In Monster... !quote:Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ga ook in een woonwaggel wonen voor een half jaar
Loser.quote:
Maar jij woonde toch buiten het centrum... in een niet-tokkie-buurt ?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahh, en dan zeiken op mijn prachtige wijk, het voorhout.
your persian eyes sparkle, your lips ruby blue, never speak a soooooooundquote:
Stoer hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef J.Herrer het volgende:
tvp
Ik ga maar ff American dad kijken met me stonede harses
Met je tieten tussen de bankschroef.quote:
Doeiquote:Op maandag 13 juli 2009 01:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeggen dat hun Allah een dikke pis-nicht is
Eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
your persian eyes sparkle, your lips ruby blue, never speak a sooooooound
cockney rebel.
En dan met een schroevendraaier de tepels eruit prikkenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Met je tieten tussen de bankschroef.
Ik woon in voorhout, dat is de beste buurt uit het centrum.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar jij woonde toch buiten het centrum... in een niet-tokkie-buurt ?
Als je dat vindt bevestig je dus dat Allah wel bestaat.quote:
Ik mezelf. Ik pakte gewoon een cd van hun uit de kast terwijl ik ze niet kende van naam. En toen was ik zo gelijk verliefd!!1 Mijn moeder zet de CD nu ook weer opquote:
Hagenaren sturen mij altijd de verkeerde kant op, waarom?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon in voorhout, dat is de beste buurt uit het centrum.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat vindt bevestig je dus dat Allah wel bestaat.
Ze geven je die 5 uur tijd om die boeken te zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga ook, morgen punten ophalen en boeken inleveren snap alleen niet waarom daar 5 fucking uur tussen zit. Ik mis wel 3 boeken trouwens
.
Wat lief van ze.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze geven je die 5 uur tijd om die boeken te zoeken
Weet ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hagenaren sturen mij altijd de verkeerde kant op, waarom?
Nice! Wij hebben ook een CD liggen ergens... tussen z'n Pink Floyd collectie.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mezelf. Ik pakte gewoon een cd van hun uit de kast terwijl ik ze niet kende van naam. En toen was ik zo gelijk verliefd!!1 Mijn moeder zet de CD nu ook weer op.
Stormloop trouwens: Steve Harley & Cockney Rebel
Dat klinkt als zo'n buurt waar eigenlijk nooit echt iets spannends gebeurtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon in voorhout, dat is de beste buurt uit het centrum.
Ik reageer op de mening van Aciblablaquote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:
Pwn...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat klinkt als zo'n buurt waar eigenlijk nooit echt iets spannends gebeurt
Het paard van Sinterklaas is aardig spannend.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat klinkt als zo'n buurt waar eigenlijk nooit echt iets spannends gebeurt
Zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nice! Wij hebben ook een CD liggen ergens... tussen z'n Pink Floyd collectie.
Heulemaal nietquote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 01:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heb je dan al die tijd in een tent gewoond ?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reageer op de mening van Aciblabla![]()
Bovendien heb ik geen bewijzen dat allah bestaat, jij wel?
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als je een mening over iets of iemand hebt je het bestaan ervan niet ontkent. Of daar nou bewijs voor is of niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reageer op de mening van Aciblabla![]()
Bovendien heb ik geen bewijzen dat allah bestaat, jij wel?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alle moslims menen dat het waar is... is dat geen bewijs!
Op de Korte Voorhout werd ik de verkeerde kant opgestuurd. Ik heb langs de Hofvijver gelopen tot de Schilderswijk en toen maar op mijn eigen gevoel het Zuiderpark gezocht om de richting te kunnen vindenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als je het aan mij vraagt zal ik het goed zeggen.
http://www.thekaart.nl/print.php?l=1&pID=&mID=&vt=&psc=2511CW&search=zoek&of=0
In dit gebied woon ik.
Atheisten vloeken toch ook?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als je een mening over iets of iemand hebt je het bestaan ervan niet ontkent. Of daar nou bewijs voor is of niet.
Ik kan ook niet zeggen dat god een klootzak is als ik het (eventuele) bestaan van god niet erken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het paard van Sinterklaas is aardig spannend.
Nee, vroeger dacht ook iedereen dat de aarde plat is.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alle moslims menen dat het waar is... is dat geen bewijs!
Bij de patat-zaak ?quote:
Schimmel is spannend...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het paard van Sinterklaas is aardig spannend.
Weet je hoe ver ...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op de Korte Voorhout werd ik de verkeerde kant opgestuurd. Ik heb langs de Hofvijver gelopen tot de Schilderswijk en toen maar op mijn eigen gevoel het Zuiderpark gezocht om de richting te kunnen vinden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als je een mening over iets of iemand hebt je het bestaan ervan niet ontkent. Of daar nou bewijs voor is of niet.
Ik kan ook niet zeggen dat god een klootzak is als ik het (eventuele) bestaan van god niet erken.
Zo moet je toch ook lopen. Hoewel ik lopen niet zou aanraden.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op de Korte Voorhout werd ik de verkeerde kant opgestuurd. Ik heb langs de Hofvijver gelopen tot de Schilderswijk en toen maar op mijn eigen gevoel het Zuiderpark gezocht om de richting te kunnen vinden.
Stel je niet aanquote:Op maandag 13 juli 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo moet je toch ook lopen. Hoewel ik lopen niet zou aanraden.
En in de Schilderwijk kom ik helemaal al nooit, zonder 4EBE zou ik niet eens weten welke wijk dat precies is.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Nee, vroeger dacht ook iedereen dat de aarde plat is.
Daar zit een patatzaak in de buurt ja.quote:
Dat is jouw beleving. Of juist die van mij....quote:
De Himalaya is niet plat.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar die is toch plat... mijn vloer die is plat
Ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je niet aan![]()
De HHS stond bijna in de schilderswijk
Dat je vloer plat is betekend niet dat de onderliggende aarde geheel plat is.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar die is toch plat... mijn vloer die is plat
Ja als je bij HS uitstapt wel, maar als je verkeerde kanten opgestuurd wordt, dus eerst richting CS en dan Malieveld en dan Korte Voorhout en dan "rechtdoor dan kom je er wel"-in-de-schilderswijk.. dan is het Zuiderpark ver. Maar ik heb mijn uiteindelijke bestemming toen weten te vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je hoe ver ...!
Zuiderpark is redelijk dichtbij ...
Merendeel van Laak is kut, maar je hebt ook aardige huizen in Laak.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Maar goed, verder dan dat ben ik nog nooit geweest.
Ja, met de tram door laak.
[..]
Dat je vloer plat is betekend niet dat de onderliggende aarde geheel plat is.
Dan krijg je herenhuizen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merendeel van Laak is kut, maar je hebt ook aardige huizen in Laak.
Dat is meer de kant van Rijswijk op.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar zit een patatzaak in de buurt ja.
[..]
Dat is jouw beleving. Of juist die van mij....
Wie zegt dat de Himalaya echt is?quote:
Die is zo diep dat ik hem al meer dan duizend keer gehoord heb.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat wat je beleeft en ziet en waarneemt wel echt is, en niet een illusie,,
Maar hoe kan je een illusie waarnemen als je niet echt bestaat...
Volgende keer: pak bij HS Tram 9 naar Vrederust.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als je bij HS uitstapt wel, maar als je verkeerde kanten opgestuurd wordt, dus eerst richting CS en dan Malieveld en dan Korte Voorhout en dan "rechtdoor dan kom je er wel"-in-de-schilderswijk.. dan is het Zuiderpark ver. Maar ik heb mijn uiteindelijke bestemming toen weten te vinden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie zegt dat de Himalaya echt is?
*aluhoedje opzetten doet
Er zijn trouwens nog wel lieden die echt geloven dat de aarde plat is.
Maar ook niet rondquote:
Zuiderpark was mijn bestemming niet, maar ik wist de eerste keer dus niet hoe ik er moest komen... nu loop ik het van HS makkelijk, want je komt langs de markt en dan loop ik er zo op af. En ik kan niet met de tram want ze hebben geen OV shit in Den Haag.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer: pak bij HS Tram 9 naar Vrederust.
Uitstappen bij Halte Zuiderpark.
Vanaf HS naar CS gestuurd worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als je bij HS uitstapt wel, maar als je verkeerde kanten opgestuurd wordt, dus eerst richting CS en dan Malieveld en dan Korte Voorhout en dan "rechtdoor dan kom je er wel"-in-de-schilderswijk.. dan is het Zuiderpark ver. Maar ik heb mijn uiteindelijke bestemming toen weten te vinden.
Dat stuk bij tram 17?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merendeel van Laak is kut, maar je hebt ook aardige huizen in Laak.
Dat is meer de kant van Rijswijk op.
Precies. Maar wat is dan de definitie van bestaan?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat wat je beleeft en ziet en waarneemt wel echt is, en niet een illusie,,
Maar hoe kan je een illusie waarnemen als je niet echt bestaat...
Oh jij hebt alleen de ov-chip-dinges?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark was mijn bestemming niet, maar ik wist de eerste keer dus niet hoe ik er moest komen... nu loop ik het van HS makkelijk, want je komt langs de markt en dan loop ik er zo op af. En ik kan niet met de tram want ze hebben geen OV shit in Den Haag.
Waarom niet 4?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer: pak bij HS Tram 9 naar Vrederust.
Uitstappen bij Halte Zuiderpark.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat de Himalaya van plastic is...
![]()
Tja er zijn ook nog mensen die niet geloven dat mensen op de maan zijn geweest.
Leer quotenquote:
Kankah leijahs zijn ut.quote:
Indeed. Dus ik loop, zover is het niet. Fietsen zou ook een optie kunnen zijn voor de eerst volgende keer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij hebt alleen de ov-chip-dinges?
Omdat tram 4 de RRR is.quote:
*Kijkt met een schuin oog naar TRU en begint te gniffelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat de Himalaya van plastic is...
![]()
Tja er zijn ook nog mensen die niet geloven dat mensen op de maan zijn geweest.
OV shit?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark was mijn bestemming niet, maar ik wist de eerste keer dus niet hoe ik er moest komen... nu loop ik het van HS makkelijk, want je komt langs de markt en dan loop ik er zo op af. En ik kan niet met de tram want ze hebben geen OV shit in Den Haag.
Ik durf mijn fiets niet bij een halte neer te zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
Indeed. Dus ik loop, zover is het niet. Fietsen zou ook een optie kunnen zijn voor de eerst volgende keer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
Dat je vloer plat is betekend niet dat de onderliggende aarde geheel plat is.
Ik heb die strippenkaart dan echt 1 keer in de maand nodig, overbodig dus. En ik heb een OV-chipkaart, daar kan je niet mee reizen, ik ben nog niet oud genoeg voor een OV-OV.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Kijkt met een schuin oog naar TRU en begint te gniffelen.
[..]
OV shit?
Je kan met een roze strippenkaart betalen, of je normale ov.
Ik kom er niet zo vaak, dus ik weet het eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leer quoten
Niet op gelet, het is iig helemaal op het randje.
Mooie huizen daar hoor, oke het zijn geen villa's oid... maar toch.
Ja, maar ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankah leijahs zijn ut.
[..]
Indeed. Dus ik loop, zover is het niet. Fietsen zou ook een optie kunnen zijn voor de eerst volgende keer.
Dude.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat tram 4 de RRR is.
En die gaat wel parallel langs het Zuiderpark, maar je moet dan ontzettend ver lopen.
Je zei zomaar wat he... ?
Gelukkig hoef ik dat ook niet, die neem ik gewoon mee de trein in en dan ga ik fietsen naar bestemming. Daarna neem ik mijn fiets gewoon weer mee terug de trein in.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf mijn fiets niet bij een halte neer te zetten
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
als de onderliggende aarde niet plat is, hoe kan mijn huis met de platte vloer er dan opliggen zonder dat ie om flikkert!!
Wat doe je 1 keer in de maand in het zuiderpark?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die strippenkaart dan echt 1 keer in de maand nodig, overbodig dus. En ik heb een OV-chipkaart, daar kan je niet mee reizen, ik ben nog niet oud genoeg voor een OV-OV.
Oh ik ben in de war met de 7!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat tram 4 de RRR is.
En die gaat wel parallel langs het Zuiderpark, maar je moet dan ontzettend ver lopen.
Je zei zomaar wat he... ?
Zuiderpark is mijn bestemming niet, dat zei ik al. Ik heb vrienden in Den Haag.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fundering.
En daarnaast is die hoek dermate klein dat dat alsnog waterpas is.
[..]
Wat doe je 1 keer in de maand in het zuiderpark?
Ik heb net een mug uit de lucht geslagen. Als je wilt kan ik wel even langskomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n raar beest op m'n kamer. Ineens begint ie te vliegen en rond te dwarrelen, dan opeens houdt hij op, und so weiter.
Die zat er 2uur terug ook al..quote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n raar beest op m'n kamer. Ineens begint ie te vliegen en rond te dwarrelen, dan opeens houdt hij op, und so weiter.
Tram 7? In Den Haag?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ik ben in de war met de 7!
Ja. [ afbeelding ]
Ik zit de hele tijd met Parkpop in m'n hoofd.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark is mijn bestemming niet, dat zei ik al. Ik heb vrienden in Den Haag.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark is mijn bestemming niet, dat zei ik al. Ik heb vrienden in Den Haag.
Dan ga ik 1 keer in de maand...?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tram 7? In Den Haag?
[..]
Ik zit de hele tijd met Parkpop in m'n hoofd.
Hihi.
Kusje
Ja graag, ik durf niet te slapen nu.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb net een mug uit de lucht geslagen. Als je wilt kan ik wel even langskomen.
Yeah I know.quote:
Ja, maar 5 daarvan zijn écht goede vrienden hoor.quote:
Stupid!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaahaa, ik heb wat gedronken, ik ben niet al te helder.
In eer gekrenkt
Dit topic
Oke. Adres?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja graag, ik durf niet te slapen nu.
Die bestaat heul niet!quote:
Sorry.quote:
Ik ook niet, maar niet alles in Laak is crapquote:Op maandag 13 juli 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak, dus ik weet het eigenlijk helemaal niet.
Heb je ze weleens ontmoet?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar 5 daarvan zijn écht goede vrienden hoor.
Bus 24 is datquote:Op maandag 13 juli 2009 01:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Naar Kijkduin sufferd!
Je moeder wel, negerquote:Op maandag 13 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niet alles in Laak is crap
*poest*quote:
Nietus!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oke, oke...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niet alles in Laak is crap
quote:
Maar, als er zand tussen je krenten komt ben je toch helemaal niet lekker meer..quote:Op maandag 13 juli 2009 01:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
Ik pm het even.quote:
Toekomstquote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tramlijn_7_(Den_Haag)
quote:
Dan moet je hem weer even wassen, zodat het zand uit het spleetje is.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar, als er zand tussen je krenten komt ben je toch helemaal niet lekker meer..
Als je dan een hap neemt knarst het helemaal
TOP.quote:
Krokante krab.quote:
Ik ga soms ook met tram 17.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Toekomst
Er bestaat een plan de huidige lijn 17 te vernummeren tot lijn 7.
mijn tram 17, wat doen ze !
Zullen we een keer op de thee gaan bij haar?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waar Lisette woont waarschijnlijk wel
Dan krijg je van dat deeg wat, als je het knijpt, tussen je vingers doorspuitquote:Op maandag 13 juli 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je hem weer even wassen, zodat het zand uit het spleetje is.
[..]
Jaaaaaquote:Op maandag 13 juli 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
Zullen we een keer op de thee gaan bij haar?
Whut?quote:
dat deed wat?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan krijg je van dat deed wat, als je het knijpt, tussen je vingers doorspuit![]()
quote:
Kut, een typoquote:Op maandag 13 juli 2009 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
dat deed wat?
Maar joah, net als een drol.
Tegenwoordig vast wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa
Praat ze ook in het echt zo?
Klopt.quote:
Kentucky Fried Krabquote:
hihi, zotheid zit op mijn poepjesquote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Maar misschien hebben we dan dezelfde stoel warm gehouden.
[..]
Hihi, je keek!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tramlijn_7_(Den_Haag)
[..]
Maakt niet uit!quote:
Dan schud ik even met mij krenten en is alles weer goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar, als er zand tussen je krenten komt ben je toch helemaal niet lekker meer..
Als je dan een hap neemt knarst het helemaal
Of piramides van thee!quote:
quote:
Jij ook?quote:
Doe maar eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tegenwoordig vast wel.
Ik zal een afspraak maken
Kentucky Fried Krab
Doe eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga eens het OV boekje ergens vandaan halen en dan jou overhoren!![]()
Maak me gek.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan schud ik even met mij krenten en is alles weer goed.
Geen dank.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga eens het OV boekje ergens vandaan halen en dan jou overhoren!![]()
Nah, ik ga zo slapen.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens.
*Gaat er voor zitten...
* Fantasie slaat op hol...quote:
/ Teleurstellendquote:
*Nog een likje van de postzegel neemtquote:
Mag ik mee?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:07 schreef Acinonyx het volgende:
Buhhhh ik duik m'n nest in, morgen om 12 uur alweer op....![]()
![]()
En maar weer op banen-jacht.. yaaay
Niet, ik heb gewoon een grote kennis van het OV in Den Haagquote:Op maandag 13 juli 2009 02:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dan kijkt zij daar ook gewoon op.
Dat wist ze allang poepie!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dan kijkt zij daar ook gewoon op.
Ik las bananen-jacht.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:07 schreef Acinonyx het volgende:
Buhhhh ik duik m'n nest in, morgen om 12 uur alweer op....![]()
![]()
En maar weer op banen-jacht.. yaaay
Hihi, ik heb een ei gelegdquote:
Ik zoek ook weer werk.quote:
Gebruik je fiets eens!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet, ik heb gewoon een grote kennis van het OV in Den Haag
Een vriend van de familie is 2m en buschauffeur?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet, ik heb gewoon een grote kennis van het OV in Den Haag
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een vriend van de familie is 2m en buschauffeur?
quote:
Waarom moet ik hier zo hard om lachenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel bedtijd eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]!
And Krentenbol. is in tha house.
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde mee naar nest, what a pity
God, wat mieters slecht!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ik snap hem nietquote:Op maandag 13 juli 2009 02:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier zo hard om lachen!!!!!!!!!
Woei, prodigyquote:
quote:
Over een maandje live.quote:
quote:
In jouw nest?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
Maar pas je wel op voor Zotheid en de Wolf, die zitten ook nog ergens verstopt
Kom ook dan.quote:
Mieters!quote:
quote:
Let's do it!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lekker warrum !!![]()
![]()
Bohhh in een bed met WD
Zotheid is stiekem een negert..quote:
Je hebt zelfs je kontje al verkocht?quote:
quote:
had ik dat maarquote:Op maandag 13 juli 2009 02:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt zelfs je kontje al verkocht?
[..]
Ik wil het niet wetenquote:
quote:
500 euro is genoeg voor trein, kaartje en 40 liter bier.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
had ik dat maar
wie wil me huren voor 5000eu?![]()
![]()
Tandjes zegquote:Op maandag 13 juli 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ik haat baby'squote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
500 euro is genoeg voor trein, kaartje en 40 liter bier.
Halve liter voor 1,50quote:Op maandag 13 juli 2009 02:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
40 liter is wel een beetje weinig hoor
Op die opmerking?quote:
Ik moet ook nog op vakantie..quote:Op maandag 13 juli 2009 02:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
500 euro is genoeg voor trein, kaartje en 40 liter bier.
quote:
Alleen peper, want de opmerking was heulemaal niet flauw.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die opmerking?
Mag ik wat zout en peper dan?
quote:
Haha jij bent Pinoquote:
Doe mij maar een roereiquote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook....* Aciblabla koekepan en vers gelegde ei pakt*
Spice up your life...quote:Op maandag 13 juli 2009 02:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen peper, want de opmerking was heulemaal niet flauw.
Oke.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:27 schreef Krentenbol. het volgende:
Maar! Ik ga slapen.Slaap smakelijk allemaal!
![]()
Dan ben je een heule week dronken!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is dus..... *reken-reken* ..... maar 300 euro voor veel bier
Jij hebt honger ?quote:
Waarom?quote:
quote:
Omdat verstandskies weg en mijn wang weer een normale grootte heeftquote:
Jij hoort weltersuten te zeggenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat verstandskies weg en mijn wang weer een normale grootte heeft
Twee dagen geleden was ie 10x zo dik als mijn linkerwang
Ik bak wel wat broodjes met kaasquote:Op maandag 13 juli 2009 02:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij hebt honger ?![]()
* Aciblablabla roer-ei bakt, (met de nodige steekvlammen en rookwalmen)*
Ik zei net weltersuten tegen een andere Mirjam.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hoort weltersuten te zeggen
Ik moet eigenlijk ook van mn tandarts, maar ik vind het grote onzin.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat verstandskies weg en mijn wang weer een normale grootte heeft
Twee dagen geleden was ie 10x zo dik als mijn linkerwang
Martijn, toch ...quote:Op maandag 13 juli 2009 02:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei net weltersuten tegen een andere Mirjam.
Ik versta het niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:37 schreef Acinonyx het volgende:
Seriously, wtf ?!?!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=6gd2ejSicXs
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bak wel wat broodjes met kaas![]()
Verbrand ei vind ik niet zo ...
Ach ik heb er 2x1 weekje last van en dat heb ik dat gezeik nooit meer als het eens voor pijn zou zorgenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook van mn tandarts, maar ik vind het grote onzin.
Dus ik doe het niet
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sorryy..... moet nog een beetje oefenen.. ik help je anders wel even![]()
* Aciblabla broodje kaas bakt (met de nodige explosies en mensen die gillend en wild met hun armen zwaaiend de keuken uit rennen)*
Tja, ze zeggen dat het tandvlees KAN ontsteken... maar dat is die hele 6 jaar nog nooit gebeurd.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ach ik heb er 2x1 weekje last van en dat heb ik dat gezeik nooit meer als het eens voor pijn zou zorgen
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt best een grote fantasie ...
Is het geen Italiaans?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook niet.... ken wel Spaans maar geen Portugees.... het ziet er in ieder geval behoorlijk debiel uit
Woltroeste..quote:Op maandag 13 juli 2009 02:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik kijk teveel tekenfilms...![]()
Maar goed, nou ga ik echt naar nest, anders ben ik morgen niet te genieten, woeltroestee!
Ah jah, Italiaans kan ookquote:Op maandag 13 juli 2009 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het geen Italiaans?
En waarom kan je spaans?
Tja mijn vader begon er last van te krijgen en ze moesten er bij hem dus uit, omdat hij ze al 40 jaar had ofzo zaten ze zo goed vast dat ze ze er in 10 stukken uit moesten krijgen. Dat wil ik dus voorkomen jeweetsquote:Op maandag 13 juli 2009 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ze zeggen dat het tandvlees KAN ontsteken... maar dat is die hele 6 jaar nog nooit gebeurd.
Dus ik vind het wel best.
Als ze die verstandskies gaan trekken dan moet de bovenste kies ook getrokken worden.
Dat vind ik echt zonde...
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ah jah, Italiaans kan ook![]()
En dat krijg je als je zo een paar jaartjes aan de Costa hebt gewoond![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja mijn vader begon er last van te krijgen en ze moesten er bij hem dus uit, omdat hij ze al 40 jaar had ofzo zaten ze zo goed vast dat ze ze er in 10 stukken uit moesten krijgen. Dat wil ik dus voorkomen jeweets
quote:
kwart voor 4 alquote:Op maandag 13 juli 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat het half 4 is..
Dinsdag moet ik om half 9 op...quote:
Moet je werken ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 03:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik om half 9 op...
Ik weet niet of dat gaat lukken
Nee, ik moet naar Groningen, dan ben ik daar in de middag.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je werken ofzo
In theorie zou ik vandaag niet naar bed hoeven te gaan
kan je toch in de trein slapenquote:Op maandag 13 juli 2009 03:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar Groningen, dan ben ik daar in de middag.
3,5 uur reizen...![]()
Ik ga denk ik maar wel naar bed.
Moet om 1 uur op.
Iedereen heeft een leven gekregen.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen.
levensquote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen.
Ok, ik ga een leven krijgen. Wat moet ik doen?quote:
Groeten aan het pissende manneke.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen. Ik ga Antwerpen onveilig maken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen. Ik ga Antwerpen onveilig maken.
Ik ga kijken of ik een vogel op de Vogeltjesmarkt zo ver krijg het zijne met de mijne te ruilen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ik ga een leven krijgen. Wat moet ik doen?
Mogguh.quote:
Scheisse...quote:
Haus am seequote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en het is verdomme geen huis.. een kk hut
See is ook een meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haus am see
Tis toch een meer?
Anders wel een erg kleine zee. Je ziet overkant nl.
Nee man. Een goed liedje komt van een lekker wijf.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
See is ook een meer.
En dat liedje is leuk
Ga eens heel snel je muil spoelen, cultuurbarbaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee man. Een goed liedje komt van een lekker wijf.
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens heel snel je muil spoelen, cultuurbarbaar.Er zijn genoeg heren geweest die goede muziek maakten, waar al die Disney sletjes alleen nog maar van kunnen dromen.
En dn komt er zo'n nederlandse daap die denkt dat het zee is en over een huis aan zee gaat zingen wat echt totaal niet klinktquote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
See is ook een meer.
En dat liedje is leuk
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.
[..]
Feestje?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:03 schreef kurk_droog het volgende:
Echte mannen gaan eind juli op vakantie. Vanaf woensdag ben ik helemaal alleen thuis
Welk gedeelte van "Disney sletje" begreep je niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Juicyhil is dus de juiste doelgroep.quote:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Werkt echt goed zo'n MacHij is nu al 10 minuten bezig met het saven van een gif bestandje van enkele kb's.
![]()
Schijt Apple
Dat gaat niet echt, heel photoshop reageert niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
annuleer het anders even en doe het dan opnieuw
Je hebt hem nog geen maand zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.
wat een onzinquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.
2 dagen.quote:
tsjaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt, heel photoshop reageert niet meer.Enige wat ik kan doen is de applicatie killen, maar ja, dan ben ik alle wijzigingen kwijt.
Ik heb vooralsnog Windows Mobile een tijd gehad, daarvoor nog Symbian.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat een onzin
Heb hier sony ericsson g900 met symbian uiq en werkt echt prima. Iphone, aardig ding maar je betaald er veel te veel voorbetaal je veel te veel voor en je kan er weinig mee verder
Tot de accu over 3 dagen ontploftquote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog Windows Mobile een tijd gehad, daarvoor nog Symbian.
Maar nu ik de iPhone heb wil ik echt niks anders meer.
Photoshop op Windows is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Maar ja, het blijft Apple he, overrated bagger meuk.quote:
Dat zien we dan welquote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de accu over 3 dagen ontploft
Bij mij ook niet echt vaakquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photoshop op Windows is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Maar ja, het blijft Apple he, overrated bagger meuk.
Ja, of dat ie binnen een week door een technisch probleem gedegradeerd wordt tot iPod omdat je niet meer kan bellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de accu over 3 dagen ontploft
Nee, OSX is bagger. Punt.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt vaak
Maar OSX werkt wel relaxed.
Heb liever pruimenquote:
Als apple iets nieuws uitbrengt moet je eerst 3 maanden wachten zodat alle problemen verholpen zijn en daarna als je hem dan nog koopt mag je blijven hopen dat die niet alsnog kapot gaatquote:Op maandag 13 juli 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of dat ie binnen een week door een technisch probleem gedegradeerd wordt tot iPod omdat je niet meer kan bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |