Uncharted 2, MAG, Ratchet & Clank, Fat Princess, GT5 en alle multi platform titels die ook op de Xbox360 uitkomen....quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
Beetje raar van de x360 versie:quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[Sinds vorige week kun je Trine op de PC kopen, maar voorlopig is het nog even wachten op de goedkopere PlayStation 3 versie. Frozenbyte laat vandaag weten dat de PlayStation 3 versie eind juli in de PlayStation Store zal verschijnen. PS3 eigenaars moeten dus nog een tweetal weken wachten.
quote:An Xbox Live Arcade version is also on the way from Atlus, but that release is said to be several months away.
nietsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
GT5 ? vraag het me afquote:Op maandag 13 juli 2009 14:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uncharted 2, MAG, Ratchet & Clank, Fat Princess, GT5 en alle multi platform titels die ook op de Xbox360 uitkomen....
Sjees Roy, drama queen...
elementen die ik als "gameplay" heb gebruikt: Graphics, sound, realism, characters, story, difficulty, arousal (funfactor dus eigenlijk). Maar eigenlijk hebben heel veel mensen ongeveer gelijkwaardige ideeen over gameplay, er zou dus eigenlijk een focus group onderzoek gedaan moeten worden naar gameplay elementenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Gameplay:
Graphics + Music + story = Sfeer
Sfeer + funfactor + controlls = Gameplay.
Als 1 van bovengenoemde eisen tekort schieten bij een game dan heeft dat invloed op de gameplay bij mij.
Voorbeeld: Een nieuwe Zelda voor de Wii? Deze game zal grafisch achterhaald zijn en dus zal je niet zon WOW!! gevoel hebben als bij de vorige delen. Hierdoor zal ik minder zin hebben om zo'n game te spelen. Graphics heeft dus duidelijk wel invloed op de gameplay en is dus ook onderdeel van de gameplay.
Ja, de punten die ik opnoem kun je ook weer uitdiepen. De hele presentatie van een game is in de meeste gevallen ook erg belangrijk. Assassins Creed bijvoorbeel had een supermooi verhaal maar het werd in mijn ogen niet mooi naar voren gebracht (met name de langdradige cutscenes). Games als MGS4 en Uncharted hebben dit juist weer wel. Hoewel het verhaal van Uncharted niet zo supersterk hoeft te zijn, wordt het toch erg vermakelijk en goed in beeld gebracht. Presentatie van een verhaal vind ik dan ook altijd belangrijker dan het verhaal zelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
elementen die ik als "gameplay" heb gebruikt: Graphics, sound, realism, characters, story, difficulty, arousal (funfactor dus eigenlijk). Maar eigenlijk hebben heel veel mensen ongeveer gelijkwaardige ideeen over gameplay, er zou dus eigenlijk een focus group onderzoek gedaan moeten worden naar gameplay elementen.
Hoe meer ik naar mijn eigen lijst kijk hoe meer ik bv Difficulty wil schrappen...maar aan de andere kant zie je hoe Nintendo met dit bezig is en hoe belangrijk het ook eigenlijk weer is (die demo mode, dat het spel zichzelf gaat spelen)
Een van mijn grootste redenen waarom ik mijn PS3 heb aangeschaftquote:
gow III kan wel de laatste zijn, maar dan zijn er altijd nog pre-quels en tussen verhalen enz te verzinnenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:15 schreef capital_P het volgende:
TVP's mogen niet meer, maar als ik iets inhoudelijks probeer te posten, wordt er totaal niet op gereageerd. Ik snap het probleem met tvp's niet helemaal, maar goed.
GoW II weer aan het spelen op m'n 60 GB na GoW I vier keer te hebben uitgespeeld in een week. Wat een geweldige reeks is dat toch. Ik ben nou niet per se een game-expert, maar volgens mij zijn dit de beste spellen OOIT. Deeltje drie mag iig echt niet de laatste zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef capital_P het volgende:
dan zou het dus niet de laatste zijn...
Jaffe had tijdens de ontwikkeling van GoW 2 al laten doorschemeren dat er meer verhaallijnen klaarliggen dan degene waar de huidige trilogie zich op concentreert. Hij wilde bijvoorbeeld meer van de verhaallijn over Kratos z'n broer gebruiken, maar dat paste gewoon niet in de huidige storyline dus die hebben ze voor deze games geschrapt. Spul ligt dus al klaar, ze moeten het alleen nog gebruikenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gow III kan wel de laatste zijn, maar dan zijn er altijd nog pre-quels en tussen verhalen enz te verzinnen
Demon's Soulsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
Meteen die bash ookquote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef Griebus het volgende:
Ik spam hem maar even hier: [TK] PS3 games (oa. Demon's Souls, Soul Calibur4, etc).
GoW wel gespeeld maar nooit de drang gehad om uit te spelen.
Er mag wel weer een deel voor de PSP komenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jaffe had tijdens de ontwikkeling van GoW 2 al laten doorschemeren dat er meer verhaallijnen klaarliggen dan degene waar de huidige trilogie zich op concentreert. Hij wilde bijvoorbeeld meer van de verhaallijn over Kratos z'n broer gebruiken, maar dat paste gewoon niet in de huidige storyline dus die hebben ze voor deze games geschrapt. Spul ligt dus al klaar, ze moeten het alleen nog gebruiken
Niet bedoeld als bash maar gewoon teveel andere goeie (ps3) games.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |