Ik heb er een, alleen niet meer voor lang denk ik, ze is dik en dan is ze nog niet blij met wat ze krijgt godverdomme.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
Jij denkt, als ik er nu eens een niet-positief verhaal van maak dan geloven ze vast wel dat ik een vriendin heb?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
Ik heb er een, alleen niet meer voor lang denk ik, ze is dik en dan is ze nog niet blij met wat ze krijgt godverdomme.
Nou, veel krijgt ze niet, mischien dumpt ze jou wel eerder...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
Ik heb er een, alleen niet meer voor lang denk ik, ze is dik en dan is ze nog niet blij met wat ze krijgt godverdomme.
Klinkt als een TOPrelatiequote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef L0t.. het volgende:
Beter dumpt ze je, zij kan nog afvallen, jouw piemeltje zal altijd van een teleurstellend formaat blijven
Waar denk je dat die vandaan komt...quote:
quote:
quote:Beter dumpt ze je, zij kan nog afvallen, jouw piemeltje zal altijd van een teleurstellend formaat blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |