Je bent het slotje vergeten geloof ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Alle linkjes van voorgaande topics zijn inmiddels gegeven dus gooi ik hier een slotje op.
Verder in een van de andere topics.
Ik ga eens kijken of ik ze allemaal gemerged kan krijgen.
Link?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:51 schreef Stout het volgende:
die over het down syndroom...ik vind het nogal ehh hoe zal ik het zeggen....echt zo van please reageer hier op en t liefst zo hard mogelijk
spammed ook via PMquote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef mrien het volgende:
Spam?
Speciaal geregistreerd voor deze post in ieder geval..
Klopt, dat zijn ze elke keerquote:Op maandag 20 juli 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
ty, ben er mee bezig!
Beetje twijfelachtige posts...
Maar dat soort dingen wordt ook gedaan door oudere postersquote:
Huh? Niet zo cryptisch Troel want daar kan ik niks mee.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen wordt ook gedaan door oudere posters
Het was niet cryptisch gemeend hoor, ik bedoelde alleen te zeggen dat ook mensen die al tijden meeposten de PM gebruiken om hun diensten aan te bieden of andermans diensten af te kraken. Ik denk dat je daar gewoon vrij weinig aan kan doenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh? Niet zo cryptisch Troel want daar kan ik niks mee.
Vraag maar aan bix wat ik haar vandaag nog aangeboden heb via de PMquote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar geloof ik niks vanBewijs willen we zien
Precies, ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat zal allemaal wel, maar er zijn toch geen reguliere oud-posters die spam-pmmetjes de deur uitdoen met als doel meer mensen naar hun webshop te lokken?
Als het ongewenst is, kun je het melden. En dan wordt er zeker iets aan gedaan, PMban bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was niet cryptisch gemeend hoor, ik bedoelde alleen te zeggen dat ook mensen die al tijden meeposten de PM gebruiken om hun diensten aan te bieden of andermans diensten af te kraken. Ik denk dat je daar gewoon vrij weinig aan kan doen
Jawelquote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat zal allemaal wel, maar er zijn toch geen reguliere oud-posters die spam-pmmetjes de deur uitdoen met als doel meer mensen naar hun webshop te lokken?
Maar dan reageer je op iemands oproep, dat vind ik geen spam...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef lcicle het volgende:
[..]
JawelIk heb laatst iemand een pm gestuurd die hier poste dat ze op zoek was naar een fotograaf voor een zwangerschapsreportage.
Lekker puh
Nee, andersom welquote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
foei@jou![]()
Maar dat doe je toch niet naar het hele ledenbestand in 1x? Dat bedoel ik
en elke keer als dat kokkie genoemd wordt, worden er ook wat andere sites genoemd (liefbeest ofzo) ..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef mrien het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ze elke keerVolgens mij is dit de 3e of 4e user die het op deze manier doet
Heb je misschien een link?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die bestaat wel jaGeopend door Bas-Miss of Noli. volgens mij, heette iets van 'de leukste kinderkleertjes'
Die is leuk ja, maar ik dacht meer in de betaalbare klassequote:Op maandag 20 juli 2009 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is deze, maar er was ook nog een andere Het Babycouture Topic
Die fien001 is hilarischquote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
en elke keer als dat kokkie genoemd wordt, worden er ook wat andere sites genoemd (liefbeest ofzo) ..
En diegene registreert zich, doet een paar posts in OUD, reageert ontopic en z'n spam leuk ingepakt door ook andere sites te noemen..
Maar het wordt wel opvallend en vervelend![]()
Weet niet of je 'm al gevonden had, maar bedoel je deze? http://kabalarians.com/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:52 schreef dutchie het volgende:
Weet iemand een site waar je niet alleen de betekenis van namen kunt achterhalen maar ook een soort van persoonsomschrijving kunt vinden? Ik kom met google niet veel verder, omdat ik maar niet kom op een betere zoekterm dan persoonsomschrijving (naam).
Sommige topics hebben een rijtje met afkortingen gehad, maar daar keek niemand naar en we kregen nog steeds vragen als de jouwe, dus we zijn met die rijtjes gestopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef Paris_Texas het volgende:
Vage vraag misschien maar is er wellicht een OUD woordenboek topic?
Niet dat ik onbekend ben met het ouderschap, en kreten als "ongi" kan ik nog wel vertalen, maar wat bijvoorbeeld "NOD" is, is me volstrekt niet duidelijk
Thanks, ik had uit het topic natuurlijk moeten kunnen opmaken dat dat het was, maar ik kwam er simpelweg niet opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sommige topics hebben een rijtje met afkortingen gehad, maar daar keek niemand naar en we kregen nog steeds vragen als de jouwe, dus we zijn met die rijtjes gestopt.
Hier (of in het betreffende topic) even vragen dus.
NOD staat voor 'niet ongi dag'. De dag dat je normaal ongesteld moet worden, maar waarvan je hoopt dat hij niet komt.
Dank je, ik weet nog niet of ik hier de eerste tijd veel zal posten, misschien als het (weer) zo ver mag komen, maar als dat zo is dan meld ik me vanzelf wel weerquote:
Niet dat ik weet, het staat je vrij die te openenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Is er ergens een "oudere moeders" (40+) topic?
Leuke babykostuums. ?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is deze, maar er was ook nog een andere Het Babycouture Topic
Wij ouwetjes mengen ons gewoon tussen het jonge grut.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:39 schreef Paris_Texas het volgende:
Is er ergens een "oudere moeders" (40+) topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |