Als ik soms flink sta te nekken wil mijn blaas nog wel eens nare dingen doen jaquote:Op zondag 19 juli 2009 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je ook wel eens een spuitluier dan Troel?
Ik ben al sinds jaar en dag tevreden met mijn tas van de marktKostte een tientje or so en alles wat ik mee wil nemen past er in
Heel hard gezocht op google; allergoedkoopst vond ik hem voor 149,95quote:
is mij teveel geld en ik heb gemerkt dat ik uiteindelijk de luiertas niet overal mee naar toe sjouw.quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heel hard gezocht op google; allergoedkoopst vond ik hem voor 149,95
is mij nog te duur hoor, maar aan de andere kant.. volgens mij heb je wel een hele tijd plezier van zoiets toch?
Oh bedankt voor de tip!!! Ik wil die tas echt megasupergraagquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ poppejans: Er is een outlet van Room Seven in Alkmaar, soms hebben ze daar de luiertassen voor een iets leuker prijsje. (nog steeds niet goedkoop)
dát dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:49 schreef Nijna het volgende:
500 eurodan zou ik op zn minst een nieuwe willen. Ga geen 500 euro uitgeven voor een gebruikte tas, overigens zou ik sowieso geen 500 euro betalen voor wat voor een tas dan ook
Die is heel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
Oh wat erg, een tas van 500 euro. En ik vind hem niet eens mooi.
Ik heb er zelf een voor 30 op marktplaats. Van oililly, ik wilde eigenlijk ook eentje van Room seven... die zijn zó leuk, maar toen trof ik deze en die vind ik ook heel gaaf.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |