Waarom?quote:
quote:
Omdat verstandskies weg en mijn wang weer een normale grootte heeftquote:
Jij hoort weltersuten te zeggenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat verstandskies weg en mijn wang weer een normale grootte heeft
Twee dagen geleden was ie 10x zo dik als mijn linkerwang
Ik bak wel wat broodjes met kaasquote:Op maandag 13 juli 2009 02:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij hebt honger ?![]()
* Aciblablabla roer-ei bakt, (met de nodige steekvlammen en rookwalmen)*
Ik zei net weltersuten tegen een andere Mirjam.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hoort weltersuten te zeggen
Ik moet eigenlijk ook van mn tandarts, maar ik vind het grote onzin.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat verstandskies weg en mijn wang weer een normale grootte heeft
Twee dagen geleden was ie 10x zo dik als mijn linkerwang
Martijn, toch ...quote:Op maandag 13 juli 2009 02:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei net weltersuten tegen een andere Mirjam.
Ik versta het niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:37 schreef Acinonyx het volgende:
Seriously, wtf ?!?!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=6gd2ejSicXs
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bak wel wat broodjes met kaas![]()
Verbrand ei vind ik niet zo ...
Ach ik heb er 2x1 weekje last van en dat heb ik dat gezeik nooit meer als het eens voor pijn zou zorgenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook van mn tandarts, maar ik vind het grote onzin.
Dus ik doe het niet
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sorryy..... moet nog een beetje oefenen.. ik help je anders wel even![]()
* Aciblabla broodje kaas bakt (met de nodige explosies en mensen die gillend en wild met hun armen zwaaiend de keuken uit rennen)*
Tja, ze zeggen dat het tandvlees KAN ontsteken... maar dat is die hele 6 jaar nog nooit gebeurd.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ach ik heb er 2x1 weekje last van en dat heb ik dat gezeik nooit meer als het eens voor pijn zou zorgen
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt best een grote fantasie ...
Is het geen Italiaans?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook niet.... ken wel Spaans maar geen Portugees.... het ziet er in ieder geval behoorlijk debiel uit
Woltroeste..quote:Op maandag 13 juli 2009 02:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik kijk teveel tekenfilms...![]()
Maar goed, nou ga ik echt naar nest, anders ben ik morgen niet te genieten, woeltroestee!
Ah jah, Italiaans kan ookquote:Op maandag 13 juli 2009 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het geen Italiaans?
En waarom kan je spaans?
Tja mijn vader begon er last van te krijgen en ze moesten er bij hem dus uit, omdat hij ze al 40 jaar had ofzo zaten ze zo goed vast dat ze ze er in 10 stukken uit moesten krijgen. Dat wil ik dus voorkomen jeweetsquote:Op maandag 13 juli 2009 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ze zeggen dat het tandvlees KAN ontsteken... maar dat is die hele 6 jaar nog nooit gebeurd.
Dus ik vind het wel best.
Als ze die verstandskies gaan trekken dan moet de bovenste kies ook getrokken worden.
Dat vind ik echt zonde...
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ah jah, Italiaans kan ook![]()
En dat krijg je als je zo een paar jaartjes aan de Costa hebt gewoond![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja mijn vader begon er last van te krijgen en ze moesten er bij hem dus uit, omdat hij ze al 40 jaar had ofzo zaten ze zo goed vast dat ze ze er in 10 stukken uit moesten krijgen. Dat wil ik dus voorkomen jeweets
quote:
kwart voor 4 alquote:Op maandag 13 juli 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat het half 4 is..
Dinsdag moet ik om half 9 op...quote:
Moet je werken ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 03:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik om half 9 op...
Ik weet niet of dat gaat lukken
Nee, ik moet naar Groningen, dan ben ik daar in de middag.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je werken ofzo
In theorie zou ik vandaag niet naar bed hoeven te gaan
kan je toch in de trein slapenquote:Op maandag 13 juli 2009 03:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar Groningen, dan ben ik daar in de middag.
3,5 uur reizen...![]()
Ik ga denk ik maar wel naar bed.
Moet om 1 uur op.
Iedereen heeft een leven gekregen.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen.
levensquote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen.
Ok, ik ga een leven krijgen. Wat moet ik doen?quote:
Groeten aan het pissende manneke.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen. Ik ga Antwerpen onveilig maken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, het was me weer een waar genoegen. Ik ga Antwerpen onveilig maken.
Ik ga kijken of ik een vogel op de Vogeltjesmarkt zo ver krijg het zijne met de mijne te ruilen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ik ga een leven krijgen. Wat moet ik doen?
Mogguh.quote:
Scheisse...quote:
Haus am seequote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en het is verdomme geen huis.. een kk hut
See is ook een meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haus am see
Tis toch een meer?
Anders wel een erg kleine zee. Je ziet overkant nl.
Nee man. Een goed liedje komt van een lekker wijf.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
See is ook een meer.
En dat liedje is leuk
Ga eens heel snel je muil spoelen, cultuurbarbaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee man. Een goed liedje komt van een lekker wijf.
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens heel snel je muil spoelen, cultuurbarbaar.Er zijn genoeg heren geweest die goede muziek maakten, waar al die Disney sletjes alleen nog maar van kunnen dromen.
En dn komt er zo'n nederlandse daap die denkt dat het zee is en over een huis aan zee gaat zingen wat echt totaal niet klinktquote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
See is ook een meer.
En dat liedje is leuk
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.
[..]
Feestje?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:03 schreef kurk_droog het volgende:
Echte mannen gaan eind juli op vakantie. Vanaf woensdag ben ik helemaal alleen thuis
Welk gedeelte van "Disney sletje" begreep je niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Juicyhil is dus de juiste doelgroep.quote:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Werkt echt goed zo'n MacHij is nu al 10 minuten bezig met het saven van een gif bestandje van enkele kb's.
![]()
Schijt Apple
Dat gaat niet echt, heel photoshop reageert niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
annuleer het anders even en doe het dan opnieuw
Je hebt hem nog geen maand zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.
wat een onzinquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.
2 dagen.quote:
tsjaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt, heel photoshop reageert niet meer.Enige wat ik kan doen is de applicatie killen, maar ja, dan ben ik alle wijzigingen kwijt.
Ik heb vooralsnog Windows Mobile een tijd gehad, daarvoor nog Symbian.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat een onzin
Heb hier sony ericsson g900 met symbian uiq en werkt echt prima. Iphone, aardig ding maar je betaald er veel te veel voorbetaal je veel te veel voor en je kan er weinig mee verder
Tot de accu over 3 dagen ontploftquote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog Windows Mobile een tijd gehad, daarvoor nog Symbian.
Maar nu ik de iPhone heb wil ik echt niks anders meer.
Photoshop op Windows is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Maar ja, het blijft Apple he, overrated bagger meuk.quote:
Dat zien we dan welquote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de accu over 3 dagen ontploft
Bij mij ook niet echt vaakquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photoshop op Windows is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Maar ja, het blijft Apple he, overrated bagger meuk.
Ja, of dat ie binnen een week door een technisch probleem gedegradeerd wordt tot iPod omdat je niet meer kan bellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de accu over 3 dagen ontploft
Nee, OSX is bagger. Punt.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt vaak
Maar OSX werkt wel relaxed.
Heb liever pruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |