Kankah leijahs zijn ut.quote:
Indeed. Dus ik loop, zover is het niet. Fietsen zou ook een optie kunnen zijn voor de eerst volgende keer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij hebt alleen de ov-chip-dinges?
Omdat tram 4 de RRR is.quote:
*Kijkt met een schuin oog naar TRU en begint te gniffelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat de Himalaya van plastic is...
![]()
Tja er zijn ook nog mensen die niet geloven dat mensen op de maan zijn geweest.
OV shit?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark was mijn bestemming niet, maar ik wist de eerste keer dus niet hoe ik er moest komen... nu loop ik het van HS makkelijk, want je komt langs de markt en dan loop ik er zo op af. En ik kan niet met de tram want ze hebben geen OV shit in Den Haag.
Ik durf mijn fiets niet bij een halte neer te zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
Indeed. Dus ik loop, zover is het niet. Fietsen zou ook een optie kunnen zijn voor de eerst volgende keer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef Zotheid het volgende:
Dat je vloer plat is betekend niet dat de onderliggende aarde geheel plat is.
Ik heb die strippenkaart dan echt 1 keer in de maand nodig, overbodig dus. En ik heb een OV-chipkaart, daar kan je niet mee reizen, ik ben nog niet oud genoeg voor een OV-OV.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Kijkt met een schuin oog naar TRU en begint te gniffelen.
[..]
OV shit?
Je kan met een roze strippenkaart betalen, of je normale ov.
Ik kom er niet zo vaak, dus ik weet het eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leer quoten
Niet op gelet, het is iig helemaal op het randje.
Mooie huizen daar hoor, oke het zijn geen villa's oid... maar toch.
Ja, maar ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankah leijahs zijn ut.
[..]
Indeed. Dus ik loop, zover is het niet. Fietsen zou ook een optie kunnen zijn voor de eerst volgende keer.
Dude.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat tram 4 de RRR is.
En die gaat wel parallel langs het Zuiderpark, maar je moet dan ontzettend ver lopen.
Je zei zomaar wat he... ?
Gelukkig hoef ik dat ook niet, die neem ik gewoon mee de trein in en dan ga ik fietsen naar bestemming. Daarna neem ik mijn fiets gewoon weer mee terug de trein in.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf mijn fiets niet bij een halte neer te zetten
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
als de onderliggende aarde niet plat is, hoe kan mijn huis met de platte vloer er dan opliggen zonder dat ie om flikkert!!
Wat doe je 1 keer in de maand in het zuiderpark?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die strippenkaart dan echt 1 keer in de maand nodig, overbodig dus. En ik heb een OV-chipkaart, daar kan je niet mee reizen, ik ben nog niet oud genoeg voor een OV-OV.
Oh ik ben in de war met de 7!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat tram 4 de RRR is.
En die gaat wel parallel langs het Zuiderpark, maar je moet dan ontzettend ver lopen.
Je zei zomaar wat he... ?
Zuiderpark is mijn bestemming niet, dat zei ik al. Ik heb vrienden in Den Haag.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fundering.
En daarnaast is die hoek dermate klein dat dat alsnog waterpas is.
[..]
Wat doe je 1 keer in de maand in het zuiderpark?
Ik heb net een mug uit de lucht geslagen. Als je wilt kan ik wel even langskomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n raar beest op m'n kamer. Ineens begint ie te vliegen en rond te dwarrelen, dan opeens houdt hij op, und so weiter.
Die zat er 2uur terug ook al..quote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n raar beest op m'n kamer. Ineens begint ie te vliegen en rond te dwarrelen, dan opeens houdt hij op, und so weiter.
Tram 7? In Den Haag?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ik ben in de war met de 7!
Ja. [ afbeelding ]
Ik zit de hele tijd met Parkpop in m'n hoofd.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark is mijn bestemming niet, dat zei ik al. Ik heb vrienden in Den Haag.
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zuiderpark is mijn bestemming niet, dat zei ik al. Ik heb vrienden in Den Haag.
Dan ga ik 1 keer in de maand...?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tram 7? In Den Haag?
[..]
Ik zit de hele tijd met Parkpop in m'n hoofd.
Hihi.
Kusje
Ja graag, ik durf niet te slapen nu.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb net een mug uit de lucht geslagen. Als je wilt kan ik wel even langskomen.
Yeah I know.quote:
Ja, maar 5 daarvan zijn écht goede vrienden hoor.quote:
Stupid!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaahaa, ik heb wat gedronken, ik ben niet al te helder.
In eer gekrenkt
Dit topic
Oke. Adres?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja graag, ik durf niet te slapen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |