Kijk dat is nog eens tof!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Wampi het volgende:
da's wel heel lief miss-sly!!
ik ben zelf gelukkig ook een behoorlijke nerd heb voor mijn afstudeerproject de wiimotes van vriendje gebruikt, omgesoldeerd, doorgebrand, dus nog weer een nieuwe gekocht, aan een Flash-programmaatje gekoppeld, en zo een prototype gemaakt om mijn eindontwerp te demonstreren
hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier staan een paar kisten met kabelstjes, stekkertjes, draadjes en dingetjes die misschien ooooooit nog wel eens handig gaan zijn
ik hoop het.. wil niet nu al in de overgang hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
vicky, opvliegers!hoort dat nog bij 't ontzwangeren?
quote:Ontzwangeren - Opvliegers
Ik zeg altijd tegen vrouwen die net bevallen zijn; "Nu kun je vast wennen aan de klachten die je hebt tijdens de overgang". Ook het nachtelijk zweten en het hebben van opvliegers is een veel gehoorde klacht bij ‘jonge’ moeders. Je hormonen liggen volledig overhoop en dit veroorzaakt klachten als opvliegers en vergeetachtigheid. Het is heel normaal en verdwijnt weer als je hormonen weer op orde zijn.
ah mooi dan hoef ik die nie. Thnx!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef E.T. het volgende:
die vond ik tegenvallen huup![]()
das sorbet ijs en heul geen lekkere klonten koekjesdeeg
Het is het geld meer dan waard vind ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hey, nu wil ijs! Jammer dat B&J zo duur is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:08 schreef Lishe het volgende:
Sugarke toch... Het komt vast goed met je gat.
Hertog 3 chocolades is goedkoper en ook heel erg lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hey, nu wil ijs! Jammer dat B&J zo duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |