Groeten aan het pissende manneke.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen. Ik ga Antwerpen onveilig maken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen. Ik ga Antwerpen onveilig maken.
Ik ga kijken of ik een vogel op de Vogeltjesmarkt zo ver krijg het zijne met de mijne te ruilen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ik ga een leven krijgen. Wat moet ik doen?
Mogguh.quote:
Scheisse...quote:
Haus am seequote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en het is verdomme geen huis.. een kk hut
See is ook een meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haus am see
Tis toch een meer?
Anders wel een erg kleine zee. Je ziet overkant nl.
Nee man. Een goed liedje komt van een lekker wijf.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
See is ook een meer.
En dat liedje is leuk
Ga eens heel snel je muil spoelen, cultuurbarbaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee man. Een goed liedje komt van een lekker wijf.
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens heel snel je muil spoelen, cultuurbarbaar.Er zijn genoeg heren geweest die goede muziek maakten, waar al die Disney sletjes alleen nog maar van kunnen dromen.
En dn komt er zo'n nederlandse daap die denkt dat het zee is en over een huis aan zee gaat zingen wat echt totaal niet klinktquote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
See is ook een meer.
En dat liedje is leuk
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Feestje?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:03 schreef kurk_droog het volgende:
Echte mannen gaan eind juli op vakantie. Vanaf woensdag ben ik helemaal alleen thuis
Welk gedeelte van "Disney sletje" begreep je niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |