Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Held. Dat hier nog geen topic van was . Of ik kan niet zoeken. Nouja laatst een keer een CD uit de la gepakt zonder te kijken wat ik pakte en die muziek is echt geniaal . Ik kende hem eerst nog niet maar nu ben ik verliefd!!1
Dit wou ik even kwijt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende: En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik pakte dan zeg maar deze cd: Dus ik ken vooral de echte hits, helaas. Maar ik vind die live versie van Best years of our lives zoooo gaaf. Helaas vind mijn moeder dat juist het enige stomme nummer en moet ik die vaak doorspoelen .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende: En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma