Ik heb er een, alleen niet meer voor lang denk ik, ze is dik en dan is ze nog niet blij met wat ze krijgt godverdomme.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:00 schreef L0t.. het volgende:
Jij denkt, als ik er nu eens een niet-positief verhaal van maak dan geloven ze vast wel dat ik een vriendin heb?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
Ik heb er een, alleen niet meer voor lang denk ik, ze is dik en dan is ze nog niet blij met wat ze krijgt godverdomme.
Nou, veel krijgt ze niet, mischien dumpt ze jou wel eerder...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
Ik heb er een, alleen niet meer voor lang denk ik, ze is dik en dan is ze nog niet blij met wat ze krijgt godverdomme.
Klinkt als een TOPrelatiequote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef L0t.. het volgende:
Beter dumpt ze je, zij kan nog afvallen, jouw piemeltje zal altijd van een teleurstellend formaat blijven
Waar denk je dat die vandaan komt...quote:
quote:
quote:Beter dumpt ze je, zij kan nog afvallen, jouw piemeltje zal altijd van een teleurstellend formaat blijven
quote:
quote:Today, I was on my girlfriend's computer. When searching on google, her browsing history popped up. The first thing was"Best positions for a small penis." FML
#3691268 (49)
I agree, your life sucks (3837) - you totally deserved it (466)
On 07/12/2009 at 12:20pm - intimacy - by wtf (man) - United States (Pennsylvania
quote:
Goede relatie, ik zou er mee doorgaanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef rebulo het volgende:
[..]
quote:
Wees blij dat je geen enorme lul hebt. Dat zou betekenen dat je vriendinnetje aan het cheate wasquote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef rebulo het volgende:
Vandaag belde mijn vriendin me op om te kijken waarom haar PC zo sloom was. Ik ga er heen, en open de internetbrowser om van daar uit eerst en vooral de cache eens te verwijderen.
Ze gaat drank halen dus ik zie mijn kans mooi om eens tussen haar geschiedenis te snuisteren. Zie ik dat ze gegoogled heeft naar "Beste standjes voor een kleine penis"En zo klein is hij nog geeneens!
TS heeft en kleine hahahahahhahahaquote:
Bron: http://www.fmylife.com/quote:Today, I was on my girlfriend's computer. When searching on google, her browsing history popped up. The first thing was"Best positions for a small penis." FML
Kop op, waarschijnlijk gaat het niet om jouw penis maar om die van haar minnaar !quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef rebulo het volgende:
Vandaag belde mijn vriendin me op om te kijken waarom haar PC zo sloom was. Ik ga er heen, en open de internetbrowser om van daar uit eerst en vooral de cache eens te verwijderen.
Ze gaat drank halen dus ik zie mijn kans mooi om eens tussen haar geschiedenis te snuisteren. Zie ik dat ze gegoogled heeft naar "Beste standjes voor een kleine penis"En zo klein is hij nog geeneens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |