quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.
Juicyhil is dus de juiste doelgroep.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, de Jonas Brothers zijn wel okè.
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Werkt echt goed zo'n MacHij is nu al 10 minuten bezig met het saven van een gif bestandje van enkele kb's.
![]()
Schijt Apple
Dat gaat niet echt, heel photoshop reageert niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
annuleer het anders even en doe het dan opnieuw
Je hebt hem nog geen maand zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.
wat een onzinquote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone werkt prima. Echt alles werkt soepel itt dat achterhaalde Symbian.
2 dagen.quote:
tsjaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt, heel photoshop reageert niet meer.Enige wat ik kan doen is de applicatie killen, maar ja, dan ben ik alle wijzigingen kwijt.
Ik heb vooralsnog Windows Mobile een tijd gehad, daarvoor nog Symbian.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat een onzin
Heb hier sony ericsson g900 met symbian uiq en werkt echt prima. Iphone, aardig ding maar je betaald er veel te veel voorbetaal je veel te veel voor en je kan er weinig mee verder
Tot de accu over 3 dagen ontploftquote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog Windows Mobile een tijd gehad, daarvoor nog Symbian.
Maar nu ik de iPhone heb wil ik echt niks anders meer.
Photoshop op Windows is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Maar ja, het blijft Apple he, overrated bagger meuk.quote:
Dat zien we dan welquote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de accu over 3 dagen ontploft
Bij mij ook niet echt vaakquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photoshop op Windows is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Maar ja, het blijft Apple he, overrated bagger meuk.
Ja, of dat ie binnen een week door een technisch probleem gedegradeerd wordt tot iPod omdat je niet meer kan bellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de accu over 3 dagen ontploft
Nee, OSX is bagger. Punt.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt vaak
Maar OSX werkt wel relaxed.
Heb liever pruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |