kinderachtige TT. Als is het alleen maar omdat het 360-topic (zoals meestal bij deze console) eerder was.
Waar denk je dat het over gaat?quote:
Ah okquote:Op maandag 13 juli 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar denk je dat het over gaat?
[Xbox 360 #431] waar tvp's niet langer zijn toegestaan
Het schijnt enorm lastig te zijn om of een bookmark te plaatsen, of iets anders te zeggen
Ja idd lijkt me best een toffe game, waneer komt die uit?quote:
Ik ben het er wel eensquote:Op maandag 13 juli 2009 08:54 schreef robbolo het volgende:
Geen tvp. Maar om even terug te komen op dat onderzoek, ik vind het wel bijzonder dat het verhaal, gemiddeld gezien, als het belangrijkste gameplay element maar voren komt. Rare mensen ook zeg
Wanneer wordt die patch verwacht? Ik denk dat ik namelijk ufc deze week binnenkrijg, zou mooi zijn als die patch al meteen klaarstaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:20 schreef Wessiej het volgende:
Avond Ufc gedaan online, zoveel quiters. Bring me that patch!
Verhaal vind ik ook geen gameplay element, het is in sommige genres echter wel een van de drijfveren om te spelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:54 schreef robbolo het volgende:
Geen tvp. Maar om even terug te komen op dat onderzoek, ik vind het wel bijzonder dat het verhaal, gemiddeld gezien, als het belangrijkste gameplay element maar voren komt. Rare mensen ook zeg
Good or Evil?quote:Op maandag 13 juli 2009 07:12 schreef Godtje het volgende:
Ben nu een stukje bezig (10%) in infamous en het bevalt wel aardig.
QFTquote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Een goed verhaal kan matige gameplay redden (Resident Evil 1 t/m 3).
Goede gameplay kan een matig verhaal redden (Ninja Gaiden).
Als ze allebei top zijn, heb je een geweldige game!
Singstar Michael Jackson ______O______quote:Offenbar neue PAL-Termine von Sony bekannt
13.07.09 - PS3Gen will von Sony neue PAL-Termine für Europa erhalten haben, die allerdings noch nicht offiziell bestätigt wurden.
- 02.09.09: LittleBigPlanet – Game Of The Year Edition
- 16.09.09: SingStar U2
- 30.09.09: Uncharted 2
- 07.10.09: SingStar Starter Pack (Mikro + 5 Songs + 5 kostenlose Downloads)
- 21.10.09: Buzz! Quiz World
- 28.10.09: Ratchet and Clank: A Crack In Time
- 04.11.09: Eyepet
- 13.11.09: SingStar Michael Jackson
- TBA: Gran Turismo 5
Platinum-Spiele
- 02.09.09: Resistance 2
- 02.09.09: MotorStorm: Pacific Rift
- 04.11.09: Killzone 2
- 04.11.09: Infamous
quote:- TBA: Gran Turismo 5
Ik heb hem ook sindskort... Man wat is die game veel beter als GHquote:Op maandag 13 juli 2009 11:32 schreef KoosyNL het volgende:
Ik zit helemaal in de Rock Band nu... Man wat is die game veel beter als GH
Ik speel GH 2 & 3 ook weer actief sinds kort (wel via PS2). Wat is er dan zoveel beter aan Rock Band vergeleken met GH? Zou Rock Band (PS2) het proberen waard zijn, ook als ik enkel gitaar speel?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook sindskort... Man wat is die game veel beter als GH
Ik vind hem gewoon veel lekkerder spelen, het voelt veel logischer hoe de noten geplaatst zijn. Ook is de career veel langer en uitgebreider en heb je heel veel extra challenges.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:14 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Ik speel GH 2 & 3 ook weer actief sinds kort (wel via PS2). Wat is er dan zoveel beter aan Rock Band vergeleken met GH? Zou Rock Band (PS2) het proberen waard zijn, ook als ik enkel gitaar speel?
http://www.tothegame.com/quote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja idd lijkt me best een toffe game, waneer komt die uit?
Beetje een faal-actie Edje aangezien PSN en XBLA games er niet in staanquote:
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje een faal-actie Edje aangezien PSN en XBLA games er niet in staan
Ik ben nu begonnen als good.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Good or Evil?
Ga vandaag maar eens kijken of ik de Evil-side uit kan spelen, de Good-side heb ik al gehad.
Misschien een 2e platinum trophy vandaag....
BF1943 op de mat?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:19 schreef ikookhier het volgende:
Zo heb je niks en ineens heb ik BF1943 en prototype op de mat![]()
Wanneer komt Fat princess eigenlijk uit
Fail en Ed is in principe hetzelfdequote:Op maandag 13 juli 2009 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje een faal-actie Edje aangezien PSN en XBLA games er niet in staan
eensch, [PS3 #199] Kleurrijk, liefdevol en vetmesten: Fat Princessquote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Helemaal geen TT is wel een beetje heel erg karig...
Dat is gewoon netjes opgeruimd! Basic!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Helemaal geen TT is wel een beetje heel erg karig...
[PS3 #199] waar we van dikke vrouwen houdenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
eensch, [PS3 #199] Kleurrijk, liefdevol en vetmesten: Fat Princess
heb er wel een note voor gekregenquote:
Het is best stylo.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat is gewoon netjes opgeruimd! Basic!
[..]
[PS3 #199] waar we van dikke vrouwen houden
[..]
heb er wel een note voor gekregen
inderdaad , dat is ook de reden dat ik uncharted op heb gepaktquote:Op maandag 13 juli 2009 08:54 schreef robbolo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik en ik moet er nog 16 tot mij burnout license. Ik moet ook nog maar een hek doorijden maar kan die laatste niet vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah ok
Spelen hier nog mensen Burnout paradise? Ik moet nog iets van 400 challanges
Wow! Fokking duur zeg! Ik ken de site niet maar zou ook nooit hier bestellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Monays het volgende:
Mmm een moderator denkt zeker dat ik reclame aan het maken ben voor deze website.
Nee, ik wil weten of iemand hier al een keer een PSN kaart gekocht heeft?
http://www.psncardshop.nl/
quote:Heavy Rain pushed into 2010 by “crowded” Christmas
Heavy Rain will release in 2010 to give it “space to live” away from the hectic Christmas retail period, Quantic Dream co-CEO Guillaume de Fondaumiere has told GI.
“Purely from my perspective, most publishers today realise that it’s not ideal to release a new IP or a new genre just before Christmas,” he said.
“It’s a very crowded place to be, and certain games need more space to live their life. Everybody at working on the project, both at Quantic and Sony, believe this is the right time.”
The thriller’s alpha was delivered on April 15, the developer added, “on time, on budget”.
Expect a better look from Gamescom in Cologne next month.
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja idd lijkt me best een toffe game, waneer komt die uit?
quote:Sinds vorige week kun je Trine op de PC kopen, maar voorlopig is het nog even wachten op de goedkopere PlayStation 3 versie. Frozenbyte laat vandaag weten dat de PlayStation 3 versie eind juli in de PlayStation Store zal verschijnen. PS3 eigenaars moeten dus nog een tweetal weken wachten.
Uncharted 2, MAG, Ratchet & Clank, Fat Princess, GT5 en alle multi platform titels die ook op de Xbox360 uitkomen....quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje raar van de x360 versie:quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[Sinds vorige week kun je Trine op de PC kopen, maar voorlopig is het nog even wachten op de goedkopere PlayStation 3 versie. Frozenbyte laat vandaag weten dat de PlayStation 3 versie eind juli in de PlayStation Store zal verschijnen. PS3 eigenaars moeten dus nog een tweetal weken wachten.
quote:An Xbox Live Arcade version is also on the way from Atlus, but that release is said to be several months away.
nietsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
GT5 ? vraag het me afquote:Op maandag 13 juli 2009 14:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uncharted 2, MAG, Ratchet & Clank, Fat Princess, GT5 en alle multi platform titels die ook op de Xbox360 uitkomen....
Sjees Roy, drama queen...
elementen die ik als "gameplay" heb gebruikt: Graphics, sound, realism, characters, story, difficulty, arousal (funfactor dus eigenlijk). Maar eigenlijk hebben heel veel mensen ongeveer gelijkwaardige ideeen over gameplay, er zou dus eigenlijk een focus group onderzoek gedaan moeten worden naar gameplay elementenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Gameplay:
Graphics + Music + story = Sfeer
Sfeer + funfactor + controlls = Gameplay.
Als 1 van bovengenoemde eisen tekort schieten bij een game dan heeft dat invloed op de gameplay bij mij.
Voorbeeld: Een nieuwe Zelda voor de Wii? Deze game zal grafisch achterhaald zijn en dus zal je niet zon WOW!! gevoel hebben als bij de vorige delen. Hierdoor zal ik minder zin hebben om zo'n game te spelen. Graphics heeft dus duidelijk wel invloed op de gameplay en is dus ook onderdeel van de gameplay.
Ja, de punten die ik opnoem kun je ook weer uitdiepen. De hele presentatie van een game is in de meeste gevallen ook erg belangrijk. Assassins Creed bijvoorbeel had een supermooi verhaal maar het werd in mijn ogen niet mooi naar voren gebracht (met name de langdradige cutscenes). Games als MGS4 en Uncharted hebben dit juist weer wel. Hoewel het verhaal van Uncharted niet zo supersterk hoeft te zijn, wordt het toch erg vermakelijk en goed in beeld gebracht. Presentatie van een verhaal vind ik dan ook altijd belangrijker dan het verhaal zelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
elementen die ik als "gameplay" heb gebruikt: Graphics, sound, realism, characters, story, difficulty, arousal (funfactor dus eigenlijk). Maar eigenlijk hebben heel veel mensen ongeveer gelijkwaardige ideeen over gameplay, er zou dus eigenlijk een focus group onderzoek gedaan moeten worden naar gameplay elementen.
Hoe meer ik naar mijn eigen lijst kijk hoe meer ik bv Difficulty wil schrappen...maar aan de andere kant zie je hoe Nintendo met dit bezig is en hoe belangrijk het ook eigenlijk weer is (die demo mode, dat het spel zichzelf gaat spelen)
Een van mijn grootste redenen waarom ik mijn PS3 heb aangeschaftquote:
gow III kan wel de laatste zijn, maar dan zijn er altijd nog pre-quels en tussen verhalen enz te verzinnenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:15 schreef capital_P het volgende:
TVP's mogen niet meer, maar als ik iets inhoudelijks probeer te posten, wordt er totaal niet op gereageerd. Ik snap het probleem met tvp's niet helemaal, maar goed.
GoW II weer aan het spelen op m'n 60 GB na GoW I vier keer te hebben uitgespeeld in een week. Wat een geweldige reeks is dat toch. Ik ben nou niet per se een game-expert, maar volgens mij zijn dit de beste spellen OOIT. Deeltje drie mag iig echt niet de laatste zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef capital_P het volgende:
dan zou het dus niet de laatste zijn...
Jaffe had tijdens de ontwikkeling van GoW 2 al laten doorschemeren dat er meer verhaallijnen klaarliggen dan degene waar de huidige trilogie zich op concentreert. Hij wilde bijvoorbeeld meer van de verhaallijn over Kratos z'n broer gebruiken, maar dat paste gewoon niet in de huidige storyline dus die hebben ze voor deze games geschrapt. Spul ligt dus al klaar, ze moeten het alleen nog gebruikenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gow III kan wel de laatste zijn, maar dan zijn er altijd nog pre-quels en tussen verhalen enz te verzinnen
Demon's Soulsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen die bash ookquote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef Griebus het volgende:
Ik spam hem maar even hier: [TK] PS3 games (oa. Demon's Souls, Soul Calibur4, etc).
GoW wel gespeeld maar nooit de drang gehad om uit te spelen.
Er mag wel weer een deel voor de PSP komenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jaffe had tijdens de ontwikkeling van GoW 2 al laten doorschemeren dat er meer verhaallijnen klaarliggen dan degene waar de huidige trilogie zich op concentreert. Hij wilde bijvoorbeeld meer van de verhaallijn over Kratos z'n broer gebruiken, maar dat paste gewoon niet in de huidige storyline dus die hebben ze voor deze games geschrapt. Spul ligt dus al klaar, ze moeten het alleen nog gebruiken
Niet bedoeld als bash maar gewoon teveel andere goeie (ps3) games.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef FinalD87 het volgende:
* FinalD87 heeft net gratis de Mirror's Edge Pure Time Trials uit de Europese PlayStation Store gehaald.Echt niet alleen die twee levels die sowieso gratis waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
* Gamer_V slingert zijn ps3 weer eens aan voor iets anders dan guitar heroZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Bioshock 2 naar 2010quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt allemaal door de multiplayerquote:"The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2," Take-Two CEO Ben Feder said in a financial release. "We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve."
Borderlands, Ratchet: Crank in Time, Uncharted 2 (quote:In calendar terms, BioShock 2 will be out during the first half of 2010 -- between Jan - June.
Lijkt me niet aangezien er twee studios aan werken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt allemaal door de multiplayer![]()
Denk ik...
Tuurlijk kan dat wel, als de multiplayer-developers prutsen loopt de release gewoon vertraging op. Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat ze uit het vaarwater van de eindejaarsreleases willen blijven. Maar zoals je al zegt, 2010 wordt niet rustiger ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien er twee studios aan werken.
Ow fuck die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:10 schreef Griebus het volgende:
Prestige Edition van Modern Warfare 2: met fokking nightvision goggles![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wat moet dat wel niet gaan kosten?
quote:Hideo Kojima Met With Heavy Rain Developer
Cut scenes. Some love them, others loathe them. In games like Metal Gear Solid, players sit and watch as cut scenes push the story forward.
In the upcoming thriller Heavy Rain, gameplay pushes the story forward.
Metal Gear Solid designer Hideo Kojima meet with David Cage of Heavy Rain developer Quantum Dream. Cage calls the discussion with Kojima "very interesting".
"But yeah I believe that the only real challenge is to treat the storytelling differently, not through cut scenes but directly through gameplay," says Cage. "As you play you tell the story. And that's the most difficult thing to do, but also the most interesting thing."
Cage won't go into details about what was discussed, but was "pleased" to hear that Kojima had heard of Quantum Dream and Heavy Rain. He must be a pretty big fan of Kojima's work, no? "I certainly respect his work, definitely, although it's not the type of game I want to make myself," says Cage. "But yeah he's a huge star, I guess." Yeah, we guess!
quote:BioShock 2 Delayed To FY 2010
Your return to Rapture will be a bit delayed, as publisher Take-Two Interactive announced today that BioShock 2 won't be releasing in the company's fourth quarter as previously planned. Now for the bad news.
While the game was previously slated to hit European store shelves on October 30, 2009, just squeezing into the company's fiscal 2009, the company has now moved the title to a more vague "fiscal year 2010." The sequel was expected to arrive on these shores November 3rd, a few days after its ship date in Europe.
Now, BioShock 2 could very well be pushed into calendar 2010, missing the holidays completely.
Officially, Take-Two blames the delay on the need to "provide additional development time for the title."
Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two called the delay "the right decision for the product," but calls the impact on its revised financial outlook a "disappointment."
"The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2," Take-Two CEO Ben Feder said in a financial release. "We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve."
Take-Two announced delays of Red Dead Redemption and Mafia II in May, both of which are expected to ship in the publisher's fiscal 2010.
MGS4 was 1 grote interactieve cutscenequote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:21 schreef Griebus het volgende:
MGS4 had toch al interactieve cutscenes? Niet heel erg hoogstaand natuurlijk maar toch
Vind het nog steeds jammer dat ze graphics veranderd hebbenquote:
Sloeg soms inderdaad helemaal nergens op. Ik heb de laatste periode van de game mee cutscenes gezien dan dat ik aan het gamen was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
MGS4 was 1 grote interactieve cutscene
Serieusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh en deze kende ik ook nog niet:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als je de Metal Gear saga begrijpt slaat dat wel ergens op. Zoiets kan je verwachten!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sloeg soms inderdaad helemaal nergens op. Ik heb de laatste periode van de game mee cutscenes gezien dan dat ik aan het gamen was.
Ziet er wel nais uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Griebus het volgende:
Gaat iemand Arkham Asylum halen?
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een goeie!
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/52661
HELL YEAH!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Griebus het volgende:
Gaat iemand Arkham Asylum halen?
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een goeie!
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/52661
Ik ken het hoor, maar het was soms echt iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je de Metal Gear saga begrijpt slaat dat wel ergens op. Zoiets kan je verwachten!
Eens,... persoonlijk hou ik er wel van. Maar bij een 2e of 3e playthrough begin ik het door te drukken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ken het hoor, maar het was soms echt iets teveel van het goede.
Is er voldoende ruimte om heen zodat ie genoeg koeling krijgt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Hey, mijn Playstation blijft (denk ik) overheaten. Ik heb 'm al rechtop gezet en er zelfs een ventilator naast gezet, maar hij blijft na een tijdje spelen uitvallen (lampje rood knipperend en piepjes afgevend) en is dan vrij heet. Alleen bij PS3 games, want PS2 games en films draait hij goed af. Iemand een tip? Of zal hij echt kapot zijn?
Begint je fan niet heel hard te blazen eerst? Lijkt erop dat die niet goed werkt en daardoor te heet wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Hey, mijn Playstation blijft (denk ik) overheaten. Ik heb 'm al rechtop gezet en er zelfs een ventilator naast gezet, maar hij blijft na een tijdje spelen uitvallen (lampje rood knipperend en piepjes afgevend) en is dan vrij heet. Alleen bij PS3 games, want PS2 games en films draait hij goed af. Iemand een tip? Of zal hij echt kapot zijn?
Op Kotaku zitten allemaal Amerikanen enzo te zeiken dat de graphics veel te grof zijn, dat het te ver gaat, dat het ziek is, etc. Maar ik vind hetquote:
Beetje hypocriet inderdaad. Tevens een preutse gedachte. Ik ben voor details tot in het extreme. Gooi er dan maar een M rating op om iedereen blij te maken, maar ik hou hier wel van!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Op Kotaku zitten allemaal Amerikanen enzo te zeiken dat de graphics veel te grof zijn, dat het te ver gaat, dat het ziek is, etc. Maar ik vind het
160gbquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef DJ_ het volgende:
160gb ps3 voor 289 euro
http://bestore.nl/product_info.php?cPath=28&products_id=66
Gevaar is hier natuurlijk wel dat SCEA hier onder bezwijkt en er weer een gecensureerde versie komt (groen bloed iemand?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje hypocriet inderdaad. Tevens een preutse gedachte. Ik ben voor details tot in het extreme. Gooi er dan maar een M rating op om iedereen blij te maken, maar ik hou hier wel van!
Ach, in God of War 2 zat volgens mij de optie om gore aan en uit te zetten. Als ze het zo oplossen, vind ik het prima. Ik wil in close-up iemand z'n kop van z'n romp rukken GODDAMMIT!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Op Kotaku zitten allemaal Amerikanen enzo te zeiken dat de graphics veel te grof zijn, dat het te ver gaat, dat het ziek is, etc. Maar ik vind het
Nu je het zegt,... het is een paradepaardje van Sony inderdaad. Die moet verkopen,... een leeftijdsrestrictie door middel van een M rating kan verkopen beïnvloedenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gevaar is hier natuurlijk wel dat SCEA hier onder bezwijkt en er weer een gecensureerde versie komt (groen bloed iemand?)
Kutamerikanen
quote:Max Payne 3 joins BioShock 2 in FY2010
While BioShock 2’s delay into fiscal 2010 quite rightly dominated last night’s confessional press release and subsequent conference call from Take-Two, you may not have noticed that it wasn’t the only big game to take a tumble.
Max Payne 3 has also been pushed into the next financial year, having been originally planned for a “winter” 2009 release.
Said CEO Ben Feder:
“The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2. We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve.
“As a result, we will now be launching sequels to several of our strongest franchises - including BioShock 2, Mafia II, Max Payne 3 and Red Dead Redemption - during the next fiscal year. These titles will anchor our lineup for fiscal 2010, and along with other products planned for next year, provide a platform for enhanced financial performance in what we hope will be an improved retail environment.”
Whoops.
Eens maar ik zie toch verschilquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het tweede deel trek je ook ogen uit een Cyclops hoor
[ afbeelding ]
Nou dan komt het allemaal goedquote:
Ik had niks anders verwacht Gijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dan komt het allemaal goedIk heb zelf hier overigens de Limited Edition ergens liggen!
[ afbeelding ]
Aangezien er legio mensen zijn die bij Sony succesvol aanklopten voor garantie met PS3's die ouder zijn dan 12 maanden, denk ik dat het onverstandig is zolang het niet noodzakelijk is....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Maakt het na een jaar nog uit of je die garantie sticker eraf haalt? Ik wil hem eens openmaken om wat stof eruit te halen.
Wauw, wat een mooi prijsje. Ik wacht nog steeds op die van mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef DJ_ het volgende:
160gb ps3 voor 289 euro
De website stikt van de taalfouten, bestaat sinds 09-juli-2009 en heeft prijzen die echt niet kunnen....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef DJ_ het volgende:
160gb ps3 voor 289 euro
weet het niet , ik kwam het bij toeval tegen .quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
De website stikt van de taalfouten, bestaat sinds 09-juli-2009 en heeft prijzen die echt niet kunnen....
Ik vertrouw het niet.... jij wel?
Even crosswarning:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooi prijsje. Ik wacht nog steeds op die van mij
En dat in mijn mooie stadjequote:Op woensdag 15 juli 2009 07:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even crosswarning:
http://forum.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2922
Er zijn geen grenzen voor oplichters.quote:
quote:Valkyria Chronicles 2 Is A PSP Game
Valkyria Chronicles was a PS3 game. Valkyria Chronicles 2 is not. It's a PSP game, and here is its localized title: Valkyria Chronicles 2: The Gaul Royal Military Academy.
Announced in the newest issue of Japanese game magazine Famitsu, the game is set in 1937, two years after the first game. Cadets from the Gaul Royal Military Academy are sent to suppress an insurrection in the southern part of in-game country Gaul.
The game's central concept is contrasting the world of the military academy with war. Valkyria Chronicles 2 is due out this winter in Japan.
Wat zat er allemaal bij die special edition?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dan komt het allemaal goedIk heb zelf hier overigens de Limited Edition ergens liggen!
[ afbeelding ]
mm ok dan heb ik niks gezegtquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even crosswarning:
http://forum.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2922
ik heb wel wat beters te doen dan websites maken voor een nutteloos doelquote:
Eerst wachten totdat die aangekondigd wordt. Sony deed laatst een poll of feedback sessie onder de users wat er bij de Limited Edition van GoW3 zou moeten komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef capital_P het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal bij die special edition?
Ik ga ook zeker de collector's edition van GoW III halen. Waar zou ik die het beste kunnen pre-orderen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het eigenlijk bijna allemaal overbodig wat er bij een LE/CE zit en ik koop ze dan ook nooit.
Het gaat mij enkel om het spel en dan het liefst zo goedkoop mogelijk
Als iemand GOW zegt moet ik altijd aan Gear of War denkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef capital_P het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal bij die special edition?
Ik ga ook zeker de collector's edition van GoW III halen. Waar zou ik die het beste kunnen pre-orderen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Snever het volgende:
[..]
Als iemand GOW zegt moet ik altijd aan Gear of War denken![]()
quote:MW2 Prestige Edition costs USD 149
News by Tom Bramwell
Today 11:45
Activision UK hasn't been able to give us a price for the Modern Warfare 2 "Prestige Edition" yet, but over in the US Infinity Ward has said that it will have a suggested retail price of USD 149.
That, in case you missed yesterday's unveiling, is largely because in addition to a limited-edition steelbook case, artbook, and download code for the original Call of Duty, you get fully working night-vision goggles and a head-shaped stand.
Also according to the Infinity Ward Twitter (thanks Kotaku), the vanilla steelbook edition will retail for USD 79.
Or you could just buy it in a normal box.
mja, kweenie... NV-Goggles wel stoer natuurlijk... maar kwaliteit zal wel bagger zijn... aan de andere kant, echte NV-Goggles ga ik toch nooit kopen, maar zo misschien wel....quote:
quote:flOw developer met derde game
In 2006 opende Jenova Chen met de hulp van Sony Computer Entertainment de ontwikkelstudio thatgamecompany.
Sindsdien ontwikkelde thatgamecompany twee spellen, namelijk de unieke spektakels flOw en Flower. thatgamecompany stopt echter niet na twee spellen. Op het Britse Develop, een kleine gamebeurs, vertelde Chen dat thatgamecompany aan hun derde spel werkt. De game moet iets compleet anders worden dan we ooit gezien hebben. Net zoals flOw en Flower verschijnt de game exclusief op een Sony platform. Hij vertelde echter nog niet of het opnieuw een PS3 game wordt. Meer wilde Chen voorlopig niet kwijt.
Dat is inderdaad wel een hele mooie extraquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
![]()
Wtf moet ik nou met "Figurine's"(Plastic poppetjes dus) of een keychain? Ik wil gewoon het spel spelen. Ze vroegen ooit in een survey voor de LE van GOW 3 of ze de vorige delen op blu-ray erbij moesten leveren. Dat is natuurlijk wel een puik plan
quote:E3 09: Dual God of War 1/2 Blu-ray re-release not likely
After a questionnaire went public that hinted at a Blu-ray re-release of some sort of God of War and God of War II for the PlayStation 3, fans went wild. Unfortunately, it doesn't look like that's actually in the cards.
"I don't know anything about it," said of God of War III producer Stig Asmussen during a private media demo today at E3, "so I don't think it's likely it's gonna happen."
Sad news for fans of the originals looking to ditch their DVD copies in favor of a new, nicer little package. While Asmussen admits it would be a great idea, he cites PlayStation 2 emulation issues on certain PS3 units. He'd love to see a current-gen remake of the last-gen third-person action killer app, a re-imagining if you will, although it doesn't sound like there are any current plans at this time.
As for the collector's edition of the game -- an inevitability for a big release like God of War III -- nothing's been nailed down. Asmussen does say he wants it to be special, something more than a simple action figure.
"Maybe if we included a felt map, that might be kind of cool," he joked.
Dat is best grappig van Sony,... wel de optie in de lijst zetten,... iedereen die er vervolgens op stemt,... en er dan niks mee doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had het hier al eens eerder gepost... Ain't gonna happen.
[..]
Bijna vergelijkbaar met BC en de FFVII remake, iedereen wil het, never gonna happenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best grappig van Sony,... wel de optie in de lijst zetten,... iedereen die er vervolgens op stemt,... en er dan niks mee doen
Kwaliteit zal bagger zijn aangezien 'echte' NV goggles niet te betalen zijn. Zal leuk zijn om even mee te kutten in huis maar zal 1 dag later al gewoon stof beginnen te happen omdat ie ter display staat en je er verder niks mee kan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
mja, kweenie... NV-Goggles wel stoer natuurlijk... maar kwaliteit zal wel bagger zijn... aan de andere kant, echte NV-Goggles ga ik toch nooit kopen, maar zo misschien wel....
*twijfel*
Tuurlijk. Dat gepauper met kaarten via via kopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:04 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe kopen jullie spul op PSN? Heeft iedereen hier een CC?
Belieeeevequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar met BC en de FFVII remake, iedereen wil het, never gonna happen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat gepauper met kaarten via via kopen
Ik gebruik mijn CC te vaak
Precies, lastig lastigquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
mja, kweenie... NV-Goggles wel stoer natuurlijk... maar kwaliteit zal wel bagger zijn... aan de andere kant, echte NV-Goggles ga ik toch nooit kopen, maar zo misschien wel....
*twijfel*
lol gratz, dat doorzettingsvermogen heb ik nog niet echtquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren m'n eerste platina trophy gehaaldUncharted is nu 100% done
Nu raak je verslaafdquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren m'n eerste platina trophy gehaaldUncharted is nu 100% done
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:47 schreef Webby het volgende:
[..]
Nu raak je verslaafd
Ik ben pas begonnen met platina, eindelijk eens spellen compleet maken ipv. na medium uitspelen zonder extra's door naar de volgende. Heb nu Burnout, LittleBigPlanet en inFamous platina. Uncharted staat als volgende op mijn lijstje.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.andriasang.com(...)anic_arcade_pricing/
In plaats van een trialversie nu dus betalen voor 3 speelbeurten?
Soort arcade-structuur dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.andriasang.com(...)anic_arcade_pricing/
In plaats van een trialversie nu dus betalen voor 3 speelbeurten?
Ja, dat staat ook in de titel zeg maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort arcade-structuur dus.
Ik dacht het niet Sony
Ik begrijp t niet, wat moet je hiermee? Een kitscherig beeldje? Lijkt me net zoiets als dat laaf gedoe. Dat het een gewelddadige scène is maakt het voor mij ook niet interessanter. Maar goed, ieder zijn ding.quote:
Sorry hoor, maar dat is briljant! Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben om te kopen of om op die manier te spelen anders is het kut. Op die manier zou ik bijvoorbeeld dat tetris-spelltje waar ze het over hebben misschien wel een aantal keer spelen zonder er meteen veel euro's voor uit te moeten geven terwijl ik hem misschien maar 5 keer zal gaan spelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort arcade-structuur dus.
Ik dacht het niet Sony
Op de 360 heb je daar trialversies voor. En dat is niet om de 360 op te hemelen ofzo, maar ik vind een demo-versie wel een goed idee voor downloadspellekes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is briljant! Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben om te kopen of om op die manier te spelen anders is het kut. Op die manier zou ik bijvoorbeeld dat tetris-spelltje waar ze het over hebben misschien wel een aantal keer spelen zonder er meteen veel euro's voor uit te moeten geven terwijl ik hem misschien maar 5 keer zal gaan spelen.
Goede zet dus al moet het natuurlijk niet verplicht worden.
Die heb je op psn ook, alleen niet alle games hebben een demo. Soms heeft dat zo zijn redenenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 heb je daar trialversies voor. En dat is niet om de 360 op te hemelen ofzo, maar ik vind een demo-versie wel een goed idee voor downloadspellekes.
Maar dan kun je toch niet de volledige game spelen? Dat zijn vaak maar een aantal leveltjes en dan ben je klaar. Hiermee kun je dus lekker gamen totdat je zelf vind dat je genoeg hebt gehad. Dit kan na één speelsessie zijn of na 20! En dan kun je alsnog de volledige game kopen als het je heel erg bevalt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 heb je daar trialversies voor. En dat is niet om de 360 op te hemelen ofzo, maar ik vind een demo-versie wel een goed idee voor downloadspellekes.
Ik hoop ook idd dat ze dit verder uit gaan werken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is briljant! Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben om te kopen of om op die manier te spelen anders is het kut. Op die manier zou ik bijvoorbeeld dat tetris-spelltje waar ze het over hebben misschien wel een aantal keer spelen zonder er meteen veel euro's voor uit te moeten geven terwijl ik hem misschien maar 5 keer zal gaan spelen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch niet de volledige game spelen? Dat zijn vaak maar een aantal leveltjes en dan ben je klaar. Hiermee kun je dus lekker gamen totdat je zelf vind dat je genoeg hebt gehad. Dit kan na één speelsessie zijn of na 20! En dan kun je alsnog de volledige game kopen als het je heel erg bevalt.
Ik denk dat het erg goed is om mensen die keuze te geven en Sony verdient er ook weer wat meer geld mee...
Bovendien kun je maar drie keer spelen. Een trialversie kun je een ongelimiteerd aantal keer spelen. Ik ga niet betalen voor demo's of beta's (al is het maar een euro), dus ook niet voor dit.quote:There are some content differences from the main Gomibako as well. The 100 Yen Gomi Bako version includes just two modes of play: Steel and Normal.
Dat staat me al veel meer aan, een paar euro voor het huren van een game als je dan de volledige game onbeperkt kunt spelen in die week.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop ook idd dat ze dit verder uit gaan werken.
Het mooiste lijkt het me als je strax games kunt kopen of ''huren'' waarbij dat huren idd een aantal speelbeurten kan zijn of bijvoorbeeld een week.
Maar het is geen demo. Het is de volledige game! Zo'n spelletje als tetris of lumines of Bejeweld waarbij je levels moet voltooien totdat je doodgaat werkt toch uitstekend met zo'n systeem?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Bovendien kun je maar drie keer spelen. Een trialversie kun je een ongelimiteerd aantal keer spelen. Ik ga niet betalen voor demo's of beta's (al is het maar een euro), dus ook niet voor dit.
sooooooooooooooooooon there will bequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & ClankHeerlijke game, waren er maar meer platformgames als deze
Volgende week nieuwe media tijdens Comic Con.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sooooooooooooooooooon there will be
[ afbeelding ]
Maar het zijn er nog steeds te weinigquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah, ik kan nog wel ff vooruit met de R&C games, maar that's about itquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die heb je op psn ook, alleen niet alle games hebben een demo. Soms heeft dat zo zijn redenen
Er moet gewoon een nieuwe Jak & Daxter komen, die vind ik sowieso beter dan Ratchet and Clankquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik kan nog wel ff vooruit met de R&C games, maar that's about itVolgend jaar SMG2 en verder is het rustig in platformland...
Fall 2011.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Er moet gewoon een nieuwe Jak & Daxter komen, die vind ik sowieso beter dan Ratchet and Clank
Welke speel je nu, ToD of QfB?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & ClankHeerlijke game, waren er maar meer platformgames als deze
Maar die had je dan weer in 4 uur uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke speel je nu, ToD of QfB?
De pacing in QfB vond ik echt beter, beduidend meer platforming.
Speel dat tetris spel maar niet, dat is echt hoerekut.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Eerst ToD, daarna QfB. Ik speel het wel in de goede volgorde natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke speel je nu, ToD of QfB?
De pacing in QfB vond ik echt beter, beduidend meer platforming.
Dat is niet meer, je kunt games met 0 score uit je lijst verwijderen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:28 schreef Platina het volgende:
En hoe zit het met de trophies dan? Bij Xbox Live kreeg je nog zn lelijke 0 gamerscore als je een demo uitprobeerde.
Bij een demo zelfs? Dat heb ik nooit gehad, maar ik zit dan ook nog maar 1.5jaar aan de xbox. Ik stoor me wel aan alle games die ik zo kut vond dat ik ze voor een punt te halen weer eruit heb gehaald, loze vulling van de lijst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:28 schreef Platina het volgende:
En hoe zit het met de trophies dan? Bij Xbox Live kreeg je nog zn lelijke 0 gamerscore als je een demo uitprobeerde.
Duh. Achterlijke vraag ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst ToD, daarna QfB. Ik speel het wel in de goede volgorde natuurlijk
Ik moet wel zeggen dat de checkpoints een beetje kut zijnquote:
quote:PlayStation 2 152.7K
PlayStation 3 164.7K
PSP 163.5K
Xbox 360 240.6K
Wii 361.7K
Nintendo DS 766.5K
PROTOTYPE (360) 419.9K
UFC 2009:UNDISPUTED (360) 338.3K
EA SPORTS ACTIVE BUNDLE (Wii) 289.1K
TIGER WOODS PGA TOUR 10* (Wii) 272.4K
WII FIT (Wii) 271.6K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (360) 260.8K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (PS3) 210.3K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 202.1K
RED FACTION:GUERRILLA (360) 199.4K
INFAMOUS (PS3) 192.7K
Hehe. Het checkpointsysteem is inderdaad beroerd. Wat mij betreft verbannen ze dit voor goed en altijd, ook in andere games die voorheen ook zo'n systeem hadden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de checkpoints een beetje kut zijnNa inFamous en Prototype raak je verwend... Bij R&C is het echt weer gewoon hele stukken opnieuw doen als je dood gaat of stopt voordat je een level af hebt
Ik moest wel weer lachen toen ik m'n groovitron weer gebruikte
Ben meer een fan van de Jak and Daxter serie,... dit vind ik persoonlijk maar niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hehe. Het checkpointsysteem is inderdaad beroerd. Wat mij betreft verbannen ze dit voor goed en altijd, ook in andere games die voorheen ook zo'n systeem hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben meer een fan van de Jak and Daxter serie,... dit vind ik persoonlijk maar niks.
Het gaat mij ook om Jak and Daxter 1,... de rest vond ik ook niet zo. Alleen jammer van de dubble jumpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)
Dat ziet er heel erg gaaf uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
15 minuten durende walkthrough Mafia II
Ratchet werd steeds meer gericht op shooterfans. Elk deel iets meer, met als dieptepunt Gladiator.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)
Ik heb ook enkel deel 1 gespeeld en dat was echt een briljante game. De andere delen heb ik nooit gekocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om Jak and Daxter 1,... de rest vond ik ook niet zo. Alleen jammer van de dubble jump
Awesome.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
15 minuten durende walkthrough Mafia II
Prijzig inderdaad, maar wel snelquote:
Is me broer enkele weken geleden ook overkomen (begin deze week weer ontvangen). Dat wordt dus Sony bellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef DretoX het volgende:
Uit het niets leest me PS3 geen disks meer.
Damn.. hoe duur is de reperatie? 90?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is me broer enkele weken geleden ook overkomen (begin deze week weer ontvangen). Dat wordt dus Sony bellen.
De garantie was enkele maanden verstreken maar dat zagen ze met gemak door de vingers. Kosteloos dus.quote:
quote:Bayonetta naar 2010
Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.
De game zou origineel in 2009 verschijnen, maar SEGA heeft nu besloten de game uit te stellen naar januari 2010. Volgens SEGAs Mike Hayes blijkt uit een marktanalyse dat dit de ideale tijd is om een nieuwe franchise te lanceren. Ondertussen vragen wij ons af of er nog games in 2009 verschijnen na de recente serie van uitstellen.
Assassin's Creed 2, Uncharted 2, Splinter Cell: Conviction, Demon's Souls,... maar die laatste ken jij al!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Griebus het volgende:
Grmbl...al die games die naar 2010 worden uitgesteld..wat blijft er voor 2009 over
Singstar Michael Jackson, Ratchet & Clank: Crack in Time en Fallout DLCquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Griebus het volgende:
Grmbl...al die games die naar 2010 worden uitgesteld..wat blijft er voor 2009 over
brutal legend, uncharted 2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Singstar Michael Jackson, Ratchet & Clank: Crack in Time en Fallout DLC
Ik ben de enige he die deze hype niet snaptquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIMME. NOW.
Neehoor, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben de enige he die deze hype niet snapt
Januari is ook niet zo'n goede maand, maar februari is al weer prima. SFIV heeft in de 2M verkocht geloof ik in die maand. Als de game goed is verkoopt deze meestal wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was voor de kerst toch de ideale tijd om iets uit te geven. Wat heb ik gemist? Waarom de neuk is Januari opeens een prima tijd? Mensen hebben geld verbrast aan nutteloze kerstcadeaus, vuurwerk e.d. en hebben allemaal het goede voornemen om af te vallen dus naar de sportschool te gaan, ipv met die reet op de bank te zitten
Nou ja, ik ben jarig, op zich is dat een prima reden
Volgens mij is oktober de beste maand, dan heb je een normale maand en kun je in Nov en Dec weer een nieuwe boost krijgen door Thanksgiving, Sinterklaas, Kerst en Chanoeka. (en eventuele andere religieuze feesten waarin men overladen wordt met kado's die ik vergeet zonder dat ik iets tegen die religies hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat lijkt me ook. Game goed: seller. Maar om nu te zeggen: "die maand is het best"...Op december na, want dan worden er gewoonweg veel dingen gekocht voor kerst. Sinterklaas reken ik niet mee, dat is alleen ons landje
Rocktoberquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is oktober de beste maand,
Ja, ook al uitgesteld naar 2010...quote:
http://kotaku.com/5282945/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Deviant1nl het volgende:
Iemand die uit zijn hoofd weet wanneer de nieuwe Pixeljunk game uit komt?
Hardcore actiegame van de makers van Devil May Cry.quote:
Yep,... ben je meteen klaar!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hardcore actiegame van de makers van Devil May Cry.
Ik wacht wel op GoW3
quote:
quote:Bayonetta (ベヨネッタ, Beyonetta?) is an upcoming video game for the PlayStation 3 and Xbox 360, developed by Platinum Games in cooperation with Sega, who will publish the title.[3] Director Hideki Kamiya, creator of the critically acclaimed Okami and Devil May Cry series, has said that "Bayonetta will blow the doors off the action genre."[4]
Sega moet toch met iets op de proppen komen om de pijn enigszins te verzachten. Dan doen we het maar met een packshot.quote:
En over 3 maanden een nieuwe packshot met een andere characterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sega moet toch met iets op de proppen komen om de pijn enigszins te verzachten. Dan doen we het maar met een packshot.
japanners zijn gek op negers en afro's want dat spreekt volgens hun de westerse markt aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat hebben Jappen toch met mannen in te halve shirtjes![]()
Net weer een nieuwe char bij mijn party gevoegd, inmiddels 6 stuks.
Een blanke kerel met zwarte dreadlocks , kettingen om zijn nek en een half shirtje![]()
Kansloos, en de naam dan ook Ceasar of シーザー in Japanese![]()
Hijs wel bere sterk, dat dan weer wel
Kijken of ik ergens een foto van hem kan scoren
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja ik heb ook een psp en daarom wilde ik ff7 downloaden in de store, deze op stick zetten en in de vakantie gamen.
Hoe krijg ik ze anders op de psp?
Wireless? Gewoon een 2GB memstick in je PSP plaatsen en connectenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja ik heb ook een psp en daarom wilde ik ff7 downloaden in de store, deze op stick zetten en in de vakantie gamen.
quote:
Nee, Crack in Timequote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Jesper800 het volgende:
Je zit nog lang niet op de helft dan. Welke R&C game hebben we het over, ToD neem ik aan?
Si.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Jesper800 het volgende:
Je zit nog lang niet op de helft dan. Welke R&C game hebben we het over, ToD neem ik aan?
Ik heb hem gewoon via mijn PSP in de store gedownload.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Neuh, ik wacht op trophiesquote:
Ze hebben het eens gezegd...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan lang wachten
Ja, eind vorig jaar ofzo dacht ik idd. Maar ik zie het eerlijk gezegd niet echt gebeuren.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben het eens gezegd...
Anyway, start infamous op...
quote:IGN: We have a PS3 Slim “for real”
July 18th, 2009 @ 22:50
By Patrick Garratt
Whoops. Either IGN’s “having a laugh” on the subject of PS3 Slim, or someone just made a rather large booboo.
Speaking in the latest Game Scoop! podcast, an IGN staffer appears to confirm the site has a PS3 Slim. The other speakers then say the console is “under wraps” and someone timestamps the recording to edit the comment out.
Guess someone forgot to make the cut. Either that or it’s all a “joke”.
Here’s the transcript:
“Because we have one for real.”
“Yeah, but that’s…”
“Yeah, but that’s under wraps.”
“Sorry, I wasn’t supposed to say that, was I?”
“We can edit that out. David can edit that out.”
“45 minutes. OK.”
You can listen to the clip at the link. Go from 45 minutes. The comment comes at 45.35.
We’ll ask IGN and Sony for comment on Monday
That's it,... je bent klaarquote:Op zondag 19 juli 2009 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat kan ik na R&C allemaal nog gaan spelen? Ik ben in ieder geval van plan Uncharted nog een kans te geven (al verwacht ik er weinig van). Verder hou ik niet van shooters, dus Killzone of Resistance zijn geen goede tips
Multiplatformtitels hoeven ook niet aangeraden te worden, die speel ik op de 360.
Alvast bedankt voor de tips!
Ze zeiden ook dat Irak massavernietigingswapens had. Dus? Het spel is tof, waar de neuk heb je trophies nodig?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben het eens gezegd...
Anyway, start infamous op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |