Uncharted 2, MAG, Ratchet & Clank, Fat Princess, GT5 en alle multi platform titels die ook op de Xbox360 uitkomen....quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
Beetje raar van de x360 versie:quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[Sinds vorige week kun je Trine op de PC kopen, maar voorlopig is het nog even wachten op de goedkopere PlayStation 3 versie. Frozenbyte laat vandaag weten dat de PlayStation 3 versie eind juli in de PlayStation Store zal verschijnen. PS3 eigenaars moeten dus nog een tweetal weken wachten.
quote:An Xbox Live Arcade version is also on the way from Atlus, but that release is said to be several months away.
nietsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
GT5 ? vraag het me afquote:Op maandag 13 juli 2009 14:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uncharted 2, MAG, Ratchet & Clank, Fat Princess, GT5 en alle multi platform titels die ook op de Xbox360 uitkomen....
Sjees Roy, drama queen...
elementen die ik als "gameplay" heb gebruikt: Graphics, sound, realism, characters, story, difficulty, arousal (funfactor dus eigenlijk). Maar eigenlijk hebben heel veel mensen ongeveer gelijkwaardige ideeen over gameplay, er zou dus eigenlijk een focus group onderzoek gedaan moeten worden naar gameplay elementenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Gameplay:
Graphics + Music + story = Sfeer
Sfeer + funfactor + controlls = Gameplay.
Als 1 van bovengenoemde eisen tekort schieten bij een game dan heeft dat invloed op de gameplay bij mij.
Voorbeeld: Een nieuwe Zelda voor de Wii? Deze game zal grafisch achterhaald zijn en dus zal je niet zon WOW!! gevoel hebben als bij de vorige delen. Hierdoor zal ik minder zin hebben om zo'n game te spelen. Graphics heeft dus duidelijk wel invloed op de gameplay en is dus ook onderdeel van de gameplay.
Ja, de punten die ik opnoem kun je ook weer uitdiepen. De hele presentatie van een game is in de meeste gevallen ook erg belangrijk. Assassins Creed bijvoorbeel had een supermooi verhaal maar het werd in mijn ogen niet mooi naar voren gebracht (met name de langdradige cutscenes). Games als MGS4 en Uncharted hebben dit juist weer wel. Hoewel het verhaal van Uncharted niet zo supersterk hoeft te zijn, wordt het toch erg vermakelijk en goed in beeld gebracht. Presentatie van een verhaal vind ik dan ook altijd belangrijker dan het verhaal zelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
elementen die ik als "gameplay" heb gebruikt: Graphics, sound, realism, characters, story, difficulty, arousal (funfactor dus eigenlijk). Maar eigenlijk hebben heel veel mensen ongeveer gelijkwaardige ideeen over gameplay, er zou dus eigenlijk een focus group onderzoek gedaan moeten worden naar gameplay elementen.
Hoe meer ik naar mijn eigen lijst kijk hoe meer ik bv Difficulty wil schrappen...maar aan de andere kant zie je hoe Nintendo met dit bezig is en hoe belangrijk het ook eigenlijk weer is (die demo mode, dat het spel zichzelf gaat spelen)
Een van mijn grootste redenen waarom ik mijn PS3 heb aangeschaftquote:
gow III kan wel de laatste zijn, maar dan zijn er altijd nog pre-quels en tussen verhalen enz te verzinnenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:15 schreef capital_P het volgende:
TVP's mogen niet meer, maar als ik iets inhoudelijks probeer te posten, wordt er totaal niet op gereageerd. Ik snap het probleem met tvp's niet helemaal, maar goed.
GoW II weer aan het spelen op m'n 60 GB na GoW I vier keer te hebben uitgespeeld in een week. Wat een geweldige reeks is dat toch. Ik ben nou niet per se een game-expert, maar volgens mij zijn dit de beste spellen OOIT. Deeltje drie mag iig echt niet de laatste zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef capital_P het volgende:
dan zou het dus niet de laatste zijn...
Jaffe had tijdens de ontwikkeling van GoW 2 al laten doorschemeren dat er meer verhaallijnen klaarliggen dan degene waar de huidige trilogie zich op concentreert. Hij wilde bijvoorbeeld meer van de verhaallijn over Kratos z'n broer gebruiken, maar dat paste gewoon niet in de huidige storyline dus die hebben ze voor deze games geschrapt. Spul ligt dus al klaar, ze moeten het alleen nog gebruikenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gow III kan wel de laatste zijn, maar dan zijn er altijd nog pre-quels en tussen verhalen enz te verzinnen
Demon's Soulsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
Meteen die bash ookquote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef Griebus het volgende:
Ik spam hem maar even hier: [TK] PS3 games (oa. Demon's Souls, Soul Calibur4, etc).
GoW wel gespeeld maar nooit de drang gehad om uit te spelen.
Er mag wel weer een deel voor de PSP komenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jaffe had tijdens de ontwikkeling van GoW 2 al laten doorschemeren dat er meer verhaallijnen klaarliggen dan degene waar de huidige trilogie zich op concentreert. Hij wilde bijvoorbeeld meer van de verhaallijn over Kratos z'n broer gebruiken, maar dat paste gewoon niet in de huidige storyline dus die hebben ze voor deze games geschrapt. Spul ligt dus al klaar, ze moeten het alleen nog gebruiken
Niet bedoeld als bash maar gewoon teveel andere goeie (ps3) games.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef FinalD87 het volgende:
* FinalD87 heeft net gratis de Mirror's Edge Pure Time Trials uit de Europese PlayStation Store gehaald.Echt niet alleen die twee levels die sowieso gratis waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
* Gamer_V slingert zijn ps3 weer eens aan voor iets anders dan guitar heroZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Bioshock 2 naar 2010quote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat blijft er in hemelsnaam over voor de PS3 in 2009?
Komt allemaal door de multiplayerquote:"The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2," Take-Two CEO Ben Feder said in a financial release. "We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve."
Borderlands, Ratchet: Crank in Time, Uncharted 2 (quote:In calendar terms, BioShock 2 will be out during the first half of 2010 -- between Jan - June.
Lijkt me niet aangezien er twee studios aan werken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt allemaal door de multiplayer![]()
Denk ik...
Tuurlijk kan dat wel, als de multiplayer-developers prutsen loopt de release gewoon vertraging op. Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat ze uit het vaarwater van de eindejaarsreleases willen blijven. Maar zoals je al zegt, 2010 wordt niet rustiger ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien er twee studios aan werken.
Ow fuck die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:10 schreef Griebus het volgende:
Prestige Edition van Modern Warfare 2: met fokking nightvision goggles![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wat moet dat wel niet gaan kosten?
quote:Hideo Kojima Met With Heavy Rain Developer
Cut scenes. Some love them, others loathe them. In games like Metal Gear Solid, players sit and watch as cut scenes push the story forward.
In the upcoming thriller Heavy Rain, gameplay pushes the story forward.
Metal Gear Solid designer Hideo Kojima meet with David Cage of Heavy Rain developer Quantum Dream. Cage calls the discussion with Kojima "very interesting".
"But yeah I believe that the only real challenge is to treat the storytelling differently, not through cut scenes but directly through gameplay," says Cage. "As you play you tell the story. And that's the most difficult thing to do, but also the most interesting thing."
Cage won't go into details about what was discussed, but was "pleased" to hear that Kojima had heard of Quantum Dream and Heavy Rain. He must be a pretty big fan of Kojima's work, no? "I certainly respect his work, definitely, although it's not the type of game I want to make myself," says Cage. "But yeah he's a huge star, I guess." Yeah, we guess!
quote:BioShock 2 Delayed To FY 2010
Your return to Rapture will be a bit delayed, as publisher Take-Two Interactive announced today that BioShock 2 won't be releasing in the company's fourth quarter as previously planned. Now for the bad news.
While the game was previously slated to hit European store shelves on October 30, 2009, just squeezing into the company's fiscal 2009, the company has now moved the title to a more vague "fiscal year 2010." The sequel was expected to arrive on these shores November 3rd, a few days after its ship date in Europe.
Now, BioShock 2 could very well be pushed into calendar 2010, missing the holidays completely.
Officially, Take-Two blames the delay on the need to "provide additional development time for the title."
Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two called the delay "the right decision for the product," but calls the impact on its revised financial outlook a "disappointment."
"The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2," Take-Two CEO Ben Feder said in a financial release. "We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve."
Take-Two announced delays of Red Dead Redemption and Mafia II in May, both of which are expected to ship in the publisher's fiscal 2010.
MGS4 was 1 grote interactieve cutscenequote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:21 schreef Griebus het volgende:
MGS4 had toch al interactieve cutscenes? Niet heel erg hoogstaand natuurlijk maar toch
Vind het nog steeds jammer dat ze graphics veranderd hebbenquote:
Sloeg soms inderdaad helemaal nergens op. Ik heb de laatste periode van de game mee cutscenes gezien dan dat ik aan het gamen was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
MGS4 was 1 grote interactieve cutscene
Serieusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh en deze kende ik ook nog niet:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |